Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina puhutaan, että naisia saa odottaa. kumminpäin teillä?

Vierailija
30.01.2017 |

Meillä minä odotan eteisessä valmiina tai jo autossa kun mies vielä haahuilee kotona. Juo lasin vettä, kampaa hiukset, käy vessassa.. Raivostuttavaa!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, eli naista, saa aina meidän perheessä odottaa. Mies istuu parhaimmillaan autossa, minä järjestän kolme lasta kuntoon ja sen jälkeen minulla itselläni on mahdollisuus laittautua.

Mies uskalsi kerran asiasta kommentoida. Ei ole kommentoinut sen jälkeen, mutta eipä ole homma myöskään muuttunut. 

Vierailija
22/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon et hyödy minun vastauksesta.. Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä???? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuljetaan bussilla, ja olenkin ottanut tavakseni lähteä hyvissä ajoin pysäkille. Mies tulee perässä sitten kun joutaa. Yleensä juosten :)

Vierailija
24/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on nopea lähtemään. Hän nousee sohvalta ylös, menee eteiseen, laittaa kengät jalkaan ja takin päälle. Sitten mies huutelee minulle, että missähän on puhelin, lompakko ja avaimet. Minä etsin ne ja sitten käyn sammuttamassa olohuoneesta telkkarin ja valot. Jos ollaan aamukahvilla tai syöty, minä laitan tarvikkeet jääkaappiin ja likaiset astiat tiskipöydälle. Jos roskapussit odottaa ovensuussa, nappaan ne mukaani ja vien roskiin. Mies odotteleekin jo autossa.

Vierailija
25/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti istutaan lasten kanssa jo autossa tovi ennenkuin mies tulee. Sitä se oli jo silloin kun kaksoset oli pieniä ja minä aamulla kylvetin, puin, ruokin jne. lapset ja kävin toki itsekin suihkussa ja puin jne. 

Vierailija
26/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on aina huvittanut seurata pariskuntia, jotka ovat ravintolassa ja tekevät lähtöä. Lähes säännönmukaisesti naiselta vie ikuisuuden saada ulkovaatteet päälleen, kun mieheltä menee samaan lyhyt hetki (viittaan siis talviaikaan).

Vierailija
27/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä saa odottaa. Minä laitan itseni valmiiksi aamulla, joten lähtötohinoissa ei tarvitse alkaa meikata/laittaa aurinkorasvoja. Miehellä on aina hukassa joko avaimet, lompakko tai puhelin. Tai sitten eteisessä hoksaa vielä jonkun asian x, jota lähtee tekemään. Roskien vieminen hänelle ei sen sijaan tule ikinä mieleen.

Ihana mies muutoin eli en tässä häntä ala haukkumaan. Totean vaan, että minä olen 5 minuutissa lähtövalmis ja mies on siinä vaiheessa kalsareissa ihmettelemässä, missä on vaatteet ja miten partakin on ajamatta.

Vierailija
28/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan miestä. Hän saattaa alkaa touhuta jotain aivan asiaan liittymätöntä. Pukeutuminen on kuin hidastettua ja kaikki tarkistellaan moneen kertaan.

Vierailija
29/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni on aina huvittanut seurata pariskuntia, jotka ovat ravintolassa ja tekevät lähtöä. Lähes säännönmukaisesti naiselta vie ikuisuuden saada ulkovaatteet päälleen, kun mieheltä menee samaan lyhyt hetki (viittaan siis talviaikaan).

Minusta on tämän vuoksi vähän ärsyttävää käydä naispuolisten ihmisten kanssa missään. Sitä huivia sommitellaan kaulaan puoli tuntia ja kaikki muukin kestää. Ärsyttää kyllä oman miehenkin hitaus, muttei hän sentään niin hidas ole.

Vierailija
30/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miestä sai aina lähtiessä odotella, se oli äärimmäisen turhauttavaa. Mä laitoin jo edellisenä iltana vaatteet valmiiksi aamua varten, mutta siinä vaiheessa kun piti jo lähteä, mies alkoi kokeilla eri vaatteita. Pahimmillaan alkoi ulina siitä, että just se mitä halusi pukea, oli pesemättä (ei kyl itse vahingossakaan pyykännyt).

En tykkää olla myöhässä ja lopulta kyllästyin tuohon loputtomaan odotteluun, ja lähdin itse ajoissa bussille. On muitakin syitä, miksi mies on ex, mutta tämä jatkuva myöhästely ja vitkastelu oli yksi niistä.

Vierailija
31/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan miestäni. Vähintään sen, että istun autossa, kun hän käy kusella, mutta usein pidempäänkin.

Vierailija
32/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: kaksi autoa.

Vierailija
33/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa istun pihakeinussa lähtövalmiina odottamassa miestä, joka pyörii sisällä. Aina näin.

Vierailija
34/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin ukkoa saa ootella.

Meillä mies alkaa tekemään lähtöä siinä vaiheessa, kun pitäisi olla jo matkalla, että ehtii. Mitään ei ole valmiina, avaimet ja puhelin hukassa, vaatteet silittämättä, ja etsii sen hilavitkuttimen, jonka olisi voinut etsiä jo eilen. Joka kerta.

Vierailija
35/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te jotka joudutte odottamaan, ette sovi puolison kanssa yhteistä lähtöaikaa? Tai edes anna väliaikatiedotteita tyyliin "olen viiden minuutin kuluttua valmis, koska sinä?"

Koska se ei toimi. On ihan turha sopia yhteisiä lähtöaikoja, kun toinen mieltää sen lähtöön valmistautumiseksi. Ainoa konsti, millä päästään ajoissa mihinkään on, että lähtöaika ilmoitetaan reilusti aikaisemmaksi kuin sen tarvitsisi olla.

Vierailija
36/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa saa odottaa meillä. Onneksi. Kestäähän se kun valitsee nätit vaatteet ja laittaa tyylikkään meikin. Samaa ongelmaa ei ole, jos nainen kulkee verkkareissa tukka sekaisin ja näyttää vih er vas emmi stolaiselta.

Vierailija
37/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen odottaa, nainen odotuttaa, naista odotetaan, nainen saapuu. 😂

Vierailija
38/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Perussettiä meillä se että minä ja jälkikasvu istutaan autossa odottamassa että mies saa shittinsä kasaan.

Jep. Ei kuulemma ole mitään tarvetta stressata ja kyllä tämä tästä. Sit minä kun olen "stressannut" eli patistellut lapset valmiiksi ja itseni myös, mies pyörii vielä ihmettelemässä että mitähän sitä vielä. Just tuossa lähdettiin kotiin mökiltä, tuntia myöhemmin kuin oli sovittu, koska miehen kalakamppeet oli levällään pitkin poikin ja niitten pakkaaminen vei aikaa. 

Vierailija
39/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa saa odottaa meillä. Onneksi. Kestäähän se kun valitsee nätit vaatteet ja laittaa tyylikkään meikin. Samaa ongelmaa ei ole, jos nainen kulkee verkkareissa tukka sekaisin ja näyttää vih er vas emmi stolaiselta.

Onneksi minulla on kaapissa vaan nättejä vaatteita ja naamakin sellainen ettei kovin paljoa aikaa tarvitse käyttää sen maalaamiseen. 

Vierailija
40/47 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistepäin on. Minä nopea, hän hidas.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan