Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon todella yksinäinen...

Vierailija
03.02.2017 |

Jäin työttömäksi pari kuukautta sitten, kaverit hävis samalla.
Oon todella yksinäinen, mistä uusia ystävi? Olen käynyt erilaisissa tapahtumissa, kahviloissa mut et ketään löytänyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun harrastuksen kautta?

Vierailija
2/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mulla ei ollut muita läheisiä kuin työkaverit ja kun työt loppuivat niin muutaman läheisimmän kanssa sovittiin, että pidetään yhteyttä mutta ei näköjään tunnu enää kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastusten kautta ainakaan ennen ystäviä löytänyt....

Ap

Vierailija
4/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö ja joku ystävätoiminta, jos tuntuu omalta.

Tätä aikaa leimaa yksinäisyys. Just töiden loppumisen jälkeen jää yksin. Ei välttämättä jaksa kovin paljon olla yhteyksissä ystävien kanssa töiden jälkeen. Ainakin, kun töissä tulee sosiaalipläjäys.

Tsemppiä :)

Vierailija
5/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella tilannetta, että olisin yksinäinen ja minulla ei olisi ystäviä. Näin ei ole koskaan päässyt tapahtumaan, vaan ystävyyssuhteeni ovat kantaneet vuosikymmeniä. Ystäviä löytyy erilaisista paikoista etsimättäkin ja koskaan heitä ei ole liikaa. Vanhimmat ystäväni ovat minua yli 45 vuotta vanhempia ja jo se asia, että en luokittele tarkasti sopivaa ystävämateriaalia tietynlaisista tai -ikäisistä ihmisistä tuo ystäviä elämääni paljon. Minulla on ystävänä niin naisia kuin myös miehiä, hyvin erilaisista piireistä ja tahoilta.

Itsestä se riippuu vain ja ainoastaan ketä kelpuutat lähellesi ja mitä heiltä odotat. Myös se, mitä he sinulta oikeasti saavat, on iso asia. Ilmeisesti et ole osannut antaa itseäsi tarpeeksi ja välittää toisesta ihmisestä aidosti jos sinulla ei kerran ystäviä ja kavereita ole.

Vierailija
6/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan tuntemuksesi. Itsekin olen painiskellut samojen asioiden parissa. Tosin nyt on vähän alkanut jo helpottamasn ja olen päässyt tutustumaan muutamiin ihmisiin. Olen siis lapsen kanssa kotona, ja hänen kanssa kerhoillessa/puistoillessa olen tutustunut.

Mutta mistähän voisi saada kavereita ilman lapsia? Onko mitään etsin ystävää -palstoja olemassa?? Eikös ennen vanhaan ollut? Entäs sinun perhe/sukulaiset? Olisiko naapurustossa ketään?

Vierailija
7/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella tilannetta, että olisin yksinäinen ja minulla ei olisi ystäviä. Näin ei ole koskaan päässyt tapahtumaan, vaan ystävyyssuhteeni ovat kantaneet vuosikymmeniä. Ystäviä löytyy erilaisista paikoista etsimättäkin ja koskaan heitä ei ole liikaa. Vanhimmat ystäväni ovat minua yli 45 vuotta vanhempia ja jo se asia, että en luokittele tarkasti sopivaa ystävämateriaalia tietynlaisista tai -ikäisistä ihmisistä tuo ystäviä elämääni paljon. Minulla on ystävänä niin naisia kuin myös miehiä, hyvin erilaisista piireistä ja tahoilta.

Itsestä se riippuu vain ja ainoastaan ketä kelpuutat lähellesi ja mitä heiltä odotat. Myös se, mitä he sinulta oikeasti saavat, on iso asia. Ilmeisesti et ole osannut antaa itseäsi tarpeeksi ja välittää toisesta ihmisestä aidosti jos sinulla ei kerran ystäviä ja kavereita ole.

No kylläpä oli typerä kirjoitus.

Vierailija
8/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mene jonnekin sellaiseen harrastukseen, jossa olet pienryhmässä. Sieltä voit löytää varsin nopeasti ystäviä. Toinen keino on mennä tekemään jotain hyväntekeväisyystyötä, jossa on mukana  myös ikäisiäsi ihmisiä. Yleensä nämä ihmiset tapaavat myös vapaaehtoistyön ulkopuolellakin.

Vierailija
9/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät FB:a, voisit kokeilla laittaa viestiä muutamalle vanhalle opiskelu- tai työkaverille ja ehdottaa kahvilla käymistä. Olen itse ujo ja huono saamaan uusia ystäviä, mutta tuolla tavalla tutustuin uudelleen vanhaan opiskelukaveriin, jonka kanssa yhteydenpito oli katkennut vuosia sitten.

Luulisin, että useimmat ihmiset ilahtuvat tai eivät ainakaan loukkaannu, jos saavat hyväntuulisen kahvitteluehdotuksen vanhalta tutulta.

Vierailija
10/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Oikeasti taidat olla yksinäinen ja katkera, kotona möllöttävä typerys. Tuollaisen nillittäjän kanssa ei kovin moni viitsi kaveerata.

Vierailija
11/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Av-palsta on vähän huono, koska kukaan ei oikein halua tulla tunnistetuksi av-mammaksi. Mutta onhan näitä muitakin palstoja. Niihin vain ilmoitusta! Cosmopolitanin foorumilla on ainakin joskus ollut näitä haetaan kavereita -keskusteluita.

Vierailija
12/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran itseriittoiselta ja empatiakyvyttömältä kuulostat, että vähän ihmettelen sun suurta suosiota...

Vierailija
13/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minäkään. Ihmiset tulevat harrastuksiini harrastuksen takia, ei etsimään ystäviä.

Vierailija
14/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, etteivät ne "ystävät" ole mielikuvituskavereita?

Vierailija
15/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta joukkuelajeja, jos sulla on lapsia niin niiden kautta löytyy ystäviä...

Ole avoin ja anna itsestäsi.

Vierailija
16/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla smurffaamaan sua? :)

Vierailija
17/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla smurffaamaan sua? :)