Miten saada mies ymmärtämään että minäkin haluan saada orgasmin?
Vihjailu ei ole auttanut eikä edes "pahalla" sanominen. Miten saan sen ymmärtämään että en tykkää seksistä jossa vain hän laukeaa? Tai kai se asian ymmärtää, mutta käytännössä mikään ei silti muutu, joka kerta sama nosto pisto ja ravistus (ja sitten suihkuun). Miksikö olen sietänyt asiaa näin pitkään? Suhde on muuten hyvä ja rakastamme toisiamme, vain tämä asia on pielessä. Toivoisin etenkin miehiltä kommentteja tähän.
Kommentit (65)
En ymmärrä miksi suostut harrastamaan seksiä jossa vain mies laukeaa, jos hän ei suostu harrastamaan seksiä jossa sinä laukeat. Järkevintä olisi vain lopettaa seksin harrastaminen kokonaan, jos miehesi ei oikeasti ymmärrä miten tärkeää tuo sinulle on. Sitten voisitte miettiä haluatteko erota vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna "pistää" ennen kuin on antanut sinulle orgasmin.
Mitä jos saa vain yhdynnässä tai haluaa saada yhdynnässä mutta mies vain ottaa omansa? En minä ainakaan halua orgasmia käsin/suulla.
Aika harva nainen saa vain yhdynnässä, mutta:
- Voit ensin runkata miehen niin kohta kun seisoo uudelleen kestää pidempään
- Mies voi dildottaa sinua
Ei dildo tunnu samalta kuin penis. En minä halua olla yhdynnässä jos en saa siitä itse nautintoa ollenkaan :(
Näytä että miten saat orgasmin, ei me miehet olla mitään meedioita.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi suostut harrastamaan seksiä jossa vain mies laukeaa, jos hän ei suostu harrastamaan seksiä jossa sinä laukeat. Järkevintä olisi vain lopettaa seksin harrastaminen kokonaan, jos miehesi ei oikeasti ymmärrä miten tärkeää tuo sinulle on. Sitten voisitte miettiä haluatteko erota vai mitä.
Tykkään niin paljon seksistä, siksi "suostun". Ei se minusta ole suostumista, sillä nautin siitä kyllä. Mutta en nauti niin paljon kuin haluan, koska aina jää saamatta. En halua lopettaa seksin harrastamista, päinvastoin. Haluaisin vain keksiä miten saisin muutettua seksiämme sellaiseksi että minäkin saisin. En usko, että se seksin lopettamalla tai kiristämällä onnistuu kuten harva muukaan asia parisuhteessa onnistuu pihtaamalla ja mustavalkoisella toiminnnalla. Ap.
Aika jännä. Toisaalla keskusteluissa ollaan sitä mieltä, että pihdataan miehiltä ja niiden on se vain hyväksyttävä. Tässä ketjussa taas sitä mieltä, että mies vaihtoon jos ei saa yhdynnässä naiselle orgasmia. Kahdet standardit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna "pistää" ennen kuin on antanut sinulle orgasmin.
Mitä jos saa vain yhdynnässä tai haluaa saada yhdynnässä mutta mies vain ottaa omansa? En minä ainakaan halua orgasmia käsin/suulla.
Tuo on kohtuutonta. Moni nainen ei saa yhdynnässä laisinkaan eikä orkkua voi pakottaa.
Ai mikä on kohtuutonta? Pitääkö minun naisena sitten jäädä ilman tyydytystä?? Miksi alkaisin yhdyntäään jos en siitä mitään saa? Minä en nauti suuseksistä juurikaan enkä saa käsillä/suulla orgasmia. Saan kyllä eräällä toisella tavalla.
Yhdynnässäkään en saa orgasmia, mutta tyydytyn itse yhdynnästä, kunhan se kestää riittävän kauan. Se tekee todella hyvää se ulos-sisään-liike, mutta tottakai sen on hetken aikaa kestettävä.
Eli mikä ihme siinä on kohtuutonta, että nainenkin voisi nauttia yhdynnästä?? Miksi aina luullaan, että kaikki naiset saavat sormin/suulla?
Vierailija kirjoitti:
Näytä että miten saat orgasmin, ei me miehet olla mitään meedioita.
Tarkoittaako se, ettei ole meedio, myös sitä ettei edes vähän yrittäisi itse ensin ilman ohjeita? Eikö miehen pidä edes yrittää laittaa naisensa nauttimaan ilman että nainen sitä ensin ohjeistaa ja vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tulee nopeammin kuin sinä niin sano että nuolee ensin sinut lähes valmiiksi ja siirtyy sitten asiaan (jos siis pidät suuseksistä). Näin meillä useimmiten toimitaan ja kivaa on.
Näin olen toiminut joissakin aiemmissa suhteissani. Mutta tämä nykyinen mies ei tunnu innostuvan suuseksistä. :( Lähinnä itkettää kun tämä on näin. Ap.
Jos seksielämä ei ole tyydyttävää, pitää vaihtaa partneria. Sehän käyttää sua vaan seksinukkena...
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Toisaalla keskusteluissa ollaan sitä mieltä, että pihdataan miehiltä ja niiden on se vain hyväksyttävä. Tässä ketjussa taas sitä mieltä, että mies vaihtoon jos ei saa yhdynnässä naiselle orgasmia. Kahdet standardit?
En ole lukenut sitä toista ketjua, joten en osaa sanoa siitä. Minulla ei kuitenkaan ole mitään kaksia standardeja. En pihtaa koskaan. Jos seksistä kieltäydyn joskus niin sanon kieltäytymisen niin että "haluan tänään siten että minullekin "tehdään jotain" ". Jos toinen ei tee niin seksi jää siltä kertaa.. Tykkään paljon seksistä ja haluan sitä usein. Minun mielestä mies eikä nainen saa pihdata. Eikä kenenkään tarvitse hyväksyä toiselta pihtaamista. Ap.
Voi olla, että mies ei vaan osaa eikä uskalla edes yrittää koska pelkää epäonnistuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut suoraan ja olen myös välillä kieltäytynyt panemisesta ellen laukea ensin (ei sitten pantu). Ap.
Noh, tätä jos toistat x kertaa, eli joka kerta, niin meniskö se sitten jakeluun. Mies on tottunut ettet vaadi ja käyttää tilannetta hyväkseen kun tietää että annat lopulta silti.
Naiselle orgasmi? Kaikenlaista hullutusta.
Kohta alatte väittää että naisella olisi sielukin.
M
Kyllä tuo aika kestämättömältä tilakteelta kuulostaa. Vaikka suhde olisi muuten hyvä mutta seksi ei toimi niin ei se oikein parisuhde oikeassa määritteessään ole. Kyllä hyvä seksi antaa niin paljon parisuhteelle.
Meillä oli alkuvaiheessa tuo tapetilla siis niin että mies tuli nopeammin kuin minä. Asia ratkaistiin esileikkiin kunnolla panostamalla (suudelmat, kosketukset, kiusoittelu...) ja mies hoitaa kädellä/suulla MELKEIN orgasmiin. Tästä jatketaan yleensä lusikassa tai minä päällä selin (tässä asennossa ainakin omamies kestää parhaiten) ja klitoriskiihotin apuna. Saan tosi nopeaa ja jatketaan miehen haluamalla tavalla, voin saada toisenkin orgasmin. Eli tärkeintä on esileikki ja jos yhdynnässä haluaa niin asento, missä mies kestää parhaiten ja jos haluaa niin joku klitoriskiihotin mukaan. Jos miehesi ei mistään tämmöisestä innostu ja kiinnostus on vain omassa orkussa, on väärä mies.
Meillä sama homma, mutta päinvastoin. En voi tulla kortsun kanssa, lerpahtaa enemmin tai myöhemmin koska ei tunnu juuri miltään, kaava menee niin että pannaan siihen asti että lerpahtaa, jonka jälkeen sormetan sille orgasmin... ja homma loppuu siihen.
Suikkari tai kädellä ei tule kysymykseenkään, alussa vihjailin asiasta mutta ei noteerattu mitenkään..olen ottanut asiaa puheeksi, ja lopputulos on että ei tehdä mitään seksiin viittaavaa ollenkaan...
Muita ehkäisymuotoja ei tule kysymykseenkään.....
Näin meillä
M33
Ehkä se on jännämies. Niiden slogan on "jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan". Hanki sivusuhteeksi kokenut setämies. Ehkä sillä kombolla tyydytyt.
Miehesi itsekkyys ja empatiakyvyttömyys tulee kyllä esiin muillakin elämänaloilla viimeistään silloin, kun ensimmäinen lapsi syntyy. Se on se taianomainen hetki, jolloin kyseisen tyypin ihminen jättää kaikki ikävät asiat puolison vastuulle.
Tiedän että täällä on myös mieslukijoita. Osaisiko kukaan teistä miehistä selittää mistä voisi olla kyse? En usko että tämä olisi pelkkä itsekkyysjuttu kun mies ei muuten luonteeltaan ole ollenkaan itsekäs. Ap.
Miksi sinäkin haluaisit orgasmin? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että täällä on myös mieslukijoita. Osaisiko kukaan teistä miehistä selittää mistä voisi olla kyse? En usko että tämä olisi pelkkä itsekkyysjuttu kun mies ei muuten luonteeltaan ole ollenkaan itsekäs. Ap.
Ainoa mikä tulee mieleen olisi kokemattomuus/osaamattomuus, jota ei kuitenkaan uskalla paljastaa. Tai sitten sitä ei kiinnosta joka olisi huolestuttavaa.
Minulla tuollainen tilanne johti siihen että mietin rakkaan avomieheni jättämistä vain siksi, että en saa koskaan sen kanssa orgasmia. Vain siten saan että teen sen itselleni, koska mies ei edes yritä. Pinnallinen ja kamala syy jättää hyvä mies ja hyvä suhde, mies jota oikeasti rakastan. Mutta en kestä tätä enää.