Voi hel.. Kaverini käy paneskelemassa varattua miestä.
Mitä mieltä olette av-siskot, onko mulla oikeutta sanoa mitä ajattelen asiasta? Vituttaa tällänen aika paljon. maailma on täynnä vapataita miehiä niin miks hitossa pitää sekaantua varattuihin? Kyseessä on vielä pelkkä seksisuhde, ymmärtäisin ehkä jotenkin jos ois tosi rakastunut siihen mieheen.. Vaikea kunnioittaa ihmistä joka toimii noin.
Toisaalta oon tosi suvaitsevainen eikä tapanani ole tuomita mutta nyt nyppii pahasti. Oikeestaan mulla ei kai oo ees varaa sanoa mitään koska oon nuorempana pettänyt poikaystävääni ja vieläpä törkeesti. Ikinä en kyllä sekaantuisi mieheen jonka tietäisin olevan varattu. Eikö tollanen toiminta kieli jostain itsekunnioituksen puutteesta??
Kommentit (5)
vaimoaan pettää! Jos sun kaveris kerran on vapaa,so what!
ne ei pysty jäädä roikkumaan perässä, jos alkaa tökkiä
Miehellä ei ole aikomustakaan jättää avovaimoaan, hän vain pitää hauskaa ystäväni kanssa. Ystäväni taas on jättänyt kaiken muun elämän tuon niljakkeen takia. En oikein voi sanoa mitään, koska ystävä on minulle tärkeä, mutta kyllä oikeasti olen sen avovaimon puolella.
Paneskeleehan se varattu mieskin sitä kaverias... vaikka hänhän tuossa tilanteessa on varattu, eikä päin vastoin.
Eipä silti en haluiais itselleni käyvän noin.
Mulla yks kaveri jolla jatkuvasti säätöä varattujen ukkojen kanssa, hakee jotain itsetunnon pönkitystä tai jtn. Vaikka päinvastoinhan noissa tilanteissa usein käy-> mies palaa oman naisensa luo ja " salarakas" jää...
Varattu nainen
päin nämä tyypit asuu?