Miksi kaksi pesuallasta vessaan monissa sisustusohjelmissa
En ymmärrä, miksi pitää olla kaksi allasta, ei se nyt niin ihanaa ole yhdessä niitä aamu- ja iltatoimia tehdä. Kaksi vessaa mieluummin, eikä edes tarvitse olla iso asunto tai perhe, kun on paljon käytännöllisempää.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessaan riittää yksi allas, mutta keittiössä pitää ehdottomasti olla kaksi.
Aika harvassa uudemmassa keittiössäkään on kahta. On toki tarpeellinen, jos vielä tiskaa käsin.
Hassusti muotoiltu, "jos vielä tiskaa käsin". Ei minulla nyt mitään tutkimustietoa ole, mutta olen melko varma että isompi osuus suomalaisista tiskaa käsin kuin koneella.
Toi on varmaan se sama joka eilen tiedusteli, vieläkö joku ajelee manuaalivaihteisella autolla. On taidettu äskettäin päästä vähän "parempiin piireihin" :D :D
Yksi allas keittiössä, riittää. Yllättävän moni taas edelleen ajaa manuaalivaihteilla. Tämä oli minulle yllätys. Itsellä oli moinen vain autokoulussa ja niissä kouluautoissakin osassa automaatit.
Mulla neljä edellistä autoa oli automaattivaihteisia. Nyt, kun haluan kontrolloida polttoaineenkulutusta ja pitää se minimissä valitsin kuukausi sitten vähäkulutuksisen manuaalivaihteisen. Kävin koeajamassa useampaa ja mittasin kulutusta. Alhaisimpaan pääsin manuaali Pololla, joka oli 3 desiä alhaisempi kuin sama auto dsg:nä. Sen ostin. Vielä on pihassa kaksi automaattivaihteista, mutta käytännössä kilometrit tulee tuolla manuaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä heitän astiat roskiin käytön jälkeen ja uudet wb.t laatikosta tilalle.saa köyhät käydä roskat viemässä
Mitä on wb.t?
Kaks allasta älytöntä rahan hukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Remppaohjelmissa ihmetyttää aina toiveet:
"Haluaisimme enemmän tilaa juhlille, ystäville, yhteiselle ruoanlaitolle jne".Minkälaisia juhlavia majataloja ihmisten kodit oikein ovat? Ja kuinka usein ystävineen juhlivat?
Meillä oli viimeksi vieraita juhlimassa lapsen nimiäisissä, seuraavan kerran varmaan sit rippijuhlat...
Jotkut voisi varmaan elää vuoden asunnottomina, kun vain menisi viihdytettäväksi vuorotellen toisten koteihin, olisi oma vierashuone ja oma kylppärikin käytössä.
Onhan noissa ohjelmissa ihan kivojakin ihmisiä, ymmärtävät tosiasiat ja eivät vaadi kaikkea mahdollista eivätkä yököttele myytävien kotien ratkaisuille. Monesti ollaan olevinaan niin hienoa, kunnes budjetin todellisuus iskee.
Sekin on hauskaa, että pitää olla virallinen päivällishuone, kun joka kolmas vuosi joutuu emännöimään perheen joulujuhlia tai kiitospäivää.
Tykkään eniten siitä Lottovoittajan ihannekodista, ne ihmiset osaavat arvostaa asuntojen hienouksia, koska monet ovat asuneet aika ahtaasti.
Kaksi vierekkäistä suihkua on vielä hullumpi juttu, ikäänkuin ei voisi odottaa että toinen on käynyt suihkussa ensin. Sen ymmärrän jos on isossa talossa kaksi kylpyhuonetta esim. eri kerroksissa.
Tosirakkautta kun vessassa kaks pönttöä vierekkäin.