Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan koiria

VihaanKoiria
01.02.2017 |

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kommentit (710)

Vierailija
41/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä vihaavissa ihmisissä on aina jotain muutakin häikkää. Ymmärrän inhon huonoja lemmikinomistajia kohtaan mutta miksi se viha kohdistetaan myös viattomiin eläimiin?

Anna mä arvaan. Sä asut kerrostalossa se vasikan kokoisen, helvetin karmealle haisevan koirasi kanssa. Se koko rappu haisee sille sinun koirallesi ja koko rappu on täynnä karvaa ja kuraa sinun ja rakkisi jäljiltä..?

Oksennus meinaa tulla, kun naapuri mennyt rapussa, se haju on aivan käsittämätön!!!

Sitten viet sen piskisi kaakille siihen portaan eteen kaikkien iloksi..

Ja tiedätkö, koko sun kämppä ja sinä itsekin haisette aivan järjettömän pahalle.

Välillä käyt peseen lakanasi ja jopa sen rakkisi makuualustan pesutuvalla, niin että muutkin saa nauttia sen jälkeen pyykeissään sun ällöttävän koirasi karvoista...

Hävetkää nyt itseänne!!!!

Vierailija
42/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samoin kun ap, mutta ihmisistä (lapsista etenkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö koiran omistajat itse, että ne haisee?

Yhtä paha haju, kuin useissa tupakoitsijoissa..?

Vierailija
44/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katkera sekopää. Koota keksiä elämääs jotain mieluista. Koira on ihmisen paras ystävä.

Uliuli Ap :D

Vierailija
45/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sotkee, riehuu, meluaa ja haisee paljon enemmän kuin koirat. Samoin varmaan Ap.

Vierailija
46/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää niitä penskojanne silmällä! Riehuvat taloyhtiön pihalla kaiket päivät, olen käynyt monta kertaa huutamassa niille! Koittakaa opettaa niitä, kamala melu aina!

Vierailija
47/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Ap. Toivottavasti nyt elämä vähän paranisi tulevaisuudessa, vaikutat surulliselta ja katkeralta. :(

Vierailija
48/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä vihaavissa ihmisissä on aina jotain muutakin häikkää. Ymmärrän inhon huonoja lemmikinomistajia kohtaan mutta miksi se viha kohdistetaan myös viattomiin eläimiin?

Anna mä arvaan. Sä asut kerrostalossa se vasikan kokoisen, helvetin karmealle haisevan koirasi kanssa. Se koko rappu haisee sille sinun koirallesi ja koko rappu on täynnä karvaa ja kuraa sinun ja rakkisi jäljiltä..?

Oksennus meinaa tulla, kun naapuri mennyt rapussa, se haju on aivan käsittämätön!!!

Ja tiedätkö, koko sun kämppä ja sinä itsekin haisette aivan järjettömän pahalle.

Välillä käyt peseen lakanasi ja jopa sen rakkisi makuualustan pesutuvalla, niin että muutkin saa nauttia sen jälkeen pyykeissään sun ällöttävän koirasi karvoista...

Oikeasti, tämä on ongelma. Jotkut koirat ovat niin likaisia, että omistajatkin haisevat.

Pahimmat tapaukset käyvät pesemässä koiransa makuualustan taloyhtiöiden pesutuvassa, ja myös seuraavien pesijöiden pyykit haisevat koiralle.

Vieraita tulee niin kyselevät mikä rapussa haisee.. No se on toi naapurin vasikka..

Vierailija
49/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan koiria. Mulla on kolme koiraa, en vois elää päivääkään ilman koiria <3

Vierailija
50/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi koirista.

Itse kysymykseen, itse kerään paskat pois aina kun mahdollista, en 100% kaikkea kerää, mutta sanotaanko että 90% hoidetulle alueelle tehdyistä.

Eilen keräsin keskeltä tietä jonkun toisen jättämät koirankakat, sellainen suututtaa jo minuakin, on täyttä välinpitämättömyyttä antaa koiransa paskoa keskelle tietä ja sitten ei viitsi sitä kiinteää ulostetta edes potkia tienlaitaan, ihan käsittämättömän kusipäistä käytöstä (sehän pitäisi kerätä kokonaan pois, mutta että ei edes tuon vertaa viitsi). Silti, koska itsekkin olen koiranomistaja, tiedän etteivät kaikki koiranomistajat ole sellaisia, itseasiassa aika harva on (muuten sitä paskaa olisi vielä enemmän joka paikassa).

Jokaiseen ihmisryhmään mahtuu ne mätämunat, tiedän koiranomistajia jotka ei ole koskaan omistaneet kakkapussia, eikä ole keränneet siis koiransa kakkojakaan pois, tuli ne minne hyvänsä. Koiranomistajana tuomitsen sellaisen jyrkästi.

Muuten ap:lle ei kuulu tippaakaan jos haluan pitää haisevia bakteeripesäkkeitä itselläni silläkin uhalla että  ne saattavat joskus periaatteessa purra. Huolehdin etteivät ole muille vaaraksi ja se riittää.

Vierailija
51/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eläimiä vihaavassa ihmisessä on jotain psyykkistä häikkää. Psyykkisiä ongelmia.

Vierailija
52/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset haisee.

Vierailija
53/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perinteinen suomalainen katkera ulisija, jolla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin kirjottaa av:lle aloituksia koirankakasta. Hahahhahaha

Vierailija
54/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah mitä vihaa ja katkeruutta. Mutta väärin meni arvauksesi, en omista koiraa, en varsinkaan vasikan kokoista. Muita lemmikkejä kyllä, tosin näistä ei hajua ja karvaa tulvi rappuun ja niiden alusetkin pesen omassa koneessa. Voi sua raukkaa. Niinkuin sanoin, eläimiä vihaavissa ihmisissä on aina jotain muutakin häikkää, aggressiivisuus näyttäisi olevan useimpien ongelma...

Vierailija
55/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekääpä nyt kaikki ulisijat vaikka ulos lenkille, saatte posket punaisiksi ja vähän pirteemmän mielen! ;)

Vierailija
56/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi koiraa :)

Vierailija
57/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen monien koiraihmisten asennetta. Kerran tuli vastaan erittäin tyly mielipide. Aiheena oli koirien tuominen kauppaan, että mitäs kun kaupoissa käy myös ihmisiä jotka todella pelkäävät koiria. No, heidän täytyy kuulema vain päästä sellaisesta naurettavasta pelosta yli, koska koirien nyt vaan on pakko päästä kauppaan mukaan.

No onpa yllättävää. Varmasti joku hiihtämisestä tykkäävä puolustaa ihan yhtälailla oikeuttaan hiihtää ja kuljetella suksia joka paikassa, vaikka joku ihminen saattaa pelätä suksia.

Ei foobikoiden mukaan voi tätä yhteiskuntaa rakentaa ja normaalilla tavalla pelkäävät taas voivat kyllä elää pelkonsa kanssa ja kohdata pelkonsa kohteen ilman että se vaikuttaa normaaliin elämään haittaavasti.

Ruokakauppaan en itsekkään koiria haluaisia, hygieniasyistä, mutta olen käynyt koirieni kanssa tavarataloissa, vaatekaupoissa kahviloissa yms.

Vierailija
58/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sua Ap

Vierailija
59/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on liikaa. Ne haisevat, räksyttävät, häiritsevät naapureita, hautaavat kaiken paskaan ja kuseen.

Lisäksi kun nykyään kaikilla on koira, oli sille käyttöä tai taitoa sitä yhtään kouluttaa, tulee niistä hulluja, purevia, räksyttäviä otuksia.

Pilaavat hiihtoladut, puistot, valkoinen penkka on hetkessä ruskeankeltainen, tuovat kuraa sisään.

Vierailija
60/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koirat kiellettäisiin kerrostalossa hajuhaitan vuoksi, niin pitäisi kieltää myös tupakointi, kissat, fretit, erilaiset jyrsijät, kaalilaatikon tekeminen, suitsukkeet, haju-kynttilät, auton tyhjäkäynnillä pitäminen, ruuan polttaminen pohjaan, hajusteiden käyttö (partaveden haju usein leijailee pitkään rappukäytävässä kun joku mies on siitä kulkenut) ja mitähän vielä. Kuka siihen sitten haluaa lähteä? Tuskin kukaan, vaikka jonkun hajun olemassaolo joskus ärsyttäisikin.