Ärsyttää miehen torkuttaminen!
Mies tekee siis sitä, että torkuttaa tunnin ennen heräämistään.
Minulla on aina ihan karsea olo jos koitan nukkua miehen kanssa aamulla. Nukahdat ja viiden minuutin päästä herätys ja tämä tunnin verran.
Mies sanoo että hän ei ehdi nukahtaa tuon torkun aikana. Mikä ihmeen järki tuossakin on? Voiko joku himotorkuttaja selventää?
Kommentit (25)
Ise lopetin tuon mieheltäni. Uhkasin muuttaa eri huoneeseen, ellei heti lopu. Loppui. :-)
Täällä yksi "himotorkuttaja". On vaan niin ihana vaipua takaisin uneen vielä hetkeksi. Onneksi miestä ei mun tapa häiritse.
Huh, onneksi en ole ainoa jonka ukko tekee tuota.. todella rasittavaa. Ja meillähin tuli tänään komennus sohvalle, kun kehtasi turhalla torkutuksella herättää kipeän taaperon
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi "himotorkuttaja". On vaan niin ihana vaipua takaisin uneen vielä hetkeksi. Onneksi miestä ei mun tapa häiritse.
Onko se myös ihanaa herätä aina uudelleen ja uudelleen kellon ääneen? Ihan uteliaisuudesta kyselen.
Ihan hirvittävän rasittava tapa. Kidutusta sellaiselle joka ei torkutuksesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se myös ihanaa herätä aina uudelleen ja uudelleen kellon ääneen? Ihan uteliaisuudesta kyselen.
Hmmm joo, etenkin jos huomaa että saa torkkua vielä.
Meillä miehen torkuttaminen saa mut kertakaikkiaan raivon valtaan. Onneksi tekee sitä todella harvoin.
Just tämän takia omat huoneet on ehdottomat. Saa aivan vapaasti nukkua ja heräillä ihan sillä tyylillä millä haluaa. Tulisin hulluksi tuollaisesta venkslaamisesta.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt torkuttamista. Miksi ei voi vaan herätä heti kun herätys soi? Miksi esim. ap:n mies ei voi säätää herätystä alunperin tunnin myöhemmäksi?
Olen itsekin aamu-uninen, mutta minä tulisin vain vihaiseksi tuollaisesta venklaamisesta.
Mun kännykästä ei saa torkkua pois. Pitäis hankki herätyskello jossa ei ole torkkua.
Vierailija kirjoitti:
Mun kännykästä ei saa torkkua pois. Pitäis hankki herätyskello jossa ei ole torkkua.
Mutta eihän sitä torkkua tule, jos heti ensimmäisen soimisen jälkeen nousee ja ottaa sen herätyksen pois päältä. Vai koko päivänkö sun puhelin torkuttaa, kun et saa torkutusta pois päältä?
Ei tuollaista tarvitse sietää. Vartin torkutus on vähän huono, mutta siedettävä tapa. Tunnin torkutus tahallista toisen unien terrorisointia. Kyllä sen verran pitää pystyä puolisoaan huomioimaan, että torkuttelee niin, ettei se häiritse toisen unia. Joko siis nukkuu eri huoneessa tai lopettaa torkuttamisen.
Tästä syystä minä ole se joka hallitsee herästystä. :D
Kuinka paljon eriaikaa teillä on herätys?
Miksi et nouse sitten ylös vaan jäät torkuttamaan?
Mun mies teki samaa. Lopullisesti tavan katkaisi taloon tullut lapsi, joka heräsi ekaan hälytykseen, eikä kukaan torkkunut sen jälkeen.
Mieheni suhteemme alussa kitisi, että miksei saa torkuttaa, on niin kivaa. Sanoin että mieluimmin nukun sen tunnin kun havahtelen joka v*tun välein. Et itsekään tykkäisi että joku joka aamu herättää klo 6 HEI HEI, SÄ SAAT NUKKUA VIELÄ TUNNIN! Jos siis saat unenpäästä kiinni enää....hetken päästä, HEI HEI, SÄ SAAT NUKKUA VIELÄ 50 MINUUTTIA.... Ja niin edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Miksi et nouse sitten ylös vaan jäät torkuttamaan?
No yleensä nousenkin kolmen torkutuksen jälkeen kun alkaa tympimään. Miehellä on vain herätys kaksi tuntia ennen minun herätystäni. Ja ärsyttää kuunnella olohuoneessa 5 minuutin välein toisen herätysääntä.
ap
Meillä taas kuulen kun naapuri torkuttaa (on niin ohuet seinät) se on niin ärsyttävää kun 6 se alkaa ja tunti siinä ainakin menee ja sitten on jo itselläänkin herätys. Ei siinä voi enää kunnolla nukahtaa :/
Miksei tyypit voi laittaa herätystä alunperin tunnin myöhemmäksi jos on aikaa torkuttaa tunti jokatapauksessa.
Tulisin hulluksi jos saisin nukkua tunnin enemmän ja se tuolla lailla pilattaisiin!!!!!
Sanot miehelle, että saa torkuttaa sohvalla.
On muuten yksi itsekkäimpiä piirteitä, että pilaa toisenkin unet ja aamun.