Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ns.perinteinen nainen ja yritän olla valittamatta miehelleni mistään.

Vierailija
02.02.2017 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kasvata lapsistani minkääänlaisia. Elämme elämäämme, huolehdimme lapsista ja he tekee omat valintansa ja elävä kuen parhaaksi näkevät. Olen 35, mies 42. ap

Kuka lapsesi sitten kasvattaa? Miksi olet kotona jos et kasvata lapsiasi? Olen kuullut, että lasten kasvatus on muutakin kuin perustarpeista huolehtimista. Voin toki olla väärässäkin, sillä olen vela. Pahoitteluni, jos olen väärässä.

Tarkoitan sitä, että en halua kasvattaa lapsistani tietynlaisia vaan he ovat omia yksilöitään ja heillä on oma elämä ja polku kuljettavana. Tietysti hoidamme heidät eikä lapsemme tosiaan ole niitä, jotka häiriköivät koulussa vaan käytäytyvät kuten kuuluu ap

Käyttäytyvät kuten kuuluu vai ovat omia itsejään? ;D Koitas nyt päättää... (Tutulta kuulostaa omasta lapsuudesta btw...)

t.kivikissaäiti

Käytöstapojen opettaminen vaan kuuluu vanhemmille. Jos ei niitä kotona opeteta niin viimeistään päivähoidossa tai koullussa siihen puututaan. ap

Niin, eli opetat lapsesi olemaan hiljaa kun joku heitä loukkaa ja tytöt keräilemään poikien paidat ja sukat lattioilta?

t.kivikissaäiti

Vierailija
122/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kerjäät huomiota av:llä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kasvata lapsistani minkääänlaisia. Elämme elämäämme, huolehdimme lapsista ja he tekee omat valintansa ja elävä kuen parhaaksi näkevät. Olen 35, mies 42. ap

Kuka lapsesi sitten kasvattaa? Miksi olet kotona jos et kasvata lapsiasi? Olen kuullut, että lasten kasvatus on muutakin kuin perustarpeista huolehtimista. Voin toki olla väärässäkin, sillä olen vela. Pahoitteluni, jos olen väärässä.

Tarkoitan sitä, että en halua kasvattaa lapsistani tietynlaisia vaan he ovat omia yksilöitään ja heillä on oma elämä ja polku kuljettavana. Tietysti hoidamme heidät eikä lapsemme tosiaan ole niitä, jotka häiriköivät koulussa vaan käytäytyvät kuten kuuluu ap

Käyttäytyvät kuten kuuluu vai ovat omia itsejään? ;D Koitas nyt päättää... (Tutulta kuulostaa omasta lapsuudesta btw...)

t.kivikissaäiti

Käytöstapojen opettaminen vaan kuuluu vanhemmille. Jos ei niitä kotona opeteta niin viimeistään päivähoidossa tai koullussa siihen puututaan. ap

Niin, eli opetat lapsesi olemaan hiljaa kun joku heitä loukkaa ja tytöt keräilemään poikien paidat ja sukat lattioilta?

t.kivikissaäiti

Mistä ihmeestä revit tuon jutun "olla hiljaa kun joku loukkaa" :D missä aloittaja on noin sanonut?

Vierailija
124/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä ap?

Vierailija
125/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole ystäviä ollenkaan, tuttavaperheitä, joiden kanssa viettää aikaa tai kavereita, keiden kanssa mennä sinne kirppareille, eikö miehesi (tai sinä) harrasta edes mitään? Kuulostaa kummalliselta elämältä, mutta toki jos olette noin tyytyväisiä. Tosin kohtahan se teilläkin muuttuu, kun sinä menet takaisin töihin ja teillä on kolme koululaista kotona, pienessä asunnossa.

Vierailija
126/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voin mennä lenkille kaverin kanssa, samoin kirpparille. Tarkoitin yksin menemisellä sitä, ettei muut perheenjäsenet mukana.

Sitten kyläillän toistemme luona, tehdään puistoon treffejä. Mies käy usein lasten kanssa kylässä tuttavillaan. ap

Vierailija
127/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä ap?

Istun koneella. Mies ja lapset ulkona. 21 pienin nukkumaan ja sitten pelataan tai katsotaan perheleffa. Isommat menee nukkumaan 23 mennessä  ja sitten pari tuntia aikaa mieheni kanssa. ap

Vierailija
128/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kivikissaäiti

t.kivikissaäiti

Oliko sulla niitä jotain traumoja, oletko hakenut apua? Mikä ihme sut saa kirjoittamaan kommenteja, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä? ap

Vierailija
129/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen nainen kasvattaa lapsensa perinteisesti, eli pojat saavat rauhassa jättää likaisia lautasia ja sukkia ympäriinsä ja tytöt kiltisti siivoavat valittamatta.

Vierailija
130/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäidillä on vaikeuksia ymmärtää ap:n tekstiä. Näemmä kaikki miehet on pahoja ja kaikki miestään rakastavat naiset ovat orjia, ja kaikki heidän lapsensa ovat jo valmiiksi pilalla. Pieni positiivisuus ei olisi pahitteeksi...

Vierailija
131/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen nainen synnyttää vähintään 12 lasta. Raskaana joka toinen vuosi elämästään 25 vuotta. Niinhän silloin vanhoina hyvinä aikoina tehtiin.

Vierailija
132/135 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kivikissaäiti

t.kivikissaäiti

Mistä ihmeestä revit tuon jutun "olla hiljaa kun joku loukkaa" :D missä aloittaja on noin sanonut?

Ei muka loukkaa miehen käytös jättää vaatteitaan ympäriinsä tai viimeistään se, että mies olettaa ap:n olevan orja joka poimii ne lattialta?

t.kivikissaäiti

Vierailija
133/135 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma kivihieronta voisi tehdä jollekin hyvää

Vierailija
134/135 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kivikissaäiti

t.kivikissaäiti

Ei muka loukkaa miehen käytös jättää vaatteitaan ympäriinsä tai viimeistään se, että mies olettaa ap:n olevan orja joka poimii ne lattialta?

t.kivikissaäiti

Loukkaako sinua suunnattomasti jos miehesi on jättänyt tietokonepöydälleen karkkipaperin ja sinä ohimennen poimit sen roskiin? Ei minua ainakaan loukkaa..

Vierailija
135/135 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asioiden kuuluu mennä, ja olen nainen:

Työkaveri kertoi kuinka äiti kerran imuroi vihaisena ja suorastaan räjähti kun huomasi isän syövän paahtoleipää keittiössä ilman lautasta. Äiti säntäsi keittiöön raivoamaan tulipunaisena kuinka hän oli juuri imuroinut keittiön ja sitten mies menee syömään paahtoleipää.

Isä ei edes katsonut häneen, söi hiljaa leivän loppuun, otti tabletin ja pyyhki huolellisesti kaikki leivänmurut lattialle vaimon edessä. Ja käveli tyynesti ulos keittiöstä.

Kaveri istui sohvalla ja odotti että äiti räjähtää. Vielä mitä - äiti imuroi kiltisti kaikki leivänmurut lattialta sanomatta sanaakaan, jonka jälkeen hän meni lirkuttelemaan miehelleen ja pyysi anteeksi käytöstään.

Asia oli sillä selvä. Molemminpuoleinen kunnioitus säilyi, mies ei menettänyt malttiaan ja vaimo ymmärsi menneensä liian pitkälle.