Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi erota, koska koki, että hänellä on "pallo jalassa"

Vierailija
02.02.2017 |

Ja tämä ahdisti häntä, halusi omaa tilaa. Mies joi melkein joka viikonloppu ja lähti aina yksin baariin, enkä tuominnut sitä millään lailla enkä soitellut perään. En myöskään jatkuvasti edes soitellut "missä oot" -puheluja.
Mies oli aina ärtynyt, jos laitoin joskus fb:hen, että teimme jotain yhdessä. Sekin oli ehkä kerran kahdessa kuussa eikä mitään pusipusi-päivityksiä. Sanoi, että häntä ärsytti tällainen jo aiemmassa parisuhteessa. Oli ollut vuoden sinkkuna kun tapasimme. Ehkä suhtautui koko ajan suhteesemme, että "ei tästäkään mitään tule".

En puuttunut muuten miehen ryyppäämiseen, mutta loukkaannuin, kun mies halusi myös jouluaattona ryypätä ja lähteä baariin.
Mies suhtautui nuristen siihen, kuinka olin ehdottanut, että jaamme kotityöt ja kuinka niitä teemme. Hän kiukutteli lapsellisesti ja vaikka omasta mielestäni oli selvää, että hän voisi ehdottaa myös muunlaista toimivaa käytäntöä, hän pelkästään nurisi asiasta aivan kuin olisin sanellut hänelle, kuinka toimitaan.

Ehkä mies oli vähän masentunut eikä kuitenkaan aiempi ero ollut niin selvä kuin ajattelin? Kokemuksia?:)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit väkisin parisuhteeseen ihmisen kanssa jota ei vähempää voisi kiinnostaa.

Olisit halunnut lapsen ja perhe-elämää ihmisen kanssa jota ei vähempää voisi kiinnostaa.

Elätkö usein haaveissa?

Vierailija
22/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko todella elää elämäsi kuvaamasi kaltaisen tyypin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä teet tai jätät tekemättä jos toinen ei halua olla suhteessa niin ei halua.

Ei auta vaikka kuinka olisi vapaa menemään ja tekemään omia juttuja niin se ei riitä jos haluaa olla 100% vapaa.

Vierailija
24/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda!

Vierailija
25/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tommoinen ankea tapaus, eteenpäin vain.

Vierailija
26/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu edes haaveilee perheen perustamisesta tuollaisen juopon kanssa!? Nyt vähän valoja päälle!

Vierailija
27/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää oppinut kirjoitti:

Minä olin aikoinaan samanlainen. En vain yksinkertaisesti ollut valmis enkä halukas mukautumaan parisuhteen vaatimuksiin. Nainen kuitenkin kovasti halusi seurustella ja olihan siinä minunkin kannaltani hyviä puolia, kuten säännöllinen seksi ja seura. 

Miehesi ei pitäisi seurustella tuolla asenteella enempää kuin minunkaan aikoinaan. Jälkeenpäin olen ollut pahoillani käytöksestäni.

Minua ärsyttää, kun jos itse yritän kantaa korttani kekoon, olenkin "nalkuttava ämmä" tai "hallitus", joka muka haluaa sanella, miten asiat menee.

Ja mun mielestä parisuhteessa voi olla omaa tilaa. Itse esimerkiksi tein pari pikku reissua muualle irtiottona arjesta, eikä mies ollut mukana. Oli mukava makoilla yksin hotellissa. Miehellä taas ei tuntunut olevan mitään ajatuksia siitä, että hänkin olisi ollut vapaa kaikenlaiseen tuollaiseen, piti vain nurista, että on kahleessa kiinni. ap

Jos tuo on tilanne alusta asti, niin ei siitä hyvää parisuhdetta tule. Miehellä on ajatusmalli, jossa puoliso on vanhemman roolissa ja hän on angstaava teini. Hän selkeästi haluaa esiintyä ulkopuolelle sinkkuna ja ainakin haluaisi rellestää baarissa vapaana, ja sitten ärsyttää että ei voikaan. Hän ei selkeästi ole valmis parisuhteeseen.

Vierailija
28/28 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kommenteista. Joo en elä haaveissani, meillä oli itseasiassa asiat ihan hyvällä mallilla ennen kuin alkoi jonkinnäköinen syöksylasku eroon, en siis vain haaveillut haaveitani vaikka juoppo jne. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi