Mies ei kestä aloitteellisuutta seksissä?
Olen alkanut huomata tietyn kaavan miesystävän käytöksessä: seksiä kyllä on usein, kunhan aloite tulee mieheltä. Eli jos itse teen aloitteen, niin miestä joko väsyttää, ei huvita, pitää hoitaa vielä pari sähköpostia... Ja myös seksin aikana mies "määrää tahdin" eli jos yritän viedä vaikka kiihkeämpään suntaan tuntuu tarkoituksella hidastavan ja päinvastoin. Mitä hittoa? Onko tässä joku kysymys miehen seksuaalisesta egosta tai halusta kontrolloida?
Kommentit (18)
Mä rakastaisin jos vaimo ottaisi ohjakset käsiinsä ja osoittaisi haluavansa seksiä puhumattakaan, että olisi se aktiivinen osapuoli sängyssä!
Meillä sama juttu. Vain silloin kun miestä huvittaa niin hommaillaan. Ihan samat selitykset tulee jos ehdotan.
Haluaisin minäkin tietää vastauksen tähän. Meillä sama. Tykkään tehdä aloitteita ja ottaa välillä ohjat käsiin. Mutta aloitteet torjutaan ja jos yritän määrätä tahdin, mies hermostuu ja hetki menee pilalle. Vituttaa jo tämä. Seksiä on useinkin, mutta aina vain kun mies tekee aloitteen ja saa määrätä kaiken tahdin.
Ällöttävää! Kyllä minun mieheni nauttii siitä että minä himoitsen häntä ja näytän sen. Saatan laittaa jo päivällä hänelle vihjailevan viestin ja olen heti hänen kimpussaan kun hän tulee kotiin. :)
Emme me laske, kuka aloitteet tekee. Ihanaahan se on kun kumpikin saa ottaa ohjat ja viedä toista halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastaisin jos vaimo ottaisi ohjakset käsiinsä ja osoittaisi haluavansa seksiä puhumattakaan, että olisi se aktiivinen osapuoli sängyssä!
Niin minäkin ajattelin, mutta esimerkiksi se, että pukeudun kauniisiin alusvaatteisiin vietelläkseni miehen tuntuu olevan ennemminkin suuri turn off... :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ajattelin, mutta esimerkiksi se, että pukeudun kauniisiin alusvaatteisiin vietelläkseni miehen tuntuu olevan ennemminkin suuri turn off... :(
Ap
Meillä ihan sama. Outo juttu. Myös jos puhun vaikka fantasioistani niin mies jäätyy tai vaihtaa puheenaihetta heti. t. kohtalotoverisi.
Olettaisin että johtuu siitä että miehen pitää pystyä aktiin.
Vaikka naiselle akti ei olisikaan juuri oikeaan aikaan niin hän pystyy kuitenkin suoriutumaan siitä.
Elikkä tämän takia mies määrää tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naiselle akti ei olisikaan juuri oikeaan aikaan niin hän pystyy kuitenkin suoriutumaan siitä.
Mutta jos nainen haluaa esim hitaammin ehtiäkseen mukaan? Niin se ei vai käy koska miehen pitää PYSTYÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisipa minun vaimolla sinun halut... Pelkkä ajatuskin, että kotona odottaisi seksikkäissä alusvaatteissa viettelevä...... nammm.
Sulla on outo mies.
Nämä miehet on niitä, joilla on tosi huono itsetunto sängyssä. Pelkäävät koko ajan että epäonnistuvat jotenkin ja yrittävät siksi kontrolloida kaikkea.
Meilläkin seksiä on vain miehen aloitteesta. Mutta se johtuu siitä, ettei vaimoni tee koskaan aloitteita! En siis voi varmuudella sanoa, miten vaimoni aloitteisiin suhtautuisin. Ainakin ajatuksen tasolla se olisi mahtavaa. Saman olen huomannut niistä vähäisistä vieraiden naisten baarissa minulle tekemistä aloitteista. Vaikka itse nainen (eikä pettäminen) ei ole kiinnostanut, niin heidän osoittama huomio on saanut mielenkiinnon heräämään.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan.
M
Niin on ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ainakaan edellytetä aktia. Miehellä on lupa kieltäytyä tai sitten hän voi ehdottaa hoitelevansa vain minut sormin ja suulla. Yleensä kyllä innostuu siinä sitten haluamaan itsekin.
Voi kun joku tekis joskus mulle aloitteen
Up