Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs mies käy alati aamuyöstä lenkillä?

Vierailija
02.02.2017 |

Ihmettenpä vaan ja paljonkin, koska tämä mieshenkilö on kaiket ajat kotona ja asuu iäkkäiden vanhempiensa kanssa.
Päivät pitkät olisi aikaa tällä miehellä käydä ulkona, mutta miksi hän menee vasta yöllä ulos?
Sarjassaan käsittämättömiä tapauksia.
Miehen ulkonäössäkään ei mitään vikaa näytä olevan, ihan normaalin näköinen suomalainen mies.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kiihkeää gay- seksiä pimeillä pelottavilla usvaisilla kujilla.

Vierailija
42/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menee nukkumaan vasta aamuyöstä lenkin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö olis ymmärrettävää, jos ruma lenkkeilis öisin?

JUU, olisihan se niin, että jos tosi suohirmun näköinen, niin ymmärtäisin paremmin, että yöllä vaan ulkoilisi.:D

Ehkäpä kyseinen mies on katsonut vääristyneesti peilikuvaansa.

Vierailija
44/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap voit tietää toisen elämästä noin paljon vaikka et edes näe miestä lenkkeilemässä?

Mikä diagnoosi sulla on?

Vierailija
45/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet alati aamuyöstä hereillä?

Olen postinkantaja, niin siksi.....

Luuletko, että sulla on joku yksinoikeus liikkua yöllä siksi, että olet postinkantaja?

Enhän toki luule, että postinkantajalla on yksinoikeus liikkua öisin, mutta se nyt kuuluu työaikalakiin. 

Ihmetellä täytyy vaan, että kun kerta päivällä on yleensä normaali-ihmisten lenkkeilyaika, tai iltaisin töiden jälkeen tai ennen töitä aamulla varhain, mutta että täysin työkyvyttömyyseläköitynyt mies lähtee joka aamuyö noin kello kolme tai neljä ulkoilemaan ja lenkille, niin onhan siinä jotain häiriötekijää oltava, jos ei koskaan pysty menemään lenkille päiväaikaan, vaikka aikaa olisi, koska tiedän, että ei ole siitä kiinni, että joutuisi hoitamaan omia vanhempiaan, jotka vielä ovat vallan vetreitä ikäisekseen.

Anna toisen lenkkeillä. Hyvähän se on, kun liikkuu :)

En ole kieltämässäkään kenenkään lenkkeilyaikoja, mulle ihan se ja sama, mutta tässä tapauksessa ihmettelen vaan, että kun miehellä ei pitäisi olla päiväaikaiseen liikkumiseen ulkona olla mitään rajoitteita, niin ja yleensä yöllä nukutaan, jos ei olla vuorotöissä tai jokin muu normaalisyy valvota väliaikaisesti.

Vierailija
46/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri käy salilla tai lenkillä aamuisin 04-05.

Ollaan töissä ravintolassa. Ei sitä kukaan ihmettele.

Vierailija
47/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän valo tekee ihmiselle hyvää, ja senpä takia kenellä on mahdollisuus päiväaikaisiin ulkoiluihin juosten, hiihtäen, kävellen, lasketellen, luistellen tai millä tyylillä sitten itsekukin harrastaa ulkoiluaan, niin onhan nyt aivan normaalia liikkua päiväaikaan, kun siihen on mahdollisuus.

Vierailija
48/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus? Syö aamupalalla lääkkeitä jotka vaikuttavat vahvemmin päivän ja illan heikentäen urheilusuoritusta? Minäkin lenkkeilisin jos valvoisin aamuöisin ilman syytä.

Vierailija
49/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri käy salilla tai lenkillä aamuisin 04-05.

Ollaan töissä ravintolassa. Ei sitä kukaan ihmettele.

Mainitsiko aloittaja työvuoron takia yöllä liikkuvat?  Toisaalta hyvin harva ihminen tekee pelkästään jatkuvalla syötöllä yövuoroa työkseen.  

On kyse ihan loppailija-tyypistä, jolla nyt on vaan yksinkertaisesti jokin ongelma mielenterveyden puolella, joka lenkkeilee yöllä, tajuatko?

Sanonko jo suoraan, mistä on kyse?

Vierailija
50/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin ole huumeet takana. Tarkkaile lisää ja ilmoita tarvittaessa poliisille jos haisee erikoiselle tai silmän pupillit pyörii päässä.

Vierailija
51/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin posti kannetaan aamuyöstä? Meille se tulee iltapäivällä ja aikaisemmin joskus puolenpäivän maissa.

Lehdenjakaja liikkuu aamuyöstä, mutta hän ei ole postinkantaja.

Ja AP on varsinainen kyylä.

Vierailija
52/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn usein lenkillä aamuyöllä, kahden- kolmen aikoihin. Voin itse päättää työaikani, ja usein teen illalla töitä pitkää, sitten käyn lenkillä ja menen nukkumaan. Herään kymmenen-yhdentoista aikoihin.

Kesällä aamuyö on parasta aikaa, sopivan viileä sää, ja sitäpaitsi linnut ovat parhaiten äänessä just tuohon aikaan, ennen auringonnousua. Ja muitakin eläimiä näkee, joita ei näy Helsingin keskustan lähellä päiväsaikaan koskaan; kettuja, jäniksiä ja kaneja, supeja, eri vuodenaikoina.

Oudolta tuntuu tuo ap:n vahtiminen muiden liikkumisesta.

Vierailija
53/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä lähtee hienosti käyntiin, kun lähtee aamulla lenkille. Et voi tietää, mitä kaikkea mielenkiintoista päiväohjelmaa miehellä on. Hän voi tehdä myös etätöitä tai opiskella. Netti tarjoaa rajattomasti opiskelumahdollisuuksia yhden ihmisen mittakaavaan. Hän saattaa olla aito aamuvirkku, eikä saa enää nukuttua esim. viiden jälkeen.

Älä tarkkaile muita noin tiiviisti. Itse ahdistuisin, jos tietäisin esim. naapurini tarkkailevan tekemisiäni. Itse asiassa eräs naapurini tarkkailikin minua mitä ilmeisimmin. Hän sattui samaan aikaan pysäkille ja alkoi jutella. Tuntui hyvin tietävän, mihin aikaan tulen töistä. Kertoi myös joidenkin muiden naapureiden liikkeistä portaikossa. Ihmettelin, mistä hän niin hyvin tietää tuollaiset asiat. Sanoi vain, että kyllä sitä voi hyvinkin tietää. 

Vierailija
54/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rääkkitreenaa, ilman sen kummempaa syytä, aamuvarhaisella. Ihailtavaa, ahkeraa, mahtava rohkea nainen jne.

Omaishoitava mies käyttää vuorokautensa harvat vapaat hetket lenkkeilyyn. Epäilyttävää, ehdottomasti av-aloituksen paikka...

Vierailija
55/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin posti kannetaan aamuyöstä? Meille se tulee iltapäivällä ja aikaisemmin joskus puolenpäivän maissa.

Lehdenjakaja liikkuu aamuyöstä, mutta hän ei ole postinkantaja.

Ja AP on varsinainen kyylä.

No joo, posti ne lehdetkin jakaa.

Vierailija
56/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että sulla on joku yksinoikeus liikkua yöllä siksi, että olet postinkantaja?

Enhän toki luule, että postinkantajalla on yksinoikeus liikkua öisin, mutta se nyt kuuluu työaikalakiin. 

Ihmetellä täytyy vaan, että kun kerta päivällä on yleensä normaali-ihmisten lenkkeilyaika, tai iltaisin töiden jälkeen tai ennen töitä aamulla varhain, mutta että täysin työkyvyttömyyseläköitynyt mies lähtee joka aamuyö noin kello kolme tai neljä ulkoilemaan ja lenkille, niin onhan siinä jotain häiriötekijää oltava, jos ei koskaan pysty menemään lenkille päiväaikaan, vaikka aikaa olisi, koska tiedän, että ei ole siitä kiinni, että joutuisi hoitamaan omia vanhempiaan, jotka vielä ovat vallan vetreitä ikäisekseen.

Anna toisen lenkkeillä. Hyvähän se on, kun liikkuu :)

En ole kieltämässäkään kenenkään lenkkeilyaikoja, mulle ihan se ja sama, mutta tässä tapauksessa ihmettelen vaan, että kun miehellä ei pitäisi olla päiväaikaiseen liikkumiseen ulkona olla mitään rajoitteita, niin ja yleensä yöllä nukutaan, jos ei olla vuorotöissä tai jokin muu normaalisyy valvota väliaikaisesti.

Mistä sä tiedät ettei ole päivällä mitään rajotteita mennä lenkille? Yö on vuorokauden parasta aikaa! Ei silloin todellakaan nukuta!

Vierailija
57/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri, nainen, heräsi, ja herännee edelleen, lenkille neljän aikaan, sitten kuulema nukahti vielä vähän ja tuli töihin. Erittäin väsyneen näköinen ja väsynyt on hän, palavereihin tuppas nukahteleen istualleen.

Yritin neuvoo, että heräsi vaikka puoli kuusi ja kävisi lenkin, tulis enemmän yhtäjaksoista unta. Mutta ei. No omapa on asiansa, saahan sitä ihminen kiusata itseään miten tahtoo.

Vierailija
58/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies herää joka aamu klo 5 ja kesäaikaan klo 6. Ei voi aamuvirkkuudelleen mitään, vaan herää kuin kello riippumatta mihin aikaan menee nukkumaan. Käy koiran kanssa lenkillä heti herättyään. Mä vien koiran uudestaan ennen töihin lähtöä 8 aikaan.

Vierailija
59/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ekaksi otsikon 'Miksi eräs mies käy _alasti_ aamuyöstä lenkillä' :D

Vierailija
60/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun edes alan ammattilaiset eivät tiedä eroa postinjakajan ja lehdenjakajan välillä. Vain lehdenjakajat tekevät työtään öisin, ja eivät välttämättä ole edes postilla töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi