Olen läski nainen kysy mitä haluat
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
-Harmittaako sinua koskaan lihavuutesi?
-Jätätkö asioita tekemättä lihavuutesi vuoksi, joita tekisit, jos olisit hoikka?
-Pelkäätkö sairastuvasi lihavuutesi takia, esim. diabetes?
Ei harmita olen siihen tottunut. Samoja juttuja teen niin tekisin hoikkanakin. En pelkää sairastuvani.
Onko aapeella isot tissit,tykkäätkö fistauksesta?
oletko onnellinen, että miehet eivät ole niin pinnallisia, kuin naiset, ja 125kg nainenkin kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
oletko onnellinen, että miehet eivät ole niin pinnallisia, kuin naiset, ja 125kg nainenkin kelpaa?
Mulle riittää se että kelpaan omalle miehelleni ja että meillä on hyvä seksielämä.
Minulla on pari suurinpiirtein sinun kokoista ystävää, sellaisia +40 vuotiaita, ja he ovat niin sinut itsensä kanssa, että harva normaalipainoinen ihminen on. Molemmilla on miehet, lapset, vakituiset hyvät työt, hyvät koulutukset, huumoria ja ymmärrystä erilaisuuteen ja asiohin. Minäkään en ole ollut laiha enää pariinkymmeneen viiteen, mutta en ole oikeastaan edes yrittänyt laihduttaa, koska se ei tuo mitään sisältöä elämääni. Söin sunnuntaina yhdeksän pullaa kun lasten kanssa ne leivoimme ja olivat älyttömän hyviä lämpiminä ja elämäni on mukavaa kaikin puolin. Miksi muuttaisin sitä huonommaksi jollakin ruokavaliolla tai raivokkaalla liikunnalla? Terveyteni on priima ja en ole ikinä sairaana. Miksi muuttaisin tätä letkeätä elämääni? :)
Täällä on kysymyksiä vastaamatta vielä...
Lähtisitkö kanssani järvelle T.Kiltti mies
Mikä on sun lempiruoka?
Kokkaatko itse vai meneekö einekset?
Olen välillä laihduttanut mutta paino on aina tullut takaisin. Olen onnellinen.