Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni pitää S-ryhmän kauppoja huonoina?

Vierailija
02.02.2017 |

Etenkin Prisma on monille kirosana. Onko S-ryhmällä jokin poliittinen kanta, vai mistä tämä johtuu. Monet pitävät enemmän K-kaupoista. Osaatko selittää itse?

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitää vai? Yleensä käydään Prismassa, kun käydään isommilla ostoksilla, kun sattuu olemaan lähin iso kauppa. K-kaupat on mielestäni kalliimpia kuin ässät... Mitään plussa- tai bonuskorttia mulla ei ole mihinkään kauppaan joten ei johdu siitä omalla kohdalla. Riippuen ajasta ja paikasta käyn milloin missäkin.

Vierailija
22/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita Jumbon kaupoista, menen aina cittariin. Katsokaapa joskus eroa noiden vastakkaisten markettien ulkoasussa: Prisma halvan näköinen, huonosti valaistu, umpinaisen näköinen. Cittari valoisa, avaran näköinen ja pirteämmän värinen. Cittarissa tarjoukset hyviä, suurempi valikoima oman keittiön ruokaa, esim. patonkeja. Pirkka-tuotteet edullisia, jos sellaisia haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin Prisma on monille kirosana. Onko S-ryhmällä jokin poliittinen kanta, vai mistä tämä johtuu. Monet pitävät enemmän K-kaupoista. Osaatko selittää itse?

Bulkkia tuulitakeille.  S on tylsä, hajuton ja mauton ja aika usein myös laaduton. Tasapäistävä kauppa jossa uutuudet tulevat tiskiin puolen vuoden viiveellä ja mitään erikoisempaa ei löydy sen bulkin joukosta.

Vierailija
24/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin ässin heviosasto on surkea ja lihaosastossakaan kehumista ole.

Toisekseen 70-luvulla oli puhe kommunistien kaupasta...en ole ihan varma oliko se s vai e.

Se oli E-liike.

Vierailija
25/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prisma on tosi edullinen, ja sieltä löytää kaikkea paikallisen kakkumaakarin kakkupaloista japanilaiseen yuzu-kastikkeeseen. MUTTA SIELLÄ EI OLE JUURI KOSKAAN TARJOUKSIA! Ja se on musta kamalan tylsää. 

Sitten taas lähi-K:ssa on mahtava liha/kalatiski eikä valikoimakaan ole huonoimmasta päästä, mutta...en tiedä. Siihen pikkukauppaan kyllästyy nopeasti. Ja päiväysten kanssa saa olla tarkkana. 

Vierailija
26/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bulkkia tuulitakeille.  S on tylsä, hajuton ja mauton ja aika usein myös laaduton. Tasapäistävä kauppa jossa uutuudet tulevat tiskiin puolen vuoden viiveellä ja mitään erikoisempaa ei löydy sen bulkin joukosta.

Eikös nyhtökaurakin tullut ensiksi S-ryhmän kauppoihin?

Vierailija
27/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn mieluummin lähi-Alepassa kuin lähi K-marketissa koska Alepassa on halvempaa. Olen tehnyt tarkkaa tutkimusta aiheesta. En omista kummankaan kaupan etukortteja.

Vierailija
28/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmän liikkeet eivät myy juustoportin Vapaan lehmän maitoa. Ainakin eläinystävän valinta on S-ryhmä. :)

Vierailija
29/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppoja ei nyt vaan ole joka kaupungissa. Prismoja on vaikka kuinka monta mutta ei ensimmäistäkään K-kauppaa täällä Tallinnassa.

Vierailija
30/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Kaupoissa parempi asiakaspalvelu, tykkään Pirkka-tuotteista enemmän kuin niistä S-Ryhmien Rainbowsta jne ja K-Kaupan tuotteet yleensä paljon laadukkaampia esim. vihannekset, hedelmät jne. Valikoima myös hyvin suppea S-Kaupoissa. Myös Citymarketin tuoretiski on paljon parempi kuin Prisman.

Vierailija
31/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä s-ryhmän kauppoja huonoina. En pidä myöskään k-kauppoja huonoina, vaikka ne ovatkin vähän kalliimpia. Molemmista saa maitopurkin, leipäpaketin ja vessapaperia. Minä en sen ihmeellisempiä juttuja kaipaa. 

Vierailija
32/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tämä todella ihmetyttää myös. Minusta S-ryhmä on paljon parempi kuin K-kaupat (enkä ole juntti tai kepulainen). Prismat ovat sisätiloiltaan siistimpiä ja paremmin varusteltuja kuin Cittarit, Sokos on paljon tyylikkäämpi kuin mitä Anttila aikoinaan oli, tavallisissakin K-marketeissa yleisilme on jotenkin rahvaanomainen ja nuhruinen. Tässä lähellä on pari pikkukauppaa, Sale ja Valintatalosta K-marketiksi muuttunut kauppa, ja juuri tänään mietin miten tässä uudessa K-marketissa myyjät eivät tervehdi edes kassalle tullessa ja he puhuvat todella usein keskenään kun olen maksamassa, kun taas Salessa kaikki työntekijät tervehtivät automaattisesti kun vaan astuu sisälle kauppaan.

Vierailija
33/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tämä todella ihmetyttää myös. Minusta S-ryhmä on paljon parempi kuin K-kaupat (enkä ole juntti tai kepulainen). Prismat ovat sisätiloiltaan siistimpiä ja paremmin varusteltuja kuin Cittarit, Sokos on paljon tyylikkäämpi kuin mitä Anttila aikoinaan oli, tavallisissakin K-marketeissa yleisilme on jotenkin rahvaanomainen ja nuhruinen. Tässä lähellä on pari pikkukauppaa, Sale ja Valintatalosta K-marketiksi muuttunut kauppa, ja juuri tänään mietin miten tässä uudessa K-marketissa myyjät eivät tervehdi edes kassalle tullessa ja he puhuvat todella usein keskenään kun olen maksamassa, kun taas Salessa kaikki työntekijät tervehtivät automaattisesti kun vaan astuu sisälle kauppaan.

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
34/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, ainoa kävelyetäisyydellä oleva kauppa on S-Market ja se on kokoonsa nähden erinomainen. On palvelutiski ja tuoretta leipää ja valikoima on täysin vertailukelpoinen vähän kauempana oleviin isompiin kauppoihin.

Vierailija
35/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin missä teidän mainokset on. Vastaus: Meillä ei ole tarjouksia, koska halpuutimme ja läspyti läspyti lässyn lää aina on muka niin halpaa!

Lisäksi CM on 90% parempi valikoima, kuin Prismassa ja Lidl halvempi, ainakin ajoittain, sekä muutama muu pikkukauppa. Stokkan herkku taas laadukkain. Eli se ei pärjää millään mittarilla.

Sinkkumies

36/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-tuotteet ovat hyviä, S-kaupan omat tuotteet usein huonompia. 

Vierailija
37/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallipyssyn nallit olivat 4.95 Prismassa ja 2.90 Tokmannilla.

Vierailija
38/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä kyykyttää pahasti jopa lähimpiä "yhteistyökumppaneitaan". Joka suuntaan. Ei voi tukea.

Ruoka, jota kaupoissa myydään, on todella mautonta sekä laadutonta. Annan esimerkin: käy hakemassa "oman merkin" ciabatta S-kaupasta ja sen jälkeen "oman merkin" vastaava vaikka Lidlistä. Kumman kaupan valitset tämän jälkeen? Itse vien rahani mieluummin vaikka näille saksalaisille.

Vierailija
39/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joskus katsoa niitä hintojakin. Prisman hinnat ovat halvemmat kuin K-tarjoukset. Cittarissa saa joka toinen kerta käydä oikomassa infossa, vaikka tuote on tarjouksessa on siitä peritty ihan normi hinta. Prisman hevipuoli on nykyään ihan samaa luokkaa kuin K-ketjussakin. Hyvää palvelua ei saa kummastakaan! Niin S:n kuin K:n halpistuotteet ovat ihan yhtä huonoja. Lidlistä puuttuu puolet tarvittavista raaka-aineista.

Vierailija
40/250 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismassa on mm. Oikea leipomo (ei paistopiste siis), ulkopuolinen juuston myyjä. Prismasta saa kaiken.

Meillä asuu lähisukulainen keski-Euroopassa. Käy aina Prismassa ja kehuu kovasti.

Jokainen vihreän kortin haltija omistaa palan oman alueensa Prismas, S-Markettia etc.