Miten saada mies ymmärtämään että minäkin haluan saada orgasmin?
Vihjailu ei ole auttanut eikä edes "pahalla" sanominen. Miten saan sen ymmärtämään että en tykkää seksistä jossa vain hän laukeaa? Tai kai se asian ymmärtää, mutta käytännössä mikään ei silti muutu, joka kerta sama nosto pisto ja ravistus (ja sitten suihkuun). Miksikö olen sietänyt asiaa näin pitkään? Suhde on muuten hyvä ja rakastamme toisiamme, vain tämä asia on pielessä. Toivoisin etenkin miehiltä kommentteja tähän.
Kommentit (65)
Älä harrasta huonoa seksiä. Luulisi miehen pikkuhiljaa tajuavan...
Sama meillä... järki sanoo jätä se ja silti en haluaisi
Ei ole todellista, onko tuollaisia miehiä oikeasti? Olen sanaton.
Älä anna "pistää" ennen kuin on antanut sinulle orgasmin.
Jos hän tulee nopeammin kuin sinä niin sano että nuolee ensin sinut lähes valmiiksi ja siirtyy sitten asiaan (jos siis pidät suuseksistä). Näin meillä useimmiten toimitaan ja kivaa on.
Sanot sille, että jos ei edes yritystä ala löytymään, joku muu tulee tilalle.
Olen sanonut suoraan ja olen myös välillä kieltäytynyt panemisesta ellen laukea ensin (ei sitten pantu). Ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tulee nopeammin kuin sinä niin sano että nuolee ensin sinut lähes valmiiksi ja siirtyy sitten asiaan (jos siis pidät suuseksistä). Näin meillä useimmiten toimitaan ja kivaa on.
Näin olen toiminut joissakin aiemmissa suhteissani. Mutta tämä nykyinen mies ei tunnu innostuvan suuseksistä. :( Lähinnä itkettää kun tämä on näin. Ap.
Mies vaihtoon. Itse tykkään antaa naiselle orgasmeja ja nautin, kun saan naisen laukeamaan. Helposti laukeaville naisille olen antanut niin monta orgasmia, että ovat kieltäneet sormetuksen, kun paikat on mennyt liian helliksi.
Ja minä siis kyllä osaan saada orgasmin, eli tämä ei nyt ole sellainen tilanne että en osaisi saada ja vaatisin mieheltä että hän silti sellaisen minulle antaisi. En kuitenkaan osaa saada ihan vain ajatuksen voimalla, kyllä se vähän enemmän koskemista vaatisi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos saa vain yhdynnässä tai haluaa saada yhdynnässä mutta mies vain ottaa omansa? En minä ainakaan halua orgasmia käsin/suulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen toiminut joissakin aiemmissa suhteissani. Mutta tämä nykyinen mies ei tunnu innostuvan suuseksistä. :( Lähinnä itkettää kun tämä on näin. Ap.
No sitten on melkeinpä ratkaisematon ongelma. Sano suoraan että haluaisit jatkaa suhdetta koska muuten hommat toimivat, mutta seksi on saatava tyydyttävälle tasolle. Ehdota vaikka seksuaaliterapeutilla käyntiä jos oma-aloitteinen naisen tyydytys ei kiinnosta. Jos nämä ei auta niin tiedät kyllä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä siis kyllä osaan saada orgasmin, eli tämä ei nyt ole sellainen tilanne että en osaisi saada ja vaatisin mieheltä että hän silti sellaisen minulle antaisi. En kuitenkaan osaa saada ihan vain ajatuksen voimalla, kyllä se vähän enemmän koskemista vaatisi. Ap.
selitä miten saat orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos saa vain yhdynnässä tai haluaa saada yhdynnässä mutta mies vain ottaa omansa? En minä ainakaan halua orgasmia käsin/suulla.
Niin. Ja jos mies laukeaa itse yhdynnässä parilla työnnöllä, niin millä siinä muka nainen ehtii mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen saa vain yhdynnässä, mutta:
- Voit ensin runkata miehen niin kohta kun seisoo uudelleen kestää pidempään
- Mies voi dildottaa sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kohtuutonta. Moni nainen ei saa yhdynnässä laisinkaan eikä orkkua voi pakottaa.
Minä saisin yhdynnässä kyllä, mutta se vaatisi ehkä viisi minuuttia.. Mies laukeaa parin työnnön jälkeen. Joten en siis saa ikinä. Uusintaa se ei kuulemma pysty moneen tuntiin ja silloinkin on sitten yhtä herkkä.
Voiko olla vielä sellaisia miehiä, jotka ei oikein ymmärrä naisen nautinnosta yhtään mitään? Vaikka niillä olisi ollutkin aiempia kokemuksia esim aiempi pitkä suhde.
Oletko sanonut ihan suoraan?