Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Sä voit katkerana ootella tätä koirankieltolakia tapahtuvaksi. Ei tuu ihan heti tapahtuun.:)
Kuulostat juuri sellaiselta keskenkasvuiselta "oox vähän katkera lol" tyypiltä, joka ei ota vastuuta omista valinnoistaan ja niiden vaikutuksista toisiin. Keräätkö koirasi paskat?
Ketä oikeasti kiinnostaa sinun tykkäämistä?Toivottavasti joku koira puraisee sua kunnolla,koiranvihaaja.
Olisin kyllä miljoona kertaa enemmän huolissani kaikesta muusta, mitä maassa on, kuten vaikkapa lasinsirpaleista, kuin että valittaisin jostain v..tun koiranpaskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen monien koiraihmisten asennetta. Kerran tuli vastaan erittäin tyly mielipide. Aiheena oli koirien tuominen kauppaan, että mitäs kun kaupoissa käy myös ihmisiä jotka todella pelkäävät koiria. No, heidän täytyy kuulema vain päästä sellaisesta naurettavasta pelosta yli, koska koirien nyt vaan on pakko päästä kauppaan mukaan.
Voihan sitä pelätä vaikka miehiä. Ei kai maailma voi pyöriä ihmisten irrationaalisten pelkojen mukaan. Miehet tappavat ja pahoinpitelevät populaatioon suhteutettuna huomattavasti enemmän kuin koirat. Koiria on nykyään liki miljoona yksilöä Suomessa.
Löytyy monta muutakin syytä miksi koiria ei tule päästää kauppoihin. Mieti nyt vaikka kassajonojakin missä koirat räkyttää toisilleen ja tulevat nuuhkimaan vieraita ihmisiä,saati sitten ostoksia. Lihatiskillä pomppivia koiria.
Kylläpä nyt sattuikin lyhyen ajan sisällä "monia" täsmälleen samoin ajattelevia.
Kissa on paras.
Koirat kuolaa, meluaa, haisee, käy päälle etc
Pitäisikö sinun ap mennä vaikka jollekkin vihanhallintakurssille että pääset tuosta ylimääräisestä vihasta ylitse?
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan kaikkia katkeria kusipäitä jotka jaksavat jauhaa koiranpaskasta vuodesta toiseen.
Kertoisitko millä tavalla on kusipäistä haluta liikkua puhtaassa ympäristössä? Minusta sinä tässä kuulostat kusipäiseltä ja katkeralta. Etkä taatusti kerää elikoidesi ulosteita yleisiltä viheralueilta pois. :) Se, jos mikä on törkeää välinpitämättömyyttä.
Minäkään en oikein pidä koirista. Olen myös huomannut, että monesti koiraihmiset ovat sokeita koiriensa aiheuttamalle harmille ja pyrkivät vähättelemään koko asiaa. En ymmärrä miksi kerrostaloon tai rivitaloon otetaan koiria. Kyllähän ne siellä haukkuvat jokainen. Pitäisi ajatella naapureitakin, kun on kerran itse kyseisen asumismuodon valinnut. Kyllä ne kakatkin pitäisi poimia talteen, kun ei niiden paikka ole ihan missä vain. Koiraihmiset, miettikää vähän mitä teette väärin, jos ette kerran halua kuulla valitusta koiristanne!
Ap:llä on ongelmia :) kuka jaksaa sepustaa noin pitkän valivalituksen jostain lemmikkieläimestä?
Minäkään en välitä vieraiden huomionkipeistä lapsista mutten jaksaisi tuollaista valitusvirttä raapuustaa aaveelle
Vierailija kirjoitti:
Arvostan koiria enemmän kuin koiravihaaja ihmisiä.
Kiva. Minä taas arvostan yhdyssanansa osaavia ihmisiä. Noh, meitä on moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on ongelmia :) kuka jaksaa sepustaa noin pitkän valivalituksen jostain lemmikkieläimestä?
Minäkään en välitä vieraiden huomionkipeistä lapsista mutten jaksaisi tuollaista valitusvirttä raapuustaa aaveelle
Entä mitä pakottavaa tarvetta sinä itse tunnet tulla tänne kertomaan omia valivalituksiasi? :) Onko kaikilla vauvapalstalle ikinä aloituksen tehneillä mielestäsi ongelmia, kun ovat jopa joskus jaksaneet jostakin aiheesta muutaman rivin avautua? Te koiranpalvojat olette niin läpinäkyvää ja argumentointikyvytöntä porukkaa, että huh.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihana video kaikille koirahulluille.
01:00
02:03
02:20
Tulkaa porukalla alapeukuttamaan ja huutamaan kuorossa, että "se on vaan luonnollista!!". :)
OK-SET-TA-VAA!!! Onneksi en katsonut aamiaispöydässä tätä. 🤢
Joo'o. Olen kissaihminen ja ylpeä siitä.
Lähinnä ärsyttää, miten nämä koiraihmiset tulevat aina selittelemään piskien pahuutta sillä, etteivät ne muka ole koulutettu.
En vihaa koiria, mutta vihaan huonoja omistajia. Koirat ovat ihan hauskoja vaikka itselleni en koskaan ottaisi. En jaksaisi sitä karvamäärää ja velvollisuutta.
Olin eilen menossa leikkikentälle lasten kanssa, mutta ei sinne voinut mennä koska se oli täynnä kakkoja ja pissaa. Leikkikentällä oikeasti? Miksi? Kuka toimii noin?
Koirahan ei ymmärrä sitä, että ei ole sopivaa kakata keskelle tietä. Tässä kohtaa se olisi omistajan velvollisuus korjata kakat tai viedä koira pidemmälle pöpelikköön tarpeilleen. Eihän se kivaa ole kun lapsetkin juoksevat ulkona, että niitä kakkoja on kaikkialla. Samoin kaikki tolpat ja puskat pissassa. Leikkikentät nyt ainakin tulisi jättää vapaiksi näistä läjistä.
Paljon näkee järkyttävää välinpitämättömyyttä. Kaikki eivät pidä koirista ja on inhottavaa kun koira saa hyppiä vasten tai nuolla naamaa. Jos koiran ottaa kyllä se pitäisi jaksaa kouluttaa niin, että ei hypi ja nuole.
Koirat on ällöttäviä ja haisevia. Ei sille vain voi mitään.
Kiva kun jollain ihmisellä on oikeus pitää koiralaumaa kotonaan ja tuhlata rahojaan sellaiseen, jopa yhteiskunnan rahoja..
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan kaikkia katkeria kusipäitä jotka jaksavat jauhaa koiranpaskasta vuodesta toiseen.
Se koiranpaska nyt vaan sattuu olemaan yhtä ällöttävää ja ärsyttävää joka vuosi.
Eläimiä vihaavissa ihmisissä on aina jotain muutakin häikkää. Ymmärrän inhon huonoja lemmikinomistajia kohtaan mutta miksi se viha kohdistetaan myös viattomiin eläimiin?
Paitsi että koiran syljestä saatuihin bakteereihin kuolee ihmisiä vuosittain useita maailmalla. Suomessakin muutamia 10 viime vuoden aikana. Sairauslomat ja pysyvät vammautumuset mitataan paljon suuremmissa luvuissa. Ovatko tietosi koiran vaikutuksesta terveyteen suomalaisesta tutkimuksesta? Koirakulttuuri kun on muualla maailmassa varsin erilaista kuin meillä täällä, mikä on helppo havaita vain pitämällä silmänsä ja korvansa auki.