Minua raivostuttaa (miten selvitä tunteesta?)
Miehet, jotka tarkoituksella tuhlaavat aikaani deittisovelluksessa. Ensin ollaan niin kiinnostunutta, sitten vastaamisessa kestää ja kestää, ja lopulta vastataan vain muutamalla sanalla yhteen viestiin, vaikka olen lähettänyt muutaman. Toisin sanoen siis aivan selkeästi pelkkää sänkyseuraa vailla, MUTTA EIVÄT KERRO sitä rehellisesti, vaan antavat olettaa kaikkea muuta ja sitten vielä lopuksi ignooraavat kokonaan. Vaikka kysyisi vain, että miksi käyttäydyt noin, miksi tuhlaat aikaani tarkoituksella. Mihinkään ei vastata, blokataan vaan ja kadotaan. Tämä raivostuttaa minua niin, niin paljon, enkä pääse yli siitä vihasta, että joku p erseilee eikä sen jälkeen ota mitään vastuuta tekemisistään 🤬 tämän vihan kanssa on todella raskasta elää, miten voin hillitä sitä?!
PS. Minulle on aivan se ja sama onko kyseessä deittisovellus vai aito elämä, olen ihminen myös netissä ja nämä miehet tuhlaavat aikaani tietään, etten etsi sänkyseuraa, viitsimättä kertoa totuutta itsestään minulle jolloin voisin vain skipata heidät suoraan.
Kommentit (11)
Raivostuttaa että pyykkejä roikkuu narulla. Miks mun pitää katsoa naapurin pyykkejä. Kummalista on kun tuo pyykit illalla narulle kuivumaan, miksei pese aamulla, laita kuvumaan ja kerää pois puolenpäivän jälkeen.
Noista pyykeistä tuli mieleen että jos naapurin pyykkinaru näkyy hyvin omalle pihallesi, joudut ikäänkuin osallistumaan toisen kotitöihin. Mikseivät ihmiset hanki pyykinkuivauskonetta kotiin, köyhiä?
Naiset tekevät aivan samaa. Joskus tuntui, että etsivät enemmän kirje- tai chattailukaveria kuin suhdetta. Syy oli vissiin, että niillä oli jo ennestään monta miestä kierroksessa ja odoteltiin ensin, että syntyisikö jonkun mielenkiintoisemman kanssa sutinaa.
Sitten kun itse lopetin vastailun, alettiin närkästyneenä kyselemään perään.
Oi Pubba mä rakastan sua oikein kovasti 🥰 Miksi ihmeessä isäsi on Konalan JAUHELIHAMESTARI 😳🥩
Muuten toisiamme tanssittaisimme 🤩 Konalassa ajaisimme 💫
Olet Bubbis ja minä mummasi 👉🏻👈🏻 AH 🎉 Sulla on IHANA VATTI 🤭🤍🍆
Haluaisin kovasti riisua vasusi 😳 Nähdä ihanat sika-nautasi 🤤🥩
Haluaisin tanssittaa sinua oikein kovasti 🥰🕺🏻 Miksi ihmeessä isäsi on Konalan JAUHELIHAMESTARI 😫🥩
On kaunis kevät päivä 🐦 Ei haittaa meitä mumman käyvö 🤗
Tulen aina muistamaan sut 🥺 Toivottavasti säkin myös mut 🤩
Bubba teen mitä tahansa vuoksesi 😤 Pakastan torakkasi 🦗 Riennän pippaloihisi 🥳🍾🍷 OU JEE! 🤩
Tahtoisin olla Bubban kanssa sillai 😳 Tietäähän se kyllä itsekin millai 🙈 Tahtoisin Bubbaa niin koskettaa vain 🌹🔥💖 Entä jos mumma siitä tietää sais 😫👵🏻
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät aivan samaa. Joskus tuntui, että etsivät enemmän kirje- tai chattailukaveria kuin suhdetta. Syy oli vissiin, että niillä oli jo ennestään monta miestä kierroksessa ja odoteltiin ensin, että syntyisikö jonkun mielenkiintoisemman kanssa sutinaa.
Sitten kun itse lopetin vastailun, alettiin närkästyneenä kyselemään perään.
Kyllä minä voin myöntää kirjoittelevani monen kanssa samaan aikaan, mutta lähinnä vain siksi, että tiedän tasan tarkasti kuinka epäluotettavia miehet ovat. En anna heille sitä etuoikeutetta, että olisivat minun ainoitani. Sitten vasta kun joku oikeasti kohtelee minua hyvin, hän ansaitsee olla ainoa.
Laske niin moneen kuin osaat, se rauhoittaa.
hahahahahaa
teet ihan varmasti samaa miehille jotka eivät ole top 10%
kun top 10% tekee sinulle tuon sinua harmittaa XDDD