Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni pitää S-ryhmän kauppoja huonoina?

Vierailija
02.02.2017 |

Etenkin Prisma on monille kirosana. Onko S-ryhmällä jokin poliittinen kanta, vai mistä tämä johtuu. Monet pitävät enemmän K-kaupoista. Osaatko selittää itse?

Kommentit (250)

Vierailija
161/250 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suinkaan s huono ole, huonoimpia on nämä pikkuiset k-kaupat mitkä on sotkuisia ja hinnat korkeita

Vierailija
162/250 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut siellä töissä ja ihan hirveetä touhua. Ihmisiä ei nähdä ihmisinä ja maalaisjärjenkäyttö on kiellettyä. Toki toisissa yksiköissä asiat on paremmin kuin toisissa, mutta en menis ikinä takaisin enää sinne töihin. Onneksi ei tarvikaan. Myöhemmin kuulin vanhoilta työkavereilta, että oltiin pistetty hakemaan uudestaan omia työpaikkojaan, lopputuloksena osalla putosi kaikki urakehitys taas lapsen kenkien tasolle ja osa käskettiin vaihtamaan myymälää. Se on kiva on olet rakentanut omakotitalon viereen saadaksesi lyhyen työmatkan ja sitten sut siirretään minne lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/250 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin oltiin pitkään Prisma-perhe ja Citymarketissa raaskittiin käydä vain jouluna ja juhannuksena. Mutta sitten miehellä alkoi tulot nousta ja Citymarketin herkut alkoivat vetää puoleensa. Kyllä me vieläkin Prismassakin käydään, mutta onhan Prisma vähän sellainen, mistä ostetaan jotain arkiruokaa kun halutaan syödä halvalla. Kun on varaa syödä hyvin, niin eipä sieltä Primasta oikein vetovoimatekijöitä löydy.

Vierailija
164/250 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo kirjoitti:

Tää tervehtimisvimma nyt vaan on niin äärimmäisen turhaa ja teennäistä. Jos käyn kaupassa, jossa käy vuorokauden sisällä vaikka 5 000 asiakasta (meidän lähin S-kauppa auki 24 h/vrk ja ohessa ABC:n kahvio), miten ihmeessä kulutusmotivaatioon voi vaikuttaa sellainen?? Äärimmäisen turhaa ja läpinäkyvää, siis oikeasti. Pelkkä hymykin olis paljon luonnollisempi, itsekin pyrin tähän aina kun kohtaan kaupan työntekijän, olin missä hyvänsä kaupassa.

Meidän vieressä on 24h Alepa jossa myös harrastetaan tätä tervehtimistä, etenkin myöhään illalla. Itse olen ajatellut sen niin, että henkilökunta signaloi asiakkaalle, että olemme huomanneet sinut, älä kuvittelekaan että voi vaivihkaa varastaa jotain.

Vierailija
165/250 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S- ketju hehkuttaa ilmaisia pankki palveluja , mutta ainakin kortti, tulee maksulliseksi, ellei ole jo.  Tuli myös lista  hintojen noususta, esim. ulkomaille rahaa siirrettäessä. Mielestäni sekin on panlli palveluun kuuluvaa, joten ....?!? Tänään kävin pojan kans Prismassa ja otin muutaman tarjous tuotteen kärryyn. Kassa täti kysyi onko S- mobiilia? kun käsitteli kyseisiä tarjous tuotteita. Ojensin S- kortin, mutta myyjä sanoi että alennus tulee vain S-mobiililla, MITÄ HEMMETTIÄ!!! Jos et lattaa siis S- mobiilia, puhelimeen,  jotta  sitä vakoilla, sen voi varastaa  ja ties mitä muuta, et saa tarjouksia? PITÄKÖÖN TARJOUKSENSA!!! Käyn myös lähiaikoina sulkemassa S tilin.

Vierailija
166/250 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpankkilaiset ainakin tuntuu olevan työntekijöinä sitä alinta kastia. Ystäväni puolesta tuohduin, kun eivät saaneet edes omia työvaatteita, vaan joutuivat käyttämään aina työpaikalta saatavia lainavaatteita ja ystäväni kun on lyhyt ja pehmoinen, hänelle harvoin on sopivan kokoista paitaa tarjolla. Todella ikävää. Luulis, että voisivat saada edes omat työpaidat, vaikka ovatkin töissä vain talvikauden. 

Että s-ryhmän pisteet kyllä laski.

Vierailija
167/250 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse keksit tämän. Asioidaan S-market ja Prisma koska halvempaa. Bonusta saadaan vähintään 80 euroa kuukaudessa.

Cittarista haetaan joskus palvelutiskiltä jotain ja omenakimaraa.

Vierailija
168/250 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupassa on paremmat valikoimat. Siksi. 

Tää on kyllä täysin totta.   Vannoutuneena S-ihmisenä sitä on aivan haltioissaan kun joskus eksyy Citymarkettiin.   Samalta varmasti tuntui aikoinaan Neuvosto-Virossa kun katsoivat telkkarista Suomen kauppojen mainoksia. "voiko tällaista ollakaan??"

Vierailija
169/250 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on ihan ok, mutta Alepassa on surkea valikoima meille jotka joudumme noudattamaan erityisruokavaliota. Esimerkiksi sipsihylly. Siellä on kymmenen erilaista sourcream-sipsipussia, eri merkkisiä ja eri hintaisia, mutta ei yhtäkään muun makuista maidotonta sipsilaatua. Gluteenitonta leipääkin löytyy tyyliin kolmea erilaista tummaa leipää, mutta ei yhtäkään vaaleaa. 

Vierailija
170/250 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse kuin ne perusjutut, mitä käytän. En halua mitään uutuuksia, en esim. aasialaista keittiötä tai muuta kuraa.

Vierailija
171/250 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vanhentunut mielikuva? Itsekin muistan, että Prisma oli aikoinaan aika ankea hehtaarihalli, jotenkin kelmeä valaistus ja kylmä värimaailma. Viime vuosina viihtyvyyteen on kuitenkin selvästi panostettu, myös S-marketit ovat jotenkin "lämpimämmän" oloisia nykyään.

Vierailija
172/250 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt ihmiset höyläävät bonuskorttejaan ja luovuttavat samalla tietojaan S-ryhmälle. Nyt S-ryhmä aikoo hyödyntää kerättyä dataa tekoälyn koulutukseen:

https://iprinfo.fi/uutiset/tietosuojauutisia-suomesta-s-ryhman-tekoalyh…

Vierailija
173/250 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää niiden S-mobiilin etujen käyttö. Pitäisi joka kerta oikein kaivaa puhelin ja äppi esiin ja esittää myyjälle kassalla, että haluan nyt käyttää tämän edun. Pelkkä paperikuponkikin olisi helpompi.

Vierailija
174/250 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliöt juoksee muutaman ässäbonuksen perässä, on se säälittävän typerää ja vastenmielistä hommaa! Kaikkea te uskotte :D:D

EN juokse tarjousten sun muun perässä, en vaan halua ostaa kookaupan ylikalliita tuotteita että kauppias saa ajaa hienolla autolla

ja tienata miljoonia.

Sitäpaitsi kookaupassa ei saa palvelua, kokemusta on, itse kauppias käänsi selkänsä ja myyjä luikki takahuoneeseen. EN ole veemäinen asiakas, silti jätti huomiotta!

Vierailija
175/250 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market ketjuissa on enemmän huonoa kohtelua ja varsinkin kassalla. Toki sieltä löytyy niitä mukaviakin myös, mutta enemmän K-ketjun henkilökunta enemmän mukavaa. En tiedä mistä johtuu kyseinen ilmiö? Huono työilmapiiri tai jotain muuta? Olen monesti nostanut kassalla rahaa tililtäni, mutta kohtelu ollut aina töykeää jostain syystä? Tervehdin asiallisesti ja pyydän tililtäni rahaa, mutta se töykeä käytös? En ymmärrä? 

Vierailija
176/250 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla mitta täynnä s-ketjun älyttömiä mainoksia  heh he tämä ei ole tätä.  jotain rajaa.

Vierailija
177/250 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia Prisman asiakas. Nyt Coop on vallannut koko valikoiman ja olen kyllästynyt pyörittelemään niitä isoja hedelmäpusseja, joissa on aina joku homeinen joukossa. Muutenkin valikoima on heikentynyt ja laadukkaita tuotteita on korvattu halpisversioilla. 

Kun vielä samoihin aikoihin lähin cittari vaihtoi kauppiasta ja paransi huomattavasti valikoimaa, huomaan kulkuni suuntaavan yhä useammin cittariin tai yhteen pienempään K-kauppaan.

Vierailija
178/250 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kaupat on suurta kusetusta, aivan pitää paikkansa. Asiakas maksaa hinnoissa bonukset etukäteen.

Vierailija
179/250 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop on vienyt lopunkin uskon koko osuuskauppatoimintaan. En muutenkaan tiedä mihin ko. pulju hassaa rahansa täällä P-Pohjanmaalla, missä markkinaosuus pitäisi olla melko tapissa. Edut ovat silti surkeita.

Vierailija
180/250 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on täyttä potaskaa. Ainakin meidän kaupungissa kaikki käyvät Prismassa. Juuri kukaan ei halua käydä törkykalliissa Cittarissa, koko kauppa ja sen parkkipaikka ammottavat tyhjyyttään.

Ihmiset ostavat etenkin näinä aikoina sieltä mistä edullisimmin saavat. Me ostetaan lähes kaikki Prismasta ja muutamat tuotteet Lidlistä. Citymarketissa käydään pari kertaa vuodessa ja silloinkin tarjous on loppu! 

Vain aniharvalla on varaa ostaa kalliimmalla jonkun poliittisen hömpän takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi