Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko & Sara Parikka - outo pariskunta

Vierailija
11.01.2025 |

Kumpikin haluaa julkisuutta ja siitä saavat tulonsa. Mutta en kestäisi "miestä", joka vilkuttelee videon taustalla, että hei hei vaan, näissä Muumi -oloasuissa viihtyy myös perheen pienimmät ja kohta imaistaan äipän pyöräyttämät vihersmoothiet.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos-kuvaston pyjamaperhe.

Täysin hajuton ja mauton.

Vierailija
2/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ne on?

Turhiksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ne on?

Turhiksia

Joille muut turhikset maksaa ja mahdollistaa tuon hörhöilyn.

Vierailija
4/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on just symppis pariskunta ja molemmilla vanhemmilla on tyypillisistä perhesomettajista poiketen paljon ihan omia juttuja. Jos vertaa näihin lukuisiin muihin kotiin jämähtäneisiin, joilla jutut kiertää kehää ja ihmetellä sopii mistä rahavirtaa tulee kun lapset kasvavat. Nämä myös osaavat sentään olla luontevasti kameran edessä ja vaikka lapset välillä näkyvät, eivät kerro varsinaisesti heistä mitään, eikä kasvoja ole näytetty. 

Vierailija
5/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka seuraa Sara Parikkaa? Jos sinä - niin mahdollistat tuon. Onko pakko seurata, kun muija vetää erilaisia rytkyjä päälleen ja HEI nyt -15% koodilla Sara sitä Sara tätä.

Vierailija
6/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni he ovat juurikin äärettömän epäoutoja. Jopa persoonattomia. 

Vierailija
7/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara esittelee ja laittaa lapsensa esittelemään hienoja leluja. Onko lapsilla sitten joulua ollenkaan?

Vierailija
8/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään. Mun mielestä heillä on lämmin tunnelma ja tavallista arkea ilman jatkuvaa poseeraamista. 

Vierailija
9/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman jatkuvaa poseeraamista😆

Vierailija
10/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Mikko tekee. Eikö Sara ole enemmän naisiin päin? En tiedä, mutta huhut kertovat.

Vierailija
11/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele outo? Onko outo sitä ettei joku käyttäydy kuten sinä oletat. Entä jos se sinun outona pitämäsi pitää sinua outona koska et käyttäydy kuten hän olettaa?

Vierailija
12/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siitä rahaa ja siksi tekee tuota. En ymmärrä miksi tällaiset kiinnostaa ihmisiä? Eläkää itse omaa elämäänne ja tehkää kivoja juttuja lastenne kanssa. 

Vierailija
13/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään. Mun mielestä heillä on lämmin tunnelma ja tavallista arkea ilman jatkuvaa poseeraamista.

Sinuun uppoaa kuin veitsi voihin. Kaikki on suunniteltu ja rahaa tulee.

Vierailija
14/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Mikko tekee. Eikö Sara ole enemmän naisiin päin? En tiedä, mutta huhut kertovat.

Näyttelijä. Älä usko huhuja.

Vierailija
15/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara esittelee ja laittaa lapsensa esittelemään hienoja leluja. Onko lapsilla sitten joulua ollenkaan?

Joskus vuosia sitten niille lapsille tuli krääsää viikottain ja aina ne oli just niitä mitä tytöt oli kovasti toivoneet. Milloin ne edes ennätti leikkiä niillä toiveleluillaan kun koko ajan tuli lisää ovista ja ikkunoista? 

Vierailija
16/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tyhmänä miestä joka ei noin pientä juttua ole valmis tekemään rahan eteen.

Vierailija
17/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa siitä rahaa ja siksi tekee tuota. En ymmärrä miksi tällaiset kiinnostaa ihmisiä? Eläkää itse omaa elämäänne ja tehkää kivoja juttuja lastenne kanssa. 

Jaa-a. Ja miksihän sinua kiinnostaa tämä aloitus? Tuokaan ei ollut yllätys, että siitä saa rahaa, kun ihmiset menee kaikkeen mukaan.

Vierailija
18/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sarallakin rumia tatuointeja kuten miehellään?

Vierailija
19/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa hömppää ja hyvänmielen sisältöä. Plussaa kun on luonteva esiintymään.

Vierailija
20/52 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä. Älä usko huhuja.

Onko kuitenkaan mahtanut Salkkareiden jälkeen näytellä missään? Salkkareissahan nuo molemmat, Mikko ja Sara näytteli samaan aikaan ja sitä kautta kait toisensa löysivätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi