Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kookossuklaapatukka on? Se on aika hyvä ehdokas.
Mulle se taas on ainoa hyvä kookosmakeinen
Liköörikonvehdit ja eukalyptuskarkit.
Luulenpa ettei liköörikarkkeja pahempia karkkeja ole olemassa.
Mulla ainakin lentää heti ulos suusta jos kyseessä on liköörikarkki.
Bounty - en tiedä ketään joka pystyisi syömääm kokonaisen patukan
Hersheys, Reeses, Bounty, liköörikonvehdit
Budabest suklaa pallero konvehdit, jotka kääritty yksittäin paperiin.
Thaimaan tuliaisena saadut durian makeiset
Mainittu pihlajakarkki on tosiaan paha, ja pahana kilpailijana vihreät kuulat.
Yleensä salmiakit. Turkinpippuri
Rahtari kirjoitti:
Rekkamiehenpastilli
Höh. Eihän niitä syödä, ovat suosituin tamponinnarukoru
Mikä tahansa halpis Maraboun tuote
Se uusi Fazerin Pullava-suklaalevy.
Että oli vastenmielinen kokemus niin maultaan kuin suuntintumaltaankin.
Mitähän seuraavaksi? Mummon lihapulla -suklaa?
Täällä yksi outo ilmoittautuu. Tykkään tosi paljon Kalev-suklaasta! Erityisesti maku cappuccino on niin hyvää Muutenkin tykkään virolaisesta suklaasta.
Bounty on myös hyvää, mutta voin kuvitella että kaikille ei maistu. Budapest oli ennen ihan syötävää, mutta nykyään maistuu ihan voille! Wiener nougatit oli lapsena mun suosikkeja, mutta nyt kun maistoi niin oli tosi voimainen ällö koostumus.
Pahin on joku after eihgt tyylinen. En voi sietää minttusuklaata.
Inhoan liköörikonvehteja ja Budapestejä, mutta ehdoton ykkösinhokkini on kyllä ne sinisessä pussissa myytävät Polly-pallerot.
Vierailija kirjoitti:
Bounty-patukka, Pihlajanmarja-karkit ja Fazerin Parhain (ei vittu mikä nimi!!) ovat kaikki aivan hirveitä. Fazerin markkinointi-osastolla joku oli saanut varsinaisen kuningasidean: joulumarkkinoille ilmestyi Fazerin Parhain-boxi! Siis sellainen tiiliskiven muotoinen ja kokoinen rasia, joka yleensä pitää sisällään esim. Geisha-konvehteja tai mitä tahansa muuta suklaata. Uumoilen, että jäivät kaikki myymättä. :D
Vanha ketju mutta, fazeri parhaat oli aivan eri maku luokkaa -70-80- luvulla. Sieltä on poistettu paljon hyviä makuja ja esim. tosca karkki oli aivan eri makuinen ennen. Koostumuskin on muuttunut noissa karkeissa. En syö enää tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Bounty - en tiedä ketään joka pystyisi syömääm kokonaisen patukan
No minä pystyn, mutta ethän tiedä minua.
Lakrisal on myynnissä edelleen. Hyvää on, taidanpa ostaa taas