Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei te keille " väärä" sukupuoli olisi kauhistus! ÄLKÄÄ TEHKÖ LAPSIA!!

Vierailija
04.04.2006 |

te ette ansaitse tyttöjä ettekä poikia! oksettaa tuo koko ketju, missä ap+ kumppanit avautuu, miten " kamalaa ois saada tyttö/poika" !

jos se on noin kamalaa, niin älkää lisääntykö! noin tunnevammaiset ihmiset eivät ansaitse lapsia.

lapsi on aina lahja, jos tätä ei ymmärrä, niin terapiaan kuuluisi.

t: tytön ja pojan äiti.

ps. te ette tietenkään ikinä sitä usko, mutta tunne-elämältään normaali ihminen toivoo lasta, ei sukupuolta. itse toivoin elävää lasta, ja onneksi elävät ja terveet lapset sain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olin pettynyt kun kuulin ultrassa että esikoinen on poika, mutta lapsen syntymän jälkeen asialla ei ole mitään väliä. Antaa niitten mesota, eihän ne tiedä mistä puhuu. Asia korjaantuu pikapuoliin.

Vierailija
2/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas ootte ehdottomia! :) Menkääpä itse hoitoon..

Mulla on kaksi poikaa ja oon heistä valtavan ilonen. Esikoiseksi toivoin poikaa ja kakkoseksi ajattelin myös poikaa.

Jos olis tullu esikoiseksi tyttö niin tyttö olisi tullut. Me ei olla mitenkään " yritetty" poikaa ja tyttöä rakastaisin aivan yhtä paljon.

Jos molemmat poikani olisi tyttöjä niin ei se olis yhtään hassumpi juttu!

Mutta mulle on muutama kaverikin sanonu että JOS olis syntyny tyttöjä niin olis aika hassua -mut on helpompi kuvitella poikien äidiksi! :))

Mulle riittää että on lapset ja että ne on terveitä. On hienoo että lapset on poikia. En osaa sanoa miksi tykkään että on ukkovalta.

Sukupuolta en ole halunnut tietää ennen synnytystä. Kiva jättää vähän arvailuillekin varaa. Molemmat käy!

Kolmas lapsi on unelmissa -tyttö saa tulla, tai poika. Ehkä nyt olis kiva saada tyttö? Mutta jos tulee poika niin sitte tulee poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viattomia toiveita saa olla, mutta sukupuoleen pettyminen on merkki siitä, että jotain on päässä pahasti vialla!

Vierailija
4/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut isäni junttisuvulle pettymys (vain pojat olivat jotain, varsinkin vuotta vanhempi poikaserkkuni). Tätä ei sitten ole jätetty kertomatta ja näyttämättä minulle ja äidilleni.

Pahinta, että äitini (ällöttävä mielistelijä, yksinkertainen tyhmä kana) on toiminut apen " mielipiteiden" mukaan ja on halveksinut ja kohdellut minua tosi huonosti koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Niin kuin tämä on ollut minun " vikani" ja asia, johon olen voinut vaikuttaa..

Joten samaa mieltä kuin ap, ÄLKÄÄ TEHKÖ LAPSIA, ennekuin olette täysin varmoja, että vaikka sieltä tulisi kolmepäinen, kirkkaanvihreä, epämuodostunut, kolmenvuoden koliikkivauva, se on teille maailman rakkain ja tärkein olento!!

Vierailija
5/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oletin että kaikki jotka toivois toista voi vastata mutta ei sitten..

5

Vierailija
6/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mistä se johtuu? Mitä kokemuksia siitä sukupuolesta on taustalla tms. että kauhistuu ajatuksesta, että oma lapsi olisi tyttö/poika?

Ja siis itsekin ajattelin ennen, että en missään tapauksessa tahtoisi poikaa, enkä osaisi rakastaa omaa poikaani, ja poika tosiaan olisi ihan kauhistus. Enkä tosiaan yhtään osaa selittää! Mulla on ihana isä ja ihana mies ja ihana veli ja veljellä vielä kaikkein ihanimpia pikkupoikia! No, itselläni tuo tunne meni ohi jo ennen kuin edes oikeasti alettiin yrittää vauvaa, joten ap:n aloitus kai ei niin koske minua. Toivoin kyllä kai edelleen tyttöä ensin, tai ainakin ajattelin ensin lasta vain ja ainoastaan tyttönä, mutta nyt jo olen oikeastaan vakuuttunut, että odotan poikaa, ja tosi innoissani - vain pojalle on nimikin valmiina. Mutta siis kummastuttaa, mistä tuollainen kauhistus tulee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä