Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ns.perinteinen nainen ja yritän olla valittamatta miehelleni mistään.

Vierailija
02.02.2017 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotona ja mies tienaa? Onko teillä lapsia?

Vierailija
2/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, luulin että perinteikkäät naiset eivät malta olla ensinkään hiljaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kotona, lapsia on kolme. Mies opiskelee, mutta on tienannut kyllä. ap

Vierailija
4/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat asiat, joihin toivot muutosta tai jotka ärsyttävät sinua?

Minusta valittaminen ei ole mitenkään modernia vaan käytännöllisistä asioista ja omista toiveista voi aikuiset kyllä puhua ja sopia ilmankin, että jonkun pitää yksipuolisesti valittaa ja aloittaa riita.

Vierailija
5/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!! Joskus sanon jostain esim "hei kulta voitko ens kerralla huuhdella tuon ensin ennenkuin laitat pesuun? Irtoaa helpommin! Kiitos :)" hyvin toimii ja meillä ei tapella.

Vierailija
6/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan valita. Jos mies ei ole vaikkapa siivonnut tai tehnyt ruokaa tms.niin sen sijaan että alan valittaa, teen homman itse. En valita asunnossa lojuvisa vaatteista vaan kerään ne pyykkikoriin tai kaappiin jos ne mua häiritsee. Pääsee itse paljon helpommalla, elämä on yksinkertaisempaa ja mukavampaa kaikille. ap

Vierailija
7/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö kaikki kotihommat ja ruoat?

Vierailija
8/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan valita. Jos mies ei ole vaikkapa siivonnut tai tehnyt ruokaa tms.niin sen sijaan että alan valittaa, teen homman itse. En valita asunnossa lojuvisa vaatteista vaan kerään ne pyykkikoriin tai kaappiin jos ne mua häiritsee. Pääsee itse paljon helpommalla, elämä on yksinkertaisempaa ja mukavampaa kaikille. ap

Entä jos olet influenssassa muutaman päivän?

Vierailija
9/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sulla menisi raja?

Jos mies joisi alkoholia joka ilta? Jos ei tulisi yöksi kotiin? Jos pelaisi asuntolaina-/vuokrarahat hedelmäpeleihin?

Mitä tekisit?

Vierailija
10/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
11/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä tehdä kaikki kotihommat, mutta myös mieheni tekee toisinaan ruokaa ja keittää kahvit silloin tällöin. 

En koe sitä rasitteeksi vaan on ihana laittaa miehelle ja lapsille ruokaa,siivoilla kotona ja leipoa. Tehdä kodista viihtyisä kaikille, odottaa valmiin ruoan kanssa miestä kotiin, kattaa pöytä ja laittautua nätiksi.

ap

Vierailija
12/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minäkin tein ennen kaiken. Sitten syntyi erityislapsi ja homma romahti. Nyt olen yksinhuoltaja ja paljon onnellisempi.

Vierailija
13/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sulla menisi raja?

Jos mies joisi alkoholia joka ilta? Jos ei tulisi yöksi kotiin? Jos pelaisi asuntolaina-/vuokrarahat hedelmäpeleihin?

Mitä tekisit?

No tietysti tällaiset asiat olisi otettava vakavasti ja hakea miehelle ehkä apua? En osaa sanoa kun ei ole sellaista tilannetta ollut. Jos pelaisi rahat ja olisi siis peliriippuvainen niin rahat tulisi mun tilille, josta maksaisin kaikki ja mies saisi taskurahaa.. ja menisi hoitoon jos suostuisi? Toista ei kuitenkaan voi omistaa, eikä pakottaa mihinkään, mutta tietenkään ei voisi hylätäkään vaikeuksien edessä.

ap

Vierailija
14/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olet influenssassa muutaman päivän?[/quote

Siten ois pakko levätä, tehdä kotihommat kun paranee. Mies voisi halutessaan tehdä ruoat tuolloin tai sitten syötäis pakastimesta ruokia tai ostettas eineksiä. Onneksi mulla on hyvä mies, joka kyllä huolehtii jos olen kipeä. ap

Vierailija
15/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko johonkin erityiseen uskonnolliseen ryhmään?

Vierailija
16/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minäkin tein ennen kaiken. Sitten syntyi erityislapsi ja homma romahti. Nyt olen yksinhuoltaja ja paljon onnellisempi.

Tätä minäkin mietin.

Jos tulee jokin kriisi, vaikka läheinen sairastuu ja huomio onkin muissa asioissa.

Tai mies saa tehdä kuten lystää mutta myös alkaa käyttäytyä huomioimattomasti ja kenties pitää ap:n käytöstä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
17/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset ja mies, osallistuvatko kotitöihin, vai haluatko itse hoitaa kaiken?

Vierailija
18/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii tasan niin kauan kuin nainen ei ole työelämässä. Sen jälkeen alkavatkin riidat kun mies ei tajua ettei voi luistaa kotihommista kuten ennen.

Vierailija
19/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau -____-

Vierailija
20/135 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös töissä, nyt kotona nuorimman kanssa. Toimi silloinkin.. ap

Niin ja mieheni on minun tukeni ja turvani, häneen voin tukeutua kaikissa vaikeissa tilanteissa.