Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä sitä asennetta ettei saisi huomauttaa jos toinen käyttää selkeästi vääränkokoisia rintaliivejä

Vierailija
03.02.2017 |

Kun suurin osa naisista valitettavasti käyttää vääränkokoisia rintaliivejä. Ei sitä pitäisi ottaa loukkauksena vaan ystävällisenä huomautuksena. (siis naisen, miesten ei tietenkään kuulu kommentoida)

Liian monet naiset ostavat liivejä tavarataloista yms. summamutikassa sovittaen ehkä kaksia tai kolmia halpisliivejä... Ei näin! Käykää erikoisliikkeessä ja antakaa ammattilaisen ottaa mitat.

!

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan itse osaan mitat ottaa. Ongelma on se, että ne koot ei prkl täsmää eri merkkisissä rintsikoissa!

Vierailija
2/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu millaset liivit muilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli vain omista tisseistäsi.

Vierailija
4/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet hyvät kun löytää, niin sitten ostaa sitä samaa. Ja kun malli poistuuu markkinoilta niin melkein on mieluummin ilman rintsikoita kun yrittää löytää uuden sopivan mallin, on se sellainen suo :)

Vierailija
5/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ystävälle vai?

Jos tuntemattomalle huomautat, niin toivottavasti saat lättyyn.

Vierailija
6/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Samoin om vain reilua huomauttaa, jos jollain on liian kireät housut, liian lyhyt toppi, kengät joiden kanssa hän kävelee kummallisesti, väärän väristä huulipunaa jnejne.

NOT

Vierailija
7/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä aggressiivinen ilmapiiri!

Vierailija
8/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ihan itse osaan mitat ottaa. Ongelma on se, että ne koot ei prkl täsmää eri merkkisissä rintsikoissa!

Eikä prkl muuten edes saman merkkisissä - jos kokeilet yhden vaikkapa Espritin mallin ja se on tosi hyvä, et silti voi luottaa että se vieressä oleva, vähän eri Espritin malli on samaa kokosarjaa 😡

Vierailija
9/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas täällä aggressiivinen ilmapiiri!

Vittuperkele ONPAS eikä ompas!

Vierailija
10/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottais tollanen kyyläys, ei toisten tissejä tarvii katella.

Vierailija
11/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun kehonkuvaani kolhaise, mutta toteaisin, että heitä mulle kymppi niin käyn vaikka heti ostamassa uudet rintsikat, kun ovat niin helvetin kalliita ja mulla on oleellisempiakin rahanreikiä.

t. köyhä opiskelija, jolta Sipilä vie kohta asumistuenkin

Vierailija
12/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä prkl muuten edes saman merkkisissä - jos kokeilet yhden vaikkapa Espritin mallin ja se on tosi hyvä, et silti voi luottaa että se vieressä oleva, vähän eri Espritin malli on samaa kokosarjaa 😡

Ei kai kukaan nainen oikeesti käytä ESPRITIN liivejä?? Sanokaa plz ettei

Vierailija
13/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kyllä erikoisliikkeestä liivejä. Mutta siihen saakka kun rahareikiä on muuallakin, ostan perusketjun alehyllystä. 

Vierailija
14/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku tissikyttäri?

Vierailija
15/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suurin osa naisista valitettavasti käyttää vääränkokoisia rintaliivejä. Ei sitä pitäisi ottaa loukkauksena vaan ystävällisenä huomautuksena. (siis naisen, miesten ei tietenkään kuulu kommentoida)

Vähempi mua häiritsee, jos miehet kattelee mun tissejä, en oo lesbo. :D

Vierailija
16/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottais tollanen kyyläys, ei toisten tissejä tarvii katella.

No kyllä sen kuule ihan ilman kyyläämistäkin huomaa jos ne tissit pursuaa ulos liiveistä!

Vierailija
17/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. En tosiaankaan laita käsinpesua vaativiin rintsikoihin useita kymppejä. Ostan Lindexistä mukavat kaarituettomat ja pesen koneessa muun pyykin mukana.

En vaan jaksa hössöttää yhden vaatekappaleen takia. Olen pienirintainen eivätkä rintani roiku edes kahden lapsen jälkeen, joten en oikeastaan edes tarvitse liivejä. Joten ihan sama.

Vierailija
18/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jollekin hyvin läheiselle henkilölle nyt ehkä vielä voi sanoa, mutta muille ei todellakaan! Moukkamaista ja törkeetä.

Vierailija
19/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lienee niitä tyyppejä, jotka ovat omasta mielestään vain rehdin suorapuheisia, mutta oikeasti ovat vain epäkohteliaita möläyttelijöitä.

Vierailija
20/96 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinamiehet tekevät rinnoista tuollaisen härdellin ja ongelma-alueen, jolle pitää käydä oikein erikoisliikkeessä hirveällä summalla ostamassa erikoisvaatetusta... ihan PUPPUA. Ne on vaan rinnat. Ihan luonnollinen ruumiinosa, eivät tarvitse lääketieteellisiä erikoispukimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi