Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä sitä asennetta ettei saisi huomauttaa jos toinen käyttää selkeästi vääränkokoisia rintaliivejä

Vierailija
03.02.2017 |

Kun suurin osa naisista valitettavasti käyttää vääränkokoisia rintaliivejä. Ei sitä pitäisi ottaa loukkauksena vaan ystävällisenä huomautuksena. (siis naisen, miesten ei tietenkään kuulu kommentoida)

Liian monet naiset ostavat liivejä tavarataloista yms. summamutikassa sovittaen ehkä kaksia tai kolmia halpisliivejä... Ei näin! Käykää erikoisliikkeessä ja antakaa ammattilaisen ottaa mitat.

!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostan mieluummin halvemmalla vähän väärän kokoiset kun hirveän kalliilla hyvät. Kokoa 60DD/60E ei löydy helposti ja monesti niissäkin on malli väärä.

Vierailija
22/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suurin osa naisista valitettavasti käyttää vääränkokoisia rintaliivejä. Ei sitä pitäisi ottaa loukkauksena vaan ystävällisenä huomautuksena. (siis naisen, miesten ei tietenkään kuulu kommentoida)

Liian monet naiset ostavat liivejä tavarataloista yms. summamutikassa sovittaen ehkä kaksia tai kolmia halpisliivejä... Ei näin! Käykää erikoisliikkeessä ja antakaa ammattilaisen ottaa mitat.

!

Missä tilanteessa tuon huomautuksen teet? Kassalla, kun joku ventovieras ostaa liivejä ja sinä arvioit vieressä, että väärä koko? Vai liiviliikkeessä, missä olet töissä?  Vai sanotko tutullesi, jolla läskit pursuilee, liian pienten liivien puristuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sanoisi kenellekään - esim tunnen ihmisen, joka menee kauppaan ja ottaa suurimman mahdollisen kuppikoin eri rinnantmpäryksillä kokeiltavakseen ja ostaa sitten sen vähiten huonosti sopivan - olosuhteiden pakosta. Olimme myös Hussolla (turkulainen asiantuntijaliike) jossa myyjä hänelle tyynesti sanoi, että tuo koko on just hyvä (heidän suurin?) vaikka ne olivat epämukavan kiristävät ja muodot tursui niistäkin JA maksoivat lähemmäs satasen! Kun heidänkin tehtävä on vaan saada kauppaa... Tämä ystävä kävi Jenkeissä ja pääsi siellä etsimään joltain firmalta oikean kokoiset megaliivit ja on sen jälkeen tilannut niitä vain sieltä nettikaupasta... mutta siis kaikille se oikean kokoisen löytäminen ei oo niin helppoa.

Ja jos lihoo vaikka 10kg niin kaikki omat liivit voi olla yhtäkkiä väärän kokoisia ja jos laihduttaa niin se ensimmäinen 5kg lähtee just tisseistä ja taas on kaikki omat liivit väärän kokoisia...

Mutta voihan sitä elämänsä käyttää myös toisten itsetunnon lyttäämiseen. Mulle olisit kyllä aika nopeasti ex-kaveri...

Vierailija
24/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korrektia huomauttaa tuollaisesta asiasta, mutta siinä olet ihan oikeassa, että väärän kokoiset liivit ovat aika ruman näköiset varsinkin isorintaisilla. Ne kupeistaan pursuavat "tuplatissit" kun näkyy aika selkeästi myös vaatteiden läpi.

http://2.bp.blogspot.com/_WKBayfGaNtU/S8TTVs6pW7I/AAAAAAAADbk/uudb7yfZO…

Vierailija
25/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos lihoo vaikka 10kg niin kaikki omat liivit voi olla yhtäkkiä väärän kokoisia ja jos laihduttaa niin se ensimmäinen 5kg lähtee just tisseistä ja taas on kaikki omat liivit väärän kokoisia...

Isot on tissit, jos on varaa menettää niistä 5 kg :D Joo ymmärsin pointin, mutta nauratti :D

Vierailija
26/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menis kyllä sanomaan. Kaikilla ei ole varaa niihin superkallisiin liiveihin. Toisilla on oikeasti tosi vaikea löytää kunnon liivejä. Painon vaihtelut voivat aiheuttaa sen, että liivit ovat sillä hetkellä väärän kokoisia eikä tosiaankaan halua siitä ja painon noususta/laskusta huomautettavan. Aika tökeröä mennä tuollaista laukomaan.

Vierailija
27/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain rintaliiveistä? Mikä ihme alue se on, josta voi huomautella?

Miksei ap voi myös paidoista, housuista, takeista, kaikista vaatteista huomautella, jos eivät ole sopivia? En tajua tätä rintaliiviasiaa nyt ollenkaan.

Vierailija
28/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, että miksi ap huomauttelee juuri rintaliiveistä, kun voisi huomautella ihan kaikista vaatteista, hiuksista (kampaus ja väri), meikeistä, tyylistä meikata, ihan koko habituksesta. Ap, lisää toki arvostelusi koskemaan koko olemusta ja ei kun huomauttelemaan.

Vierailija
29/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sitten ihmiset ovat valmiita maksamaan liiveistään? Tässäkin ketjussa kotkut sanoo, että oikean kokoiset maksavat paljon ja siksi käyttävät väärää kokoa. Itse käytän kokoa 65/70I-H ja liiveistäni maksan noin 30-40€. En pidä hintaa kovin pahana.

Vierailija
30/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!

Susta on kiva nolata ihmisiä? Jos kuitenkin olisit hiljaa asiasta? Itse en kestä iholle tunkevia myyjiä  joten ostan liivit paikasta jossa minua ei jatkuvasti häiriköidä. Mulle on ihan sama mikä  mun oikea kokoni jonkun aasiantuntijan mukaan olisi, oma kriteerini on se etteivät rintsikat saa puristaa mua hengiltä, niissä ei saa olla toppauksia eikä kaaritukia koska minua ei  huvita esitellä rintavarustustani tippaakaan.

Vierailija
31/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinamiehet tekevät rinnoista tuollaisen härdellin ja ongelma-alueen, jolle pitää käydä oikein erikoisliikkeessä hirveällä summalla ostamassa erikoisvaatetusta... ihan PUPPUA. Ne on vaan rinnat. Ihan luonnollinen ruumiinosa, eivät tarvitse lääketieteellisiä erikoispukimia.

Asiahan on juuri päinvastoin. Naiset ostavat alusvaatteensa pääasiassa suht edullisista ketjuliikkeistä jotka perinteisesti myyvät todella suppeaa kokovalikoimaa, koska yritykselle on paljon edullisempaa tehdä muutamaa yleisempää kokoa kuin isoa kokoskaalaa. Näitä kokoja sitten markkinoidaan naisille. Monelle ei edes juolahda mieleen, että se koko voi olla jotain ihan muuta kuin se lindexin kokolaskurin antama 80E tms.

Vierailija
32/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole viimeiseen viikkoon käyttänyt liivejä lainkaan, mitähän sä mulle sanoisit?

Vierailija
33/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanonko mäkin sulle, että sun leuassa kasvaa muuten karvoja? Tai, että hervottomat silmäpussit sulla tai, että noille alleille tarttis kyllä tehdä jotakin? Tai ehkä saan huomauttaa, että sulla on liian pienet legginsit ja pilalle potkitut kengät?

Ihan oikeasti mitä se kenellekään kuuluu minkä kokoisissa rintsikoissa joku kulkee? Tai vaikkei olisi rintsuja ollenaakn.

Vierailija
34/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan kestä olla liiviliikeeessä.

Myyjä ei anna katsella ja sovittaa yksin. Mä en KESTÄ sitä verhon auki repimistä. Vaikka liikkeessä olisi muita asiakkaita, myyjä riuhtoo verhoa auki ja tulee katsomaan. Mä en vaan tykkää tällaisesta myyntityylistä ja siksi ostan liivini netistä. Tilaan kerralla kymmenet ja yleensä niistä sopii yhdet tai jopa kahdetkin.

Vierailija
35/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä ei anna katsella ja sovittaa yksin. Mä en KESTÄ sitä verhon auki repimistä. Vaikka liikkeessä olisi muita asiakkaita, myyjä riuhtoo verhoa auki ja tulee katsomaan. Mä en vaan tykkää tällaisesta myyntityylistä ja siksi ostan liivini netistä. Tilaan kerralla kymmenet ja yleensä niistä sopii yhdet tai jopa kahdetkin.

Mun sovituskoppiin ei ole tullut kukaan nykimään verhoa kun olen avannut suuni ja sanonut, että haluan sovittaa rauhassa enkä kaipaa apua.

Vierailija
36/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut rintsikoiden käytön muuten kuin urheillessa. Suosittelen!

Vierailija
37/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sovituskoppiin ei ole tullut kukaan nykimään verhoa kun olen avannut suuni ja sanonut, että haluan sovittaa rauhassa enkä kaipaa apua.

Erikoisliikkeissä myyjä juuri auttaa löytämään oikeankokoiset liivit. Voihan sitä ostaa täysin vääränkokoiset liivit vaikka kahdella sadalla eurolla, ei se hinta ja laadukkuus auta, jos koko on väärä.

Vierailija
38/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pari viikkoa sitten satuin stockalle aleaikaan. Rintaliivit silloin alelaareissa koon mukaan, kaikki alessa -60%. Sieltä oli maailman nopeinta poimia saatavilla olevat mallit kokeiluun. Löysin kahdet hyvät liivit nopeasti, helposti ja halvalla. Lähtöhinta oli jotain 50-60€. Lisäksi löysin sokokselta yhdet kivat -40%. Ei sen välttämättä tarvitse olla kallista.

T. 70F

Vierailija
39/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisliikkeissä myyjä juuri auttaa löytämään oikeankokoiset liivit. Voihan sitä ostaa täysin vääränkokoiset liivit vaikka kahdella sadalla eurolla, ei se hinta ja laadukkuus auta, jos koko on väärä.

Mä tiedän jo mun kokoni ja siksi en kaipaa apua.

Vierailija
40/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa olla näkemässä kuinka ap huomauttelee tissiliveistä joillekin satunnaisille ihmisille.

Kuinka äkkiä saa kyylävän pervon maineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan