Millä aloilla voi työllistyä?
Minulla terveydellisiä rajoitteita hoitoalalle, jonne olen kouluttautunut. Sopivan työn löytäminen haastavaa. Mikä ala työllistäisi? Olen 49v ja taustalla sh amk tutkinto.
Kommentit (17)
et ole jo töissä? haista paskaa vain 5% työnantajista palkkaa sinua työttömyystukea pois nauttimasta
Riippuu aika paljon niistä sun rajoitteista
Vierailija kirjoitti:
et ole jo töissä? haista paskaa vain 5% työnantajista palkkaa sinua työttömyystukea pois nauttimasta
Olen työssä
Vierailija kirjoitti:
Vaikeat ihottumat. En kestä käsidesiä enkä hanskojen käyttöä. Iho rikki ja auki koko ajan.
Avaruuskirurgeista on kuulemma Suomessa ankara pula tällä hetkellä...
Vierailija kirjoitti:
Avaruuskirurgeista on kuulemma Suomessa ankara pula tällä hetkellä...
Ja huippuosaajista, tosin vain hiekanvärisistä sellaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeat ihottumat. En kestä käsidesiä enkä hanskojen käyttöä. Iho rikki ja auki koko ajan.
Opiskele digihoitajaksi. Heitähän koulutetaan Tehyn lehden mukaan ainakin välillä. Kysyntä kasvanee valtavasti jatkossakin.
Työllistyminen vaatii että on osaamista. Kannattaisiko työllistymistä miettiä tältä kannalta.
Lehtoriksi korkeakouluun. Tai asiantuntija tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Perusta siivousalan yritys.
Ap tässä. Pahat allergiat ja ihottumat ovat ne rajoitteeni, joten siivous poissuljettua (pesuaineet, ym. kemikaalit )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskele digihoitajaksi. Heitähän koulutetaan Tehyn lehden mukaan ainakin välillä. Kysyntä kasvanee valtavasti jatkossakin.
Ap tässä. Sitä hommaa tehnyt viimeiset 5 vuotta ja en enää jaksa. Raskasta ja vaativaa työtä sekä tylsää olla vain ruudun äärellä. Haluaisin live kohtaamisia enemmän.
Hoitoalalla ei taida olla hommia, joissa ei vähintään käsidesiä ja hanskaa joutuisi käyttämään. Helpostikin on vielä lisänä muita, voimakkaampia aineita.
Oppilatoksissa, joissa alalle koulutetaan, ovat laboraatiot keskeisessä osassa eikä se ohjaava opekaan niitä voi välttää.
Vaihdat alaa ihan kokonaan. Toimistohommat on melko turvallinen vaihtoehto tässä mielessä.
Sh ope vois olla sulle hyvä.