Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka säälittävä olen? Odotan innoissani että pääsen illalla prismaan...

Vierailija
03.02.2017 |

Menen kohta töihin ja pääsen klo 20 pois. Prisma on 23 asti auki ja odotan innolla että pääsen sinne shoppailemaan (kodin tuotteita, siivoustuotteita jne lähinnä)... kuinka säälittävät pe-iltasuunnitelmani ovat? :( Mies ei ole kotona joten ei ole kiirettä mennä kotiin töiden jälkeen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäisin. Me käydään miehen kanssa Prismassa tekemässä viikon ruokaostokset kerralla, mutta miehellä tuntuu olevan aina kauhea kiire ja tavarat napsitaan kärryyn tietyn, tutun kaavan mukaan. Minusta olisi kiva kierrellä ihan rauhassa ja katsella vaikka niitä siivousvälineitä. Yksin en käy Prismassa, koska minulla ei ole autoa (tai ajokorttia), mutta mielelläni siellä kävisin kyllä yksin!

Vierailija
22/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsee yksin rauhassa Prismaan (tai mihin tahansa kauppaan) kiertelemään, se on luksusta. Siitä PITÄÄ nauttia ja siinä ei todellakaan ole mitään säälittävää. Olet ihana kun olet oivaltanut elämän pienet ilot <3 Antoisaa ostosiltaa jo näin etukäteen :) t. kotiäiti ja vauva, jonka isä on reissutöissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse bongaan misuja Prismasta ysin jälkeen. Ensin kuohuvat kaupasta ja lokeroon, sitten käytäville jänskänä pyörimään. Mammaa kaatuu ja kumi palaa, heh !

Vierailija
24/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämannen kirjoitti:

Itse bongaan misuja Prismasta ysin jälkeen. Ensin kuohuvat kaupasta ja lokeroon, sitten käytäville jänskänä pyörimään. Mammaa kaatuu ja kumi palaa, heh !

Kiitos päivän nauruista! xDD

Tekeeköhän kukaan oikeasti noin? :D

Vierailija
25/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet ainoastaan suloinen :) voin kuvitella kuinka työnnät intoa puhkuen siivoustarvikkeita pursuavaa ostoskärryä.

Ja tuo kommenttisi oli suloisesti kirjoitettu! <3

Vierailija
26/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
27/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olikin Prismassa ruuhkaa, kunta-alan eläkepäivä, ja olipas siellä paljon entisiä konttorirottia. Prismassa on kiva kierrellä ja katsoa jo nyt kevätmuotia, ostaa kosmetiikkaa. Meitä oli kaksi eläkeläistä, käynti siellä on sosiaalinen tapahtuma. Turhaan täällä suuria marketteja moititaan. Mitä säälittävää on Prismassa käynnissä? Edelleen rakastan shoppailua.