Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Jos koirat kiellettäisiin kerrostalossa hajuhaitan vuoksi, niin pitäisi kieltää myös tupakointi, kissat, fretit, erilaiset jyrsijät, kaalilaatikon tekeminen, suitsukkeet, haju-kynttilät, auton tyhjäkäynnillä pitäminen, ruuan polttaminen pohjaan, hajusteiden käyttö (partaveden haju usein leijailee pitkään rappukäytävässä kun joku mies on siitä kulkenut) ja mitähän vielä. Kuka siihen sitten haluaa lähteä? Tuskin kukaan, vaikka jonkun hajun olemassaolo joskus ärsyttäisikin.
Noiden edellämainittujen takia siivooja ei joudu loskakelillä tekemään ylitöitä ja pesutuvan kone ei ole kenenkään kaalilaatikosta mennyt tukkoon.
Oli kiva viimeksikin nyppiä omista pyykeistään tuuman pituisia karvoja..
Sitten ihmettelet, miksi sinua mulkoillaan.
Joo, ja koko rappu haisee sinun koirallesi ja kaikki vihaa sua ja sun koiraa.
Hienoa että koiravihaajia on enemmänkin.
Luulin että olen sinkkumiehenä asian kanssa aivan yksin.
Oikeastaan en vihaa koiria itsessään. Jos koira on hyvin koulutettu eikä esim. istu sohvilla niin kivaa seuraahan se voi olla.
Näitä on tosin 5% koirista. Koiran omistajat on usein juuri niitä hulluja jotka pistää eläimen ihmisen edelle.
Hyvänä esimerkkinä tinder on täynnä naisia joilla puolet kuvista koiran kanssa.
Jumaliste sitä koirakeskustelun määrää mikä usein noilla koira ihmisillä on. Jatkuvaa keskustelua eläimistä...
Jep, tämä koirien ihannointi on mennyt ihan älyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä vihaavissa ihmisissä on aina jotain muutakin häikkää. Ymmärrän inhon huonoja lemmikinomistajia kohtaan mutta miksi se viha kohdistetaan myös viattomiin eläimiin?
Mä luulen, että koirien vihaajat ei ole ajatelleet ajatusta loppuun asti. Varmaan on kyse juuri ärsyyntymisestä kyvyttömiin tai välinpitämättömiin omistajiin kuin itse koiriin. Näin ainakin mulla. En vihaa yhtään koiraa, mutta toisista pidän ja toisista en. Usein omistajan käytös vaikuttaa todella paljon siihen, miten koira käyttäytyy. Tietysti voi myös sääliä koiraa, jolla on kyvytön omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihana video kaikille koirahulluille.
01:00
02:03
02:20
Tulkaa porukalla alapeukuttamaan ja huutamaan kuorossa, että "se on vaan luonnollista!!". :)
OK-SET-TA-VAA!!! Onneksi en katsonut aamiaispöydässä tätä. 🤢
Oliko noi pennut ihan normaaleja? Toki tiedän, että vastasyntyneillä ihmisvauvoillakin tulee aluksi löysää maitokakkaa, mutta tuo on jo jotain kuvottavaa.
Inhoankoiriamyös kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä tämä helvetti on ohi.
Toivon todellakin näin.
On sinä päivänä kun mätänet haudassa ja se on hyvä päivä, et enää saastuta ympäristöä pahansuopaisella olemuksellasi.
Vihaan tyhmyyttä. Koira taas on viisas ja oppivainen olento, jolle tavat ja tottumukset ihmisen kuuluu opettaa ja kieltää ei-toivottu käytös.. Koiran vihaaja on typerä jos ei ymmärrä että hihnan toisessa päässä on se kohde eli ihminen, jolle vihat kuuluvat, koska ei ole opettanut, kouluttanut koiraansa.piste.
Vihaan ap:n kaltaisia koiranvihaajia, aloittajassa ja kaltaisissaan on jotain henkisesti tosi vinksahtanutta. Olen yrittäjä ja minulla kaksi koiraa, tätä ei ilmeisesti eräs entinen työntekijöni tiennyt, kun alkoi oksentamaan minulle koiravihaansa, sain suunnattoman nautinnon, kun sain muutama kuukausi takaperin syyn miksi irtisanoa hänet, muuten olisin antanut asian olla mutta tässä tapuksessa toimin heti, sitä ilmettä kun kuuli asian "you are fired!"😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koirat kiellettäisiin kerrostalossa hajuhaitan vuoksi, niin pitäisi kieltää myös tupakointi, kissat, fretit, erilaiset jyrsijät, kaalilaatikon tekeminen, suitsukkeet, haju-kynttilät, auton tyhjäkäynnillä pitäminen, ruuan polttaminen pohjaan, hajusteiden käyttö (partaveden haju usein leijailee pitkään rappukäytävässä kun joku mies on siitä kulkenut) ja mitähän vielä. Kuka siihen sitten haluaa lähteä? Tuskin kukaan, vaikka jonkun hajun olemassaolo joskus ärsyttäisikin.
Noiden edellämainittujen takia siivooja ei joudu loskakelillä tekemään ylitöitä ja pesutuvan kone ei ole kenenkään kaalilaatikosta mennyt tukkoon.
Oli kiva viimeksikin nyppiä omista pyykeistään tuuman pituisia karvoja..
Sitten ihmettelet, miksi sinua mulkoillaan.
Joo, ja koko rappu haisee sinun koirallesi ja kaikki vihaa sua ja sun koiraa.
Sitten pitäisi kieltää myös mutaisilla kengillä rapussa kävely. Omista kengistänit tulee tuhat kertaa enemmän hiekkaa ja mutaa rappukäytävään kuin koiristani ikinä, joiden tassut pyyhin sisälle tullessa, omia kenkiäni en pyyhi.
Pyykkituvassa taas itse kyllä pyyhin koneen sen jälkeen kun olen omat vaatteeni/koirien alustoja siellä pyöritellyt. Jos koirien alustoja pyöritän, niin teen niin, että pesen ne ensin ja sen jälkeen sitten omia vaatteitani, jolloin mitään hajua ei kyllä sinne koneeseen jää, eikä karvoja. Mutta, jos ne karvat kovasti ahdistaa, niin mitä jos hankkisit oman pesukoneen? Ei oikein voi säännöissä kieltää lemmikinomistajilta vaatteiden pesua siksi, että sinua häiritsee kun vaatteisiisi tuli yksi karva taloyhtiön pesukoneesta. Sieltä voi tulla aika paljon muutakin kuin karvoja, joku pesee siellä lapsensa ripulipyykkiä ja oksennuksia, nam.
Eikö muut roskat häiritse niin paljon ympäristössä kuin joku paskakikkare joka maantuu jo kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi koirista.
Itse kysymykseen, itse kerään paskat pois aina kun mahdollista, en 100% kaikkea kerää, mutta sanotaanko että 90% hoidetulle alueelle tehdyistä.Eilen keräsin keskeltä tietä jonkun toisen jättämät koirankakat, sellainen suututtaa jo minuakin, on täyttä välinpitämättömyyttä antaa koiransa paskoa keskelle tietä ja sitten ei viitsi sitä kiinteää ulostetta edes potkia tienlaitaan, ihan käsittämättömän kusipäistä käytöstä (sehän pitäisi kerätä kokonaan pois, mutta että ei edes tuon vertaa viitsi). Silti, koska itsekkin olen koiranomistaja, tiedän etteivät kaikki koiranomistajat ole sellaisia, itseasiassa aika harva on (muuten sitä paskaa olisi vielä enemmän joka paikassa).
Jokaiseen ihmisryhmään mahtuu ne mätämunat, tiedän koiranomistajia jotka ei ole koskaan omistaneet kakkapussia, eikä ole keränneet siis koiransa kakkojakaan pois, tuli ne minne hyvänsä. Koiranomistajana tuomitsen sellaisen jyrkästi.
Muuten ap:lle ei kuulu tippaakaan jos haluan pitää haisevia bakteeripesäkkeitä itselläni silläkin uhalla että ne saattavat joskus periaatteessa purra. Huolehdin etteivät ole muille vaaraksi ja se riittää.
Aamen!terveisin koiranomistaja joka kerää aina oman koiransa jätökset.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että koiravihaajia on enemmänkin.
Luulin että olen sinkkumiehenä asian kanssa aivan yksin.Oikeastaan en vihaa koiria itsessään. Jos koira on hyvin koulutettu eikä esim. istu sohvilla niin kivaa seuraahan se voi olla.
Näitä on tosin 5% koirista. Koiran omistajat on usein juuri niitä hulluja jotka pistää eläimen ihmisen edelle.
Hyvänä esimerkkinä tinder on täynnä naisia joilla puolet kuvista koiran kanssa.
Jumaliste sitä koirakeskustelun määrää mikä usein noilla koira ihmisillä on. Jatkuvaa keskustelua eläimistä...
Oletko keskustellut urheilijoiden kanssa? Jumalauta sitä urheilukeskustelun määrää, muusta osaa keskustellakkaan kuin urheilusta. Ja näitä riittää niissäkin, jotka ei itse edes urheile, katselevat vaan kun toiset urheilee ja elämä on sitte yhtä formulaa, mäkihyppyä, hiihtoa, uintia, yleisurheilua, jääkiekkoa, jalkapalloa, sulkapalloa, koripalloa, raveja ja mitähän kaikkea vielä.
Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksenkohteita, mielenkiintoista minusta, että joku tietty kiinnostuksen kohde ja sen yleisyys häiritsee jotakuta noin kovasti. Väittäisin kuitenkin että esim. urheilulle löytyy suurempi kannattajajoukko kuin koira-harrastukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ap:n kaltaisia koiranvihaajia, aloittajassa ja kaltaisissaan on jotain henkisesti tosi vinksahtanutta. Olen yrittäjä ja minulla kaksi koiraa, tätä ei ilmeisesti eräs entinen työntekijöni tiennyt, kun alkoi oksentamaan minulle koiravihaansa, sain suunnattoman nautinnon, kun sain muutama kuukausi takaperin syyn miksi irtisanoa hänet, muuten olisin antanut asian olla mutta tässä tapuksessa toimin heti, sitä ilmettä kun kuuli asian "you are fired!"😂
Sama juttu, mutta erotan kaikki koiran omistajat. Olemus on aina nuhjuinen, haisevat, ovat epäsiistejä. Meillä onneksi koko muu työyhteisö vihaa koiria. Koiran omistajat pannaan eri pukuhuoneisiin hajuhaittojen ja karvojen takia.
Joskus nämä ääliöt yrittävät esitellä jotain kuvia ja videoita, joissa koissukka poissukka nylkyttää pehmonallea ( aih ihanaa) mutta saavat aina lentävän lähdön..
Vierailija kirjoitti:
EI voi olla totta! Olen itsekin koirien ystävä, ja häpeän nyt meidän koiraihmisten puolesta! Vastenmielistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta erotan kaikki koiran omistajat. Olemus on aina nuhjuinen, haisevat, ovat epäsiistejä. Meillä onneksi koko muu työyhteisö vihaa koiria. Koiran omistajat pannaan eri pukuhuoneisiin hajuhaittojen ja karvojen takia.
Joskus nämä ääliöt yrittävät esitellä jotain kuvia ja videoita, joissa koissukka poissukka nylkyttää pehmonallea ( aih ihanaa) mutta saavat aina lentävän lähdön..
Olipa huono provo sossun elätiltä 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mukavaa olla trolli? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nämä ääliöt yrittävät esitellä jotain kuvia ja videoita, joissa koissukka poissukka nylkyttää pehmonallea ( aih ihanaa) mutta saavat aina lentävän lähdön..Olipa huono provo sossun elätiltä 0/5
Vai oletko entinen sossun elätti ja nykyinen eläkeläinen (hullun paperit) eli nykyinen veronmaksajien elätti, vinsahtanut pahoin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI voi olla totta! Olen itsekin koirien ystävä, ja häpeän nyt meidän koiraihmisten puolesta! Vastenmielistä!
Onko sulla tapana yleisestikkin hävetä toisten ihmisten puolesta? Mistä sellainen johtuu? Koetko jotenkin, että koska nyt satut johonkin ihmisryhmään kuulumaan, niin olet jotenkin vastuussa siitä mitä kaikki muutkin siihen ryhmään kuuluvat tekevät?
Mihin sinä rajoitat tämän häpeilyn? Jos olet nainen ja joku nainen tekee jotain mielestäsi noloa, niin häpeätkö sen naisen puolesta, koska edustaa samaa sukupuolta kuin sinä? Entä se kaikista isoin ryhmä: Ihminen, häpeätkö muiden ihmisten tekemisiä siksi, että olet itsekkin ihminen?
En ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota ihmisten halua jotenkin ajatella jonkun ryhmän olevan kuin jokin yhteinäinen eliö, että jos joku sen osasista tekee jotakin typerää, se vaikuttaa heti kaikkiin muihinkin ryhmään kuuluviin, tai on heti joku koko yhtenäisen massan yleinen mielipide ja hyväksyttävä tosiasia.
Niin selittäkääpä rakin omistajat, miksi naapurit ei vihaisi sitä räkyttävää haisulia?