Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä sosiaalisia tapoja

Vierailija
03.02.2017 |

Kun esim. asiakaspalvelija tervehtii selälle (?!) tai tervehtii kaupan kassalla katsomatta missään vaiheessa silmiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ständimyyjien uus tapa ruveta puhuun selälle. Tai enhän voi olla varma puhuuko mulle, mutta aina ei siinä suunnassa oo ketään muutakaan puhe-etäisyydellä.

Kerran yks feissari alko selältä kyseleen onko hetki aikaa. Kun en reagoinut, niin alko haukkuun epäkohteliaaks. Olin vaan, että mistä voin tietää, että mulle puhut, kun selän takana huutelet.

Vierailija
2/3 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joutuu esittämään tuttavallista esim pakkotervehdys kaupassa. Olisipa yhteiskunta jossa olisi yleistä nähdä ihmisen rinnassa tarra "minua tervehditään vain jos on oikeaa asiaa, minulle ei myöskään työpaikkani väki saa tulla puhumaan muulla kuin neutraalilla äänellä". Jotain tuon suuntaista. Tarrattomat saa nauttia ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihmiset eivät osaa sanoa puhelinmyyjille ja feissareille kohteliaasti "kiitos ei", vaan pitää tehdä kauhea haloo ja numero "yhyy, minuun koitettiin TAAS ottaa kontaktia ja jouduin olemaan SOSIAALINEN, sanoin sille suorat sanat/ignoteerasin.."

Menkääpä joskus huviksenne itse päiväksi tekemään näitä hommia, jotka ovat monen nuoren ja vanhemmankin ihmisen ainoa vaihtoehto työttömyydelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi