Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ruoka jättäny ällötyksen/traumat?

Vierailija
31.01.2017 |

Mulle on jääny ällötys vadelmavene karkeista. Söin pienenä pussillisen salaa. Karseen huono olo ja oksensin vaaleanpunaista paksua mössöä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilliliha. Koulussa sitä joutui syömään joskus 80-luvulla.

Vierailija
42/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin valkoinen sienikastike, piparjuuritahna tai vastaava suolainen lisuke, jota laitoin lapsena mummolassa vahingossa kiisseliin luullen sen olevan kermavaahtoa. Muistan vieläkin sen maun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun harmaa limamössö eli tilliliha ja kumiperunat.

Mä taas tykkäsin tillilihasta. Ja tykkään edelleen. Hyvästä lihasta se on oikea kurmee herkku

Vierailija
44/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusinat : Lapsena söin liikaa ja oksensin ja oli kovat vatsakivut. Luonnollisesti söin salaa.

Maksaruoat : En pysty syömään, olen yrittänyt. Monet maksaruoat näyttää hyvältä ja herkulliselta, mutta ei laske alas ilman yökkäyksiä.

En ole pystynyt juuri mitään liharuokia syömään sen jälkeen kun menin leikkausosastolle (sairaalaan siis) töihin, mutta maksalaatikko maistuu. Vaikka monelle kollegalle juuri maksa aiheuttaa inhonväristyksiä.

Vierailija
45/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladoobi. Sitä piti mummolassa lapsena syödä leivän päällä paksut siivut. Hyi.

Vierailija
46/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronivelli ja kotletit.

Vierailija
47/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viili. Eskarissa tädit annostelivat sitä lautaselle (sitä oli ehkä kerran kuussa) ja kaikki oli syötävä, vaikka ei tykännyt. Ei ole sen jälkeen tarvinnut viilin koskea.

n35

Vierailija
48/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto, en tiedä miksi mutta jo haju saa yökkimään. Pinaattiletuista ja pinaatista tykkään muuten.

Vierailija
49/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rusinat : Lapsena söin liikaa ja oksensin ja oli kovat vatsakivut. Luonnollisesti söin salaa.

Maksaruoat : En pysty syömään, olen yrittänyt. Monet maksaruoat näyttää hyvältä ja herkulliselta, mutta ei laske alas ilman yökkäyksiä.

En ole pystynyt juuri mitään liharuokia syömään sen jälkeen kun menin leikkausosastolle (sairaalaan siis) töihin, mutta maksalaatikko maistuu. Vaikka monelle kollegalle juuri maksa aiheuttaa inhonväristyksiä.

Heh, minä olen ollut leikkausosastolla sairaalahuoltajana. Harvoin näin mitään inhottavaa, mutta se _haju_ mikä lähti suonien polttamisesta...Amputaation jälkeen haisi koko osasto mustallemakkaralle. Ikäväkseni olen tamperelainen.

Vierailija
50/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeitto.

Onneks ei oo kouluaikojen jälkeen tarvinnut edes maistaa. Se ei vaan mene alas.

YÖK!