Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on/oli mielestäsi naurettavin muotivillitys ikinä?

Vierailija
30.01.2017 |

Omat ehdokkaani ovat naisilla pikkureput baareissa ja nuorilla miehillä narikkalappujen kerääminen avainnippuihin! XD

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkatoppaukset!

Vierailija
2/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat ehdokkaani ovat naisilla pikkureput baareissa ja nuorilla miehillä narikkalappujen kerääminen avainnippuihin! XD

No mikäs niissä pikkurepuissa niin kauheeta on? Nehän oli ihan kivoja silloin 90-luvulla (kaapista löytyy vieläkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytyskorut. Trendiin mukaan lähteneet vaan venyttivät reikiä korvissaan...? Okei...

Vierailija
4/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikultturismi

Vierailija
5/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, hyi. 

Vierailija
6/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se pystyotsatukkaheltta mikälie 80-90-luvun vaihteessa. Se kellä oli korkein, oli muodikkain tietty! Siihen yhdistettynä collegepusero olkatoppauksineen, tennissukat ja liian lyhyet Levi's 501:t, joissa oli kivat kangaskaistaleet ommeltuna sivusaumoihin, niin kyllä oli tyylikästä!

Vierailija
7/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina joku inho napapaitoja kohtaa, en jotenkaan siedä napaa, mun mielestä se on yksi oksettavimpia asioita ihmiskehossa.

Lisäksi sitten tulee mieleen ne kamalat Shakira -henkiset matalat farkut 2000 luvun taitteessa, leveät ylipitkät rispaantuneet lahkeet joissa jotain inkkarihenkisiä/kukkakuvioita, rumia kulutuksia, reikiä, glitteriä ja pahimmassa tapauksessa nahkayksityiskohtia, esimerkiksi sellainen NYÖRITYS pillun päällä. Hirveintä mitä tiedän.

Vierailija
8/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvamato-kulmakarvat

Vierailija
9/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneissa on huvittavaa kun monilla näkee, että ne on otettu vaan muodin takia, tai ainakin muoti selkeesti vaikuttanut siihen valintaan -> 90-luvun lopulla tribaalitatuoinnit, 2000 -lopulla värikkäät EdHardy -henkiset, sen jälkeen tekstitatuointeja, tänä päivänä mandalat ja sellaset jännät kulmikkaat (hankala selittää) tai pienet simppelit jutut... 

Itse en pidä tatuoinneista, mutta ei ne mua siis haittaakkaan, huvittaa vaan tuo muoti niissä.

Vierailija
10/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-housuhameet

-lantiofarkut=järkyttävät jenkkakahvat

-nykytrendin mukaiset peräreiän väriset huulet

Vierailija
11/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs niissä pikkurepuissa niin kauheeta on? Nehän oli ihan kivoja silloin 90-luvulla (kaapista löytyy vieläkin).

Haha, olitko räväkkä baarimimmi joka kaivoi tupakkiaskin pikkurepustaan ensin tanssittuaan lasinsiruilla? :D Mikset enää käytä jos ovat ok? WT!

Vierailija
12/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen lesbolaisuus.

Vierailija
13/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen, ainakin nuorison keskuudessa oleva muoti pitää nilkat paljaana pakkasella.

Vierailija
14/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, olitko räväkkä baarimimmi joka kaivoi tupakkiaskin pikkurepustaan ensin tanssittuaan lasinsiruilla? :D Mikset enää käytä jos ovat ok? WT!

Mä sanoinkin, että ne olivat kivoja silloin 90-luvulla, kun olivat muodissa. Ja en todellakaan ollut "räväkkä baarimimmi" vaikka bändejä tulikin käytyä kuuntelemassa.

Vierailija
15/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremihousut

Kengät, joissa järjettömän paksut pohjat ja paksut tolppakorot

90-luvun alun kukalliset olkatopatut paitajakut

neonväriset toppahaalarit

takatukka

Vierailija
16/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naisten pitäisi ajella karvansa, edes kainalosta. Aivan hullua!

Vierailija
17/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukkapermanentti

Vierailija
18/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut aina joku inho napapaitoja kohtaa, en jotenkaan siedä napaa, mun mielestä se on yksi oksettavimpia asioita ihmiskehossa.

Lisäksi sitten tulee mieleen ne kamalat Shakira -henkiset matalat farkut 2000 luvun taitteessa, leveät ylipitkät rispaantuneet lahkeet joissa jotain inkkarihenkisiä/kukkakuvioita, rumia kulutuksia, reikiä, glitteriä ja pahimmassa tapauksessa nahkayksityiskohtia, esimerkiksi sellainen NYÖRITYS pillun päällä. Hirveintä mitä tiedän.

Hullun kiihottavia kaikki! Oikeasti. :D T: m37

Vierailija
19/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veganismi

Vierailija
20/69 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka