Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset. Onko miehen pakko olla teitä pidempi?

Vierailija
02.02.2017 |

Vai kelpaako myös lyhyempi mies?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen 170cm, eksä oli 188cm, nyksä 198cm. Pituudesta parisuhde pitenee, eksän kanssa alle 10v, nyksän kanssa yli 20v. En halua edes tietää mitä tapahtuu jos nyt erotaan 😬

Sori vaan, mutta 170 cm ei vielä ole pitkä vaan aika keskimittainen ainakin pääkaupunkiseudulla.

Toki jos olet esim. 70-vuotias niin omassa ikäluokassasi ehkä joo olet pitkä.

Mistä lähtien 170 cm mittainen nainen on pitkä? Eihän se ole kuin sentin pitempi kuin 169 senttinen. :) Ja vieläpä moni tuntemani lyhyt nainen laittaa aina pari senttiä lisää pituuteensa muutenkin..

Vierailija
62/67 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen ja pituus on aina ollut mulle yksi tärkeä kriteeri miehessä. Eli ei saa olla lyhyempi, vähintään 5 cm täytyy olla pituuseroa, mieluiten enemmän. Olen aina löytänyt itselleni pidemmän miehen, enkä koskaan tapailisi itseäni lyhyempää. Mielestäni 180 cm on miehen normaali mitta, pitkäksi mieheksi sanoisin 190cm.

Tässä ketjussa on näemmä paljon 170 cm mittaisia naisia jotka kokevat olevansa pitkiä naisia. :) Ja jokaisessa kommentissa korostetaan kuinka miehen pitäisi olla reippaasti pidempi. Eli onkohan tää että näillä 169cm+1 naisilla on itsellään se napoleon kompleksi eli lisätty se sentti pari pituuteen jotta saatais 170 alkava mitta ja näin ollen heidän mielessään pitkä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen äitini on 170 cm pitkä, enkä ole koskaan kuullut, että joku pitäisi häntä pitkänä. Ei hän itsekään ole koskaan niin ajatellut. Minä olen pitkä, 180 cm. Olen seurustellut itseäni lyhyempien kanssa ilman mitään ongelmia. Käytän arkisinkin korkoja silloin, kun ne asuun sopivat.

Vierailija
64/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 176 cm ja ihan lääpällään tyyppiin joka on 161 cm :D tuskin meistä paria tulee mutta ite en oo enää ees ajatellut pituutta. Toki toi olis aika extreme mutta en ite näkis mahottomuutena... Jos miehelle kelpaa pitempi ja on oman pituutensa kanssa sinut niin siitä vaan :)

Vierailija
65/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 cm pituusero, ja käytän korkkareita. Miestä ei haittaa pituusero yhdessä kulkiessa, eikä kyllä minuakaan. Mitä sillä on merkitystä, ei mitään. Mä vaan satuin rakastumaan lyhyempään mieheen.

Vierailija
66/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee raja pitkän ja keskimittaisen naisen välillä? 170cm naiset ei oo mun mielestä erityisen pitkiä. Oon ite 168cm ja koen olevani himpun keskivertoa pidempi mutta en missään nimessä pitkä.

Vierailija
67/67 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen edes pitäisi olla naista pidempi? Mua ei ainakaan tuollaiset ahdasmieliset soveliaisuuskäsitykset kiinnosta, eikä kyllä kiinnosta tyypitkään, jotka sellaisista tiukasti pitävät kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme