Pitkät naiset. Onko miehen pakko olla teitä pidempi?
Kommentit (67)
Minä 176 mies 174 ja käytän välillä n.7 cm korkoja. No problem.
Mikä ihme niissä korkkareissa on niin maagista että melkein kaksi metrisen naisenkin on sellaisia käytettävä? Lyhyempi nainen voi haluta pitää korkkareita tunteakseen itsensä pidemmäksi ja näyttääkseen pidemmältä, mutta miksi jo valmiiksi pitkän naisen on käytettävä? Kyllä juhla ym. käyttöön sopivia mataliakin kenkiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä miehenä olen havainnut, että näytän paremmalta pitkän ja hoikan naisen seurassa.
:D Juuri kenellekään miehelle ei tule edes mieleen tuollainen ajatus. Naiset sitä vastoin hyvinkin usein miettivät, miltä he näyttävät pariskuntana ja miltä miehen pituus saa heidät tuntemaan itsensä.
Miehen pituus ei ole minulle kynnyskysymys. Muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä, kuten rehellisyys, positiivisuus, äly, samantyyliset kiinnostuksenkohteet, jne.
Olen 178 cm ja normaalipainoinen/hoikka.
Kelvannut jo 18 vuotta.
Lapsiakin neljä. Pojat perineet pituusgeenit multa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme niissä korkkareissa on niin maagista että melkein kaksi metrisen naisenkin on sellaisia käytettävä? Lyhyempi nainen voi haluta pitää korkkareita tunteakseen itsensä pidemmäksi ja näyttääkseen pidemmältä, mutta miksi jo valmiiksi pitkän naisen on käytettävä? Kyllä juhla ym. käyttöön sopivia mataliakin kenkiä löytyy.
En tykkää matalista kengistä. Tosin en ole kaksimetrinen, ainoastaan 174 cm. Korkkarit jalassa olemus on ryhdikkäämpi. Sitä paitsi sääret näyttää paremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Harva käyttää korkokenkiä tuomaan lisää pituutta. Yleensä korkokengät valitaan juurikin pukukoodin takia (kukaan ei kai menisi esim linnanjuhliin balleriinoissa). Ja tiettyjen mekkojen/hameiden kanssa korkokengät vain ovat se must have. Ja tuovat sellaista naisellisuutta, balleriinat ovat hieman tyttömäisiä :)
Perse näyttää myös paremmalta korkkareissa :D
N175 m165 :) kirjoitti:
Kelvannut jo 18 vuotta.
Juu ja ei metriä vaan senttimetriä.
Ei haittaa vaikka on lyhempi. Kaikki nuoruuden ihastukset olleet hieman lyhempiä. Aviomiehenikin on 5cm lyhempi kuin minä.
N180cm
En ehkä kovin helposti olisi kovin paljon lyhyemmän miehen iskettävissä noin lyhyellä tähtäimellä, mutta jos tutustuisin muutoin mielenkiintoiseen lyhyempään mieheen, ei se olisi estekään. Ja 5cm lyhyempi ei ole mulle vielä lyhyt.
Taitaa siinä vaikuttaa sekin että lyhyen kanssa oma koko korostuu, eikä olo silloin tunnu kauhean naiselliselta.
Vierailija kirjoitti:
Melko usein pitkillä naisilla on tapana korostaa tätä erityisominaisuuttaan vielä korkeilla koroilla. Sellaisenkin ilmiön olen ollut huomaavinani, vaikka moni amatsooniuttaan tavallaan häpeääkin.
Kai ilman korkoja jotain 180cm pitkä Annika Damström on yksi esimerkki. Melkoiset korot Ykkösellä nytkin.
Minun mies on vain sentin pidempi, kuin minä, mutta onnistuu näyttämään ainakin 10-15cm lyhyemmältä. Ei se sikäli haitannut, että naimisiin on menty, mutta ei koskaan esiinny miehen rinnalla, ja varsinkaan valokuvissa seison aina mahdollisimman kaukana hänestä. Minua häiritsee se, kun tunnen itseni jättiläiseksi hänen rinnallaan. (Ja tarkennan vielä, etten ole muuten iso, vaan hoikka) Mutta ei se noin normaalissa arjessa mitenkään haittaa.
N175 m165 :) kirjoitti:
Kelvannut jo 18 vuotta.
Häpeät ja halveksit lyhyitä miehiä niin paljon, että poikien pituus täytyi mainita?
Miehen pitää olla ehdottomasti minimissään 180 cm. Alle tuon ei ole edes mies.
Ei sinänsä hirveesti väliä, pään verran lyhyempää en ehk haluais seurustelukumppaniksi. Olen 176 ja mies 181.
Minua on lyhyemmät miehet aina pettäneet. En tiedä miksi!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mielellään pituutenne ja pituusero. Entä käytättekö korkkareita?
Olen mies ja käytän usein korkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ei saisi pitää? Mä olen 176 ja käytän korkkareita silloin tällöin. Tykkään pituudestani enkä haluaisi olla lyhyempi. Miehen pituus ei ole mikään valintakriteeri, muut seikat painaa vaakakupissa aika paljon enemmän, mutta onhan se ihanaa kun mies on pidempi.
Ei ole pakko olla. Olen seurustellut viiden miehen kanssa, ja näistä vain yksi oli minua pidempi. Korkkarit jalassa ei hänkään. Minun silmääni miellyttää eniten tankkerimainen mies: lyhyehkö, harteikas, vatsakas. Paksut, lihaksikkaat käsivarret ja jalat.
Nykyinen on 175 cm, minä 180 cm. Parhaimmillaan korkkareiden kanssa siihen 15 cm lisää. Varmaan meille joku selän takana nauraa, mutta ei tunnu missään.
Tuolla miehellä sitä paitsi ne pituudesta puuttuvat sentit löytyvät jostakin, mihin ei kuka tahansa näekään... ;)
En käytä korkkareita kuin äärimmäisen harvoin. Mies 20 cm pidempi, 173-193. Pituus ei ollut se keskeisin kriteeri parinvalinnassa, kyllä siihen moni muu seikka vaikutti enemmän. Olen myös seurustellut itseäni vain muutaman sentin pidempien kanssa ja käyttänyt korkkareita.