Aina puhutaan, että naisia saa odottaa. kumminpäin teillä?
Meillä minä odotan eteisessä valmiina tai jo autossa kun mies vielä haahuilee kotona. Juo lasin vettä, kampaa hiukset, käy vessassa.. Raivostuttavaa!
Kommentit (47)
En ole mieheni mukaan nato-ohjus. En tiedä mitä tarkoittaa sillä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jotka joudutte odottamaan, ette sovi puolison kanssa yhteistä lähtöaikaa? Tai edes anna väliaikatiedotteita tyyliin "olen viiden minuutin kuluttua valmis, koska sinä?"
Koska se ei toimi. On ihan turha sopia yhteisiä lähtöaikoja, kun toinen mieltää sen lähtöön valmistautumiseksi. Ainoa konsti, millä päästään ajoissa mihinkään on, että lähtöaika ilmoitetaan reilusti aikaisemmaksi kuin sen tarvitsisi olla.
Näin on. Pitää vain laskea se 15-30min lisä-aikaa miehen kuhkailuun. Hermo menee mutta. Ei tälle mitään voi.
Meillä mies makaa sängyssä ja kyselee: "Joko olet valmis?" "Joko lähdetään?" Kun olen valmis kävelemään ovesta ulos, mies nousee sängystä, pukee vaatteet päällensä (ei mene paljon aikaa siihen), ja alkaa etsimään partakonettaan. Vessassakin pitää vielä käydä ja tietokone pitää sammuttaa. Oho! täällähän on vaikka mitä auki. Pari sähköpostiakin lähettämättä. Onkohan näissä kaikki tarpeellinen? Ei tässä mene kuin pari minuuttia. Nyt se alkoi päivittämään. No, tässä nyt kestää....
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies makaa sängyssä ja kyselee: "Joko olet valmis?" "Joko lähdetään?" Kun olen valmis kävelemään ovesta ulos, mies nousee sängystä, pukee vaatteet päällensä (ei mene paljon aikaa siihen), ja alkaa etsimään partakonettaan. Vessassakin pitää vielä käydä ja tietokone pitää sammuttaa. Oho! täällähän on vaikka mitä auki. Pari sähköpostiakin lähettämättä. Onkohan näissä kaikki tarpeellinen? Ei tässä mene kuin pari minuuttia. Nyt se alkoi päivittämään. No, tässä nyt kestää....
Just, nuo tietokonehommat! Just kun ollaan lähdössä niin on jotain latausta, päivitystä,?sähköpostia tai jotain ja sen koneen sulkeminen kestää ja kestää. Muu perhe hikoilee eteisessä takit päällä kun herra vielä naputtelee jotain juttuja koneella
Miestä saa aina odottaa. Säätäjä jumalan armosta. En lähde enää pyöräilemään tai mihinkään missä on jotain varusteita mukana, se värkkääminen on jotain käsittämätöntä. Itse olen niitä joille riittää että pyörä kulkee, telkkarista näkyy kuva, kypärä on päässä jne. Mies säätää ja virittää ja kalibroi niin että järki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Miestä saa aina odottaa. Säätäjä jumalan armosta. En lähde enää pyöräilemään tai mihinkään missä on jotain varusteita mukana, se värkkääminen on jotain käsittämätöntä. Itse olen niitä joille riittää että pyörä kulkee, telkkarista näkyy kuva, kypärä on päässä jne. Mies säätää ja virittää ja kalibroi niin että järki lähtee.
Nauroin tälle ääneen! Auton istuinta pitää kans aina säätää, jokaista mahdollista vipua ees taas ja moneen kertaan, niskatukea unohtamatta. Sama juttu auton taustapeilien, ratin korkeuden, ilmastoinnin, äänentoiston ja musiikkivalintojen kanssa. Kaikki hiotaan huippuunsa, jotta 2 km kauppamatka sujuu optimaalisella tavalla.
Tykkään miehestäni kovin mutta hänellä kestää. Ja kestää. Ja kestää. Usein menen edeltä ulos ja on odotan pihalla sen 10-15 minuuttia kun mies käy vessassa tai vaihtaa paitaa tai etsii jotain.