Jos näet vuosikymmenien takaa vanhan tutun esimerkiksi kaupassa
Niin menetkö juttelemaan hänen kanssa vai teeskenteletkö, että et tunnista häntä lainkaan?
Kommentit (13)
Minä harvoin tunnistan, minut tunnistetaan aina. Elokuussa viimeksi kaupassa (asun pienehkössä kaupungissa) minua tuli jututtaan mies. Hän kyseli kuulumisiani ja sanoi sitten et taida minua tunnistaa. Pakko oli myöntää, että en tunnista. Sanoi olevansa Ilkka, minua pari vuotta nuorempi mies, jota en edes nuoruudessa tuntenut, tiesin hänen nimensä, en muuta. Hän on muuttanut täältä pois noin 50 v sitten.
Tämä Ilkka tuumasi heti minut tunnistaneensa. Kiva oli jutella, eka kertaa elämässäni, hänen kanssaan.
😏😂
Jos se huomaa ja antaa ymmärtää että haluaa jutella.
En välttämättä tunnista. Saatan katsoa, että jotakin tuttua, mutta nimi ei tule mieleen, joten en mene juttusille.
Asun Helsingissä ja näin sattui viimeksi 2002. Törmäsin vanhaan luokkakaveriin metrossa.
Se oli ainoa kerta kun näin on sattunut. Ei nuoruuden tuttuja vain enää näe missään.
Olen törmännyt muinaisiin tuttuihin muutaman kerran. Jokaisella kerralla on jääty juttelemaan hetkeksi hyvissä tunnelmissa. Sitten tulee kiusallinen vaihe, kun pitää erota, eikä kumpikaan osaa pukea sanoiksi sitä, että joo en ole sinua kaipaillut enkä muistellut enkä tästedeskään välittäisi muistella joten älä tule vastaan toista kertaa.
Hauska tappaa vanha tuttu. Tuon nimisen kirjan olen joskus lukenut. En muista mitä siinä tapahtui.
Tunnistin lentokentällä vanhan tutun, mutta hän ei halunnut tunnistaa minua. Näin kuin katsoi minua, mutta vaihtoi paikkaa samantien. En sitten viitsinyt huutaa perään, että mitä kuuluu.
No en kyllä tunnista. Minut kuulemma tunnistaa, kun en ole muuttunut. No siinäpä höpäjävät hetken, eipä tuo haittaa. Hymyilen aina kaikille, kun ei voi olla varma kuka on tuttu ja kuka ei.
Onko kenelläkään ikinä ollut sellaista tilannetta, että sinulla on tunne, että joku henkilö tuntee sinut, mutta sinä et tunne häntä? Juurikin vaikka kaupassa. Itselläni on monesti tilanne, että joku tuntematon henkilö tuijottaa minua ja alan ajattelemaan, että "tiedänkö kuka tuo henkilö on"? Koska jos olen tavannut hänet vaikka 20 vuotta sitten jossain ravintolassa yöllä, ja hän muistaa minut mutta minä en häntä
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään ikinä ollut sellaista tilannetta, että sinulla on tunne, että joku henkilö tuntee sinut, mutta sinä et tunne häntä? Juurikin vaikka kaupassa. Itselläni on monesti tilanne, että joku tuntematon henkilö tuijottaa minua ja alan ajattelemaan, että "tiedänkö kuka tuo henkilö on"? Koska jos olen tavannut hänet vaikka 20 vuotta sitten jossain ravintolassa yöllä, ja hän muistaa minut mutta minä en häntä
Viimeksi pari päivää sitten, juuri kaupassa.
en tunnista