Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN VOIN LOPETTAA TUTUSTUMISEN

Vierailija
06.04.2025 |

Kun en kehtaa sanoa suoraan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että tänään on menkat.

Vierailija
2/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele. Mutta helpoimmalla pääset, kun sanot suoraan että ei kemiat kohtaa.

Vierailija
4/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olla Muhammed ja tukkaan lihavista suominaisista.

T. Muhammed 👨🏿

Vierailija
5/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole edes tavanneet, mutten enää edes halua... Koska hän on puoliksi pakistanilainen eikä se tunnu sellaiselta mitä elämääni haluan :/ välttelee siis... Hävettää kun kerran jo ghostasin hänet, sitten juttelimme hetken ja nyt tein sen taas...

Vierailija
6/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen***

Vierailija
7/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole edes tavanneet, mutten enää edes halua... Koska hän on puoliksi pakistanilainen eikä se tunnu sellaiselta mitä elämääni haluan :/ välttelee siis... Hävettää kun kerran jo ghostasin hänet, sitten juttelimme hetken ja nyt tein sen taas...

Sanot sille että tykkäät vain arjalaisista.

T: Aadolf

Vierailija
8/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koen itseni myös altavastaajaksi, koska en tiedä Pakistanista suunnilleen yhtään mitään, joten hän voisi sepitellä melkein mitä tahansa ja uskoisin, koska en tiedä sen paremmin itse. En halua elää sen varassa mitä joku sepittää minulle, ja tapailla esimerkiksi minulle vääriä arvoja edustavaa tyyppiä tajuamatta sitä itse. 

Vierailija
9/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kehtaa olla sanomatta suoraan? Ettekö arvosta muita ihmisiä ollenkaan? Kaikki haluaa tietää suoraan, jos ei kiinnosta. Joten sanot hänelle suoraan ja lopetat olemasta itsekäs.

Vierailija
10/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että uskot, että djinn (paha henki) on riiv,annut sinut. Voit vaikka sanoa, että näit sellaista unta tai että kun katsot peiliin, sieltä katsoo takaisin vieras, vääristynyt, demoninen naama. Eiköhän tyyppi lähde lätkimään ihan itsestään sen jälkeen.

Vierailija
11/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta koen itseni myös altavastaajaksi, koska en tiedä Pakistanista suunnilleen yhtään mitään, joten hän voisi sepitellä melkein mitä tahansa ja uskoisin, koska en tiedä sen paremmin itse. En halua elää sen varassa mitä joku sepittää minulle, ja tapailla esimerkiksi minulle vääriä arvoja edustavaa tyyppiä tajuamatta sitä itse. 

No Pakistan on maailman korruptoitunein ydinasevaltio jossa asuu muslimeita. Pakistanissa on maailman eniten perinnöllisiä sairauksia koska siellä on yleisenä käytäntönä mennä naimisiin siskon tai serkun kanssa, usein molempien koska vaimoja saa olla neljä. Pakistanissa toimii myös Talibanliike sekä ISIS.

Vierailija
12/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole kertonut tyypille koko nimeäsi tai osoitettasi, ettei käy niin kuin sille suomalaisnaiselle, jonka pakinettituttu lensi Suomeen "erosta" suivaantuneena ja yritti ajaa tämän päälle autolla :/

Vierailija
13/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset kehtaa olla sanomatta suoraan? Ettekö arvosta muita ihmisiä ollenkaan? Kaikki haluaa tietää suoraan, jos ei kiinnosta. Joten sanot hänelle suoraan ja lopetat olemasta itsekäs.

En tiedä miksi vaivaudun reagoimaan, mutta minä en tiedä miten joku ventovieras reagoi mihinkin. Yritän myös suojella itseäni. Lisäksi en kehtaa sanoa, että hei, minua häiritsee etnisyytesi enkä halua sellaista elämääni. Pahimmassa tapauksessa alkaa hirveä rage tai syyllistäminen tai maanittelu. En vain tiedä miten voisin asian hoitaa.

Vierailija
14/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole kertonut tyypille koko nimeäsi tai osoitettasi, ettei käy niin kuin sille suomalaisnaiselle, jonka pakinettituttu lensi Suomeen "erosta" suivaantuneena ja yritti ajaa tämän päälle autolla :/

En minä tuollaisia tietoja tietenkään jaa. 

Vierailija
15/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakistanilaiset hakee länkkärinaisista vain helppoja panoja. Kotikylässä odottaa se 8 - 15 vuotta nuorempi (pikku)serkku, jonka kanssa mennään naimisiin sitten, kun on ensin rilluteltu ja pan tu hyväuskoisia hölmöjä eurooppalaistytyjä kaikkiin reikiin.

Vierailija
16/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Pakistan on maailman korruptoitunein ydinasevaltio jossa asuu muslimeita. Pakistanissa on maailman eniten perinnöllisiä sairauksia koska siellä on yleisenä käytäntönä mennä naimisiin siskon tai serkun kanssa, usein molempien koska vaimoja saa olla neljä. Pakistanissa toimii myös Talibanliike sekä ISIS.

Hän ei ole muslimi. Ainakin niin sanoo. En silti halua mitään Pakistaniin liittyvää elämääni. Ei tunnu oikealta.

Vierailija
17/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin imeskellä jonkun pakistanilaistyttösen nupputissejä. Olen suvaitsevainen.

T. köyhä atm

Vierailija
18/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Full ghosting / blokkaus näyttää ainoalta keinolta.

Vierailija
19/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen muodostuminen on herkkä j kriittinen vaihe ja siinä voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
20/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen muodostuminen on herkkä j kriittinen vaihe ja siinä voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi

Tässähän tämä on. Noudatat mummon oivallisia neuvoja ja asiat menevät hyvään suuntaan. Ota opiksi ja toimi.