Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs mies käy alati aamuyöstä lenkillä?

Vierailija
02.02.2017 |

Ihmettenpä vaan ja paljonkin, koska tämä mieshenkilö on kaiket ajat kotona ja asuu iäkkäiden vanhempiensa kanssa.
Päivät pitkät olisi aikaa tällä miehellä käydä ulkona, mutta miksi hän menee vasta yöllä ulos?
Sarjassaan käsittämättömiä tapauksia.
Miehen ulkonäössäkään ei mitään vikaa näytä olevan, ihan normaalin näköinen suomalainen mies.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että puhut mun miehestä. Se käy aamuyöllä lenkillä ennen töihin menoa.

Vierailija
22/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että hän käy lenkillä aina aamuyöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se jakaa aamulehtiä.

Ei tuo mies ole töissä, hän on sairaseläkkeellä.

Voi sairaseläkeläisetkin työskennellä.

Vierailija
24/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet alati aamuyöstä hereillä?

Olen postinkantaja, niin siksi.....

Vierailija
25/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sairaseläkkeellä ja käyn lenkillä aamuyöstä. Lenkki vain kulkee parhaiten siihen aikaan.  Olen aamuvirkku, joten aamukahvin juon ja sitten ulos. En ole ymmärtänyt, että tämä on jotenkin väärin.

Vierailija
26/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla on paras aika lenkkeillä, kun kaikki kyhärit pimeän- ja kylmänpelkääjät pysyvät poissa jaloista. Sama varmaan aamuyöstäkin sitten.

Vierailija
27/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöantaalohtuakin kirjoitti:

Silloin on hiljaista ja saa rauhassa kuunnella luonnon ääniä. Minäkin käyn, kerran näin huuhkajankin ja ilveksen.

Ilmakin on raikkaampaa ja saa olla yksin. itse tykkään lenkkeillä pimeässä.

Vierailija
28/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myös stalkkeri. Hyi.

Vierailija
29/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kai on lupa lenkkeillä mihin vuorokauden aikaan tahansa?

Vierailija
30/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sairaseläkkeellä ja käyn lenkillä aamuyöstä. Lenkki vain kulkee parhaiten siihen aikaan.  Olen aamuvirkku, joten aamukahvin juon ja sitten ulos. En ole ymmärtänyt, että tämä on jotenkin väärin.

No nyt tiedät, että väärin on. Jos et voi lenkkeillä av-mamman hyväksymiin aikoihin, niin parempi ettet lenkkeile ollenkaan. Päästään sitten haukkumaan sua siitä.

Vierailija
31/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että sulla on joku yksinoikeus liikkua yöllä siksi, että olet postinkantaja?

Vierailija
32/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä lähistöllä sikalaa?

Vierailija
33/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla on paras aika lenkkeillä, kun kaikki kyhärit pimeän- ja kylmänpelkääjät pysyvät poissa jaloista. Sama varmaan aamuyöstäkin sitten.

Kyhäri, mikä se on ?

Ja jos on kylmä ilma, niin sitten on illalla sekä päivälläkin. Tuulla voi eri tavalla päivällä kuin jo illalla.

Sitä paitsi minäkin tiedän erään skitsofreniaa sairastavan miehen (=ns.vanhempiensa hoidossa kotona) käyvän yöllä lenkillä, ja se liittyy hänen sairauteensa (ei pysty olemaan ihmisten kanssa kanssakäymisissä normisti), koska silloin on vähemmän ihmisiä liikenteessä, joita hän joutuisi kohtamaan lenkillään; ja sillä reitillä, jolla kyseinen mies käy kävelemässä tai juoksemassa ei ole ketään muita yöaikaan liikenteessä.

Vierailija
34/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö olis ymmärrettävää, jos ruma lenkkeilis öisin?

JUU, olisihan se niin, että jos tosi suohirmun näköinen, niin ymmärtäisin paremmin, että yöllä vaan ulkoilisi.:D

Vierailija
35/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Kalifornian kuntosalilla oli oikein ruuhkaa aamulla viiden aikoihin.

Vierailija
36/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että sulla on joku yksinoikeus liikkua yöllä siksi, että olet postinkantaja?

Enhän toki luule, että postinkantajalla on yksinoikeus liikkua öisin, mutta se nyt kuuluu työaikalakiin. 

Ihmetellä täytyy vaan, että kun kerta päivällä on yleensä normaali-ihmisten lenkkeilyaika, tai iltaisin töiden jälkeen tai ennen töitä aamulla varhain, mutta että täysin työkyvyttömyyseläköitynyt mies lähtee joka aamuyö noin kello kolme tai neljä ulkoilemaan ja lenkille, niin onhan siinä jotain häiriötekijää oltava, jos ei koskaan pysty menemään lenkille päiväaikaan, vaikka aikaa olisi, koska tiedän, että ei ole siitä kiinni, että joutuisi hoitamaan omia vanhempiaan, jotka vielä ovat vallan vetreitä ikäisekseen.

Vierailija
37/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hereillä aamuyöstä, nukun silloin.

Ap.

Vierailija
38/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän toki luule, että postinkantajalla on yksinoikeus liikkua öisin, mutta se nyt kuuluu työaikalakiin. 

Ihmetellä täytyy vaan, että kun kerta päivällä on yleensä normaali-ihmisten lenkkeilyaika, tai iltaisin töiden jälkeen tai ennen töitä aamulla varhain, mutta että täysin työkyvyttömyyseläköitynyt mies lähtee joka aamuyö noin kello kolme tai neljä ulkoilemaan ja lenkille, niin onhan siinä jotain häiriötekijää oltava, jos ei koskaan pysty menemään lenkille päiväaikaan, vaikka aikaa olisi, koska tiedän, että ei ole siitä kiinni, että joutuisi hoitamaan omia vanhempiaan, jotka vielä ovat vallan vetreitä ikäisekseen.

Anna toisen lenkkeillä. Hyvähän se on, kun liikkuu :)

Vierailija
39/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hereillä aamuyöstä, nukun silloin.

Ap.

Mites sää sitten tiiät, millon se lenkkeilee? Onko sulla joku kamera viritettynä?

Vierailija
40/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on kuutamolla, niin kait sitten ihminen saa kävelläkin kuutamolla:):D kujalla.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi