Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Sellainen pieni vaaleanpunainen apina irtokarkki joka maistuu lapsena saadulta nestemäiseltä penisilliini lääkkeeltä. Etsin sen nimen... *googlettaa*.
En saa selvää että onko tää Cloetta Apina vai Malaco Zoo Apina.
En tajua miten kukaan voi näistä pitää.
werthers original. Ei maistu oikein miltään ja rakenne on kuin kiviä söisi.
Kaikki kovat ja pehmeät hedelmäpastillit, sisupastillit, saksalaiset lasten lemparikarkit:Gummipärlchen, merkkarit nykyisin yök...
Omarin toffeekarkit maistuu aina - ihanan pehmeitä,suutuntuma vähän sama kuin juustokakkua söis, nam... ja lähes kaikki suklaat ainahyviä, olenkin vähän vähemmän kultivoitunut juntti...
Kirpeät.
Hyiii leukaperissä kihelmöi nytkin kun ajatteleekin. Ostin karkkikaupasta jotain remmejä ja joukkoon tuli vahingossa kirpeä, iski melkein paniikki kun ehdin tunkea sen suuhuni ja tajusin sitten kirpeyden.
Joo, Budapest. Soitin lapsena viulua ja joku osti aina näitä kammotuksia lahjaksi.
Kaikki alkoholimausteiset (likööritäytekarkeista niihin punssikarkkeihin), lisäksi tutkitustikin oksennuksellw maistuva Hersley-suklaa.
Kaikki, missä on kookosta, ykköshirvitys Bounty.
Kaikki duriania sisältävät leivonnaiset. On kuin mangon ja sipulin sekoitus.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuteni aikainen Voima-pastilli oli todella kamalaa ainakin lapsen suussa. Askin kannessa oli Voima-nimisen jäänmurtajan kuva ja raumankielinen riimi Gyl mar ny kelppa, go Voima meit jelppa.
Tätä just mietin. Kiitos!
Itse yllätyin miten pahanmakuinen suklaa oli kehuttu Lindt:n lindorf(???) Outo sivumaku jäi suuhun. Yök. Kyllä Fazerin sininen on paras!
Panda Namix, siis ikinä en ole maistanu niin pahaa "karkkia" ennen vaikka Pandan suklaat esim on tosi hyviä!
venäläinen (neuvostoliitto-ajan, 'cccp'..) konvehti:
suklaa joma maistui p#skalta!!
- niin kuin tää nykyinen (viim.25v..) venäjän meinkinki.
-
Älä ikinä OSTA. Älä ikinä.. (mitään venäläistä.)
-
t.'Fazerin tuotteilla kasvanut' (äiti oli töissä.. ;)
Kiinalaiset tai kaukoidän karamellit yleensä. Yhtään syömäkelpoista en ole tavannut.
Viinikumikarkit, Hyi olkoon söisin mielummin vaikka pyyhekumia!
Vierailija kirjoitti:
Itse yllätyin miten pahanmakuinen suklaa oli kehuttu Lindt:n lindorf(???) Outo sivumaku jäi suuhun. Yök. Kyllä Fazerin sininen on paras!
Nuo lindorit ovat pääosin aivan kamalia! En ole yhtä makeaa ja voista suklaata aiemmin suuhuni pistänyt. Jotain aivan järkyttävää.
Turkkilainen suklaaappelsiini - konvehti. Oli vaniljaa mausteena. Herran pieksut, ekaks ajattelin että se on pilaantunutta.
Salmiakki ja kaikki liköörikonvehdit, lontoonlaku
Luettelit kaikki mun lempikarkit. 😆