Ärsyttää miehen torkuttaminen!
Mies tekee siis sitä, että torkuttaa tunnin ennen heräämistään.
Minulla on aina ihan karsea olo jos koitan nukkua miehen kanssa aamulla. Nukahdat ja viiden minuutin päästä herätys ja tämä tunnin verran.
Mies sanoo että hän ei ehdi nukahtaa tuon torkun aikana. Mikä ihmeen järki tuossakin on? Voiko joku himotorkuttaja selventää?
Kommentit (25)
Kuulokkeet torkuttajan korvaan. Minä lopetin tilanteen niin, että jos herätyksen jälkeen ei kuulokkeet menneet korvaan, sammutin ennen seuraavaa herätystä.
Raivostuttavaa, kun toinen ei edes meinaa heti samuttaa herätyskelloa. Ja kohta sama uudestaan. Kuulokkeet toimivat, piipittää vain hänen korvissaan.
Torkuttaminen yhdessä on ihanaa. Onneksi se menee meillä niin, että molemmat torkuttavat :)
Onko "torkuttaa" muuten oikeasti suomea? Nyt en osaa sanoa, enkä jaksa tarkistaa, koska aion just torkuttaa :)
Mä herään onneks reippaasti ennen torkuttavaa miestä arkisin, olen ollut jo tunnin töissä ennen kuin hänen torkuttamisensa alkaa.. Viikonloput sitten taas ovatkin ihan toinen tarina. Torkutus alkaa 2-4 tuntia ennen kuin mies nousee ylös. Minä kun herään ensimmäiseen kellonsoittoon ja totean, että on aamu, niin en saa enää nukuttua. En muutenkaan ymmärrä miksi hemmetissä vapaalla pitää olla kello herättämässä. Niinpä olen alkanut tehdä niin, että jos herään miehen kellonsoittoon, nousen ylös ja pistän jotain miehen inhokkimusiikkia soimaan niin kovalle ettei varmasti mieskään enää nuku sen jälkeen. Jos haluaa saada musiikin pois, saa itse nousta ja hoitaa asian. Kummasti on turhat herätykset loppuneet.
Mä en vaan kerta kaikkiaan pääse ylös sängystä kun oon niin tokkurassa kellon soidessa, välillä en edes muista yhdenkään kellon soineen vaikka oikeasti on torkutelleet esim. tunnin ajan. Ei auta unirytmin tai yöunien pituuden muutos :(
Mitä olet ajatellut asialle tehdä?