Kuinka säälittävä olen? Odotan innoissani että pääsen illalla prismaan...
Menen kohta töihin ja pääsen klo 20 pois. Prisma on 23 asti auki ja odotan innolla että pääsen sinne shoppailemaan (kodin tuotteita, siivoustuotteita jne lähinnä)... kuinka säälittävät pe-iltasuunnitelmani ovat? :( Mies ei ole kotona joten ei ole kiirettä mennä kotiin töiden jälkeen.
Kommentit (27)
Ihanaa, saisinpa olla makutsempparinas siellä, wau!
T.M
Hyvä että osaat iloita pienistä arjen asioista! Ei lainkaan säälittävää. Perjantai on toisille ihan tavallinen päivä muiden joukossa.
Et ole säälittävä, tai sitten minäkin olen. Nautin käydä pesuaine ostoksilla:)
En nyt ihan ymmärrä mikä tässä on säälittävää. Tietysti se on kivaa ostella mieluisia asioita!
Minustakin on mukavaa olla marketissa silloin kun siellä on vähän väkeä ja kun siellä ei ole lapsia.
Nimim. rajuista migreenikohtauksista kärsivä jonka päänsäryn meteli ja etenkin lasten huuto ja kirkuminen laukaisee.
Vierailija kirjoitti:
Et ole säälittävä, tai sitten minäkin olen. Nautin käydä pesuaine ostoksilla:)
Niinpä, minustakin on kiva käydä pesu aine ostoksilla!
Minäkin olen innoissani että pääsen huomenna isompaan marketiin ostamaan hyvää ruokaa mutta myös uutta huulipunaa tai -kiiltoa sekä kynsilakan :) Tuommoisesta pikkuasian hankinnasta tulee jopa niin kiva olo, keskellä tätä kurjaa talvea.
Ei lainkaan säälittävää. Itsellenikin juuri tuollaiset arkiset asiat ovat tärkeitä. Mikäs sen mukavampaa kuin kiertää kaupassa katsomassa tavaroita, vaikkei ostaisikaan mitään erikoista.
Olen aina kikseissä koko viikon jos olemme tuumanneet miehen kanssa, että sitten viikonloppuna haetaan pitsaa tai grilliruokaa. :D
Ei ole todellakaan säälittävää iloita arjen pienistä asioista, päinvastoin! Säälittäviä ovat ne, jotka eivät löydä iloa mistään, vaan valittavat vaan kaikesta koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen innoissani että pääsen huomenna isompaan marketiin ostamaan hyvää ruokaa mutta myös uutta huulipunaa tai -kiiltoa sekä kynsilakan :) Tuommoisesta pikkuasian hankinnasta tulee jopa niin kiva olo, keskellä tätä kurjaa talvea.
Ihanaa, sä näät oikeesti kärpäsessä härkäsen!
Ei tuo ole säälittävää ollenkaan. Minulla ei ollut mitään tarvetta ostaa mitään, ja oikeen tsemppaamalla pitkän pohdinnan jälkeen tajusin, että saatan mahdollisesti tarvita jätesäkkejä joskus. Siispä lähdin kävelylle ja samalla tyydytin ostostarpeeni: ostin pelkkiä jätesäkkejä rullan.
Hieno juttu, että osaat nauttia siitä, mitä teet, olet onnellisessa asemassa.
Minusta sinä olet ainoastaan suloinen :) voin kuvitella kuinka työnnät intoa puhkuen siivoustarvikkeita pursuavaa ostoskärryä.
Mitäs säälittävää tuossa on? Itsekin innostun mm. cittarissa kaikesta pikku tilpehööristä. Tänään illalla saatan vetää kännit yksin ja kuunnella musaa. Poikaystävä angstailee, siksi en ole hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on mukavaa olla marketissa silloin kun siellä on vähän väkeä ja kun siellä ei ole lapsia.
Nimim. rajuista migreenikohtauksista kärsivä jonka päänsäryn meteli ja etenkin lasten huuto ja kirkuminen laukaisee.
Toi on muuten sun pään sisälläs. Oikeesti olet lastenvihaaja. Laittasit korvatulpat.
Jos toi jotain tunteita minulla nostaa pintaan, niin ehkä kateuden!
Olet työssä käyvä, kykenet fyysisesti kulkemaan itse kauppaan, samoin henkisesti = ei ole ilmeisesti paniikkihäiriötä (joka estää joskus kaupassa käymisenkin, vaikka fyysisiä esteitä ei olisikaan), ei ehkä tarvitse miettiä jokaista senttiä. Saat kaupassa kokea pieniä kohtaamisia muiden ihmisten kanssa: anteeksipyyntöjä puolin ja toisin, jos tulee pieniä törmäämisiä, palvelutiskillä saa vaihtaa pari repliikkiä, samoin kassalla...Muutama mainitakseni.
nimim. työkyvytön, köyhä ja yksinäinen, mutta kykeneväinen taas käymään kaupassa <3
Tuohan kuulostaa mukavalta. Saa katsella ja miettiä kaikessa rauhassa eikä mies ole siellä nyrpeänä, että meneekö vielä kauan.
Minä olen ihan täpinöissäni kun meidän lukiolainen on tulossa viikonloppulomalle. Hän tulee aina joka toinen viikonloppu kun koulusta on vapaata ja jotenkin se tuntuu ihan juhlalta. Sovittiin että mennään koko perhe (no meitä on vaan kolme) sushilounaalle kun tulee. Tulee melkein joulufiilis tästä iloisesta odotuksesta!
Olispa luksusta päästä yksin ajan kanssa Prismaan. Oon kade.
Kuinka säälittävä mä sit oon? :D
Minäkin tykkään tosi paljon ostella ihan tavallisia kodintarpeita, varsinkin hyväntuoksuisia siivousaineita. Varsinkin jos kaupassa on rauhallista. Miten se voisi olla säälittävää? Onnellisimpia ihmisiä ovat tutkitusti he jotka iloitsevat tavallisista arjen asioista.
Ei ole säälittävää tehdä sitä mistä nauttii. Hyvä, ap!