Miten saada mies ymmärtämään että minäkin haluan saada orgasmin?
Vihjailu ei ole auttanut eikä edes "pahalla" sanominen. Miten saan sen ymmärtämään että en tykkää seksistä jossa vain hän laukeaa? Tai kai se asian ymmärtää, mutta käytännössä mikään ei silti muutu, joka kerta sama nosto pisto ja ravistus (ja sitten suihkuun). Miksikö olen sietänyt asiaa näin pitkään? Suhde on muuten hyvä ja rakastamme toisiamme, vain tämä asia on pielessä. Toivoisin etenkin miehiltä kommentteja tähän.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että täällä on myös mieslukijoita. Osaisiko kukaan teistä miehistä selittää mistä voisi olla kyse? En usko että tämä olisi pelkkä itsekkyysjuttu kun mies ei muuten luonteeltaan ole ollenkaan itsekäs. Ap.
Ei minulle kyllä miehenä tule mieleen muita syitä, kuin itsekkyys tai ymmärtämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi suostut harrastamaan seksiä jossa vain mies laukeaa, jos hän ei suostu harrastamaan seksiä jossa sinä laukeat. Järkevintä olisi vain lopettaa seksin harrastaminen kokonaan, jos miehesi ei oikeasti ymmärrä miten tärkeää tuo sinulle on. Sitten voisitte miettiä haluatteko erota vai mitä.
Tykkään niin paljon seksistä, siksi "suostun". Ei se minusta ole suostumista, sillä nautin siitä kyllä. Mutta en nauti niin paljon kuin haluan, koska aina jää saamatta. En halua lopettaa seksin harrastamista, päinvastoin. Haluaisin vain keksiä miten saisin muutettua seksiämme sellaiseksi että minäkin saisin. En usko, että se seksin lopettamalla tai kiristämällä onnistuu kuten harva muukaan asia parisuhteessa onnistuu pihtaamalla ja mustavalkoisella toiminnnalla. Ap.
Toi on aika paha tilanne, siis että suostut ottamaan nuo armopalat vastaan koska muutakaan et mieheltä saa.... samalla tosin tulet opettaneeksi miehelle sen että sua ei tarvitsekaan ottaa vakavasti koska annat kuitenkin. Ajattelee ehkä että No runkkaanpa sit tänään ja koitan huomenna uudestaan, josko akka ei alkaisi silloin nalkuttamaan omasta orgasmistaan. Kun on aina ennekin toiminut tämä taktiikka.
Mies on ihan hiton itsekäs, miksi et vastaa samalla mitalla ja vaadi omaa osaasi ja jos ei suostu sun eteen tekemään mitään niin oikeasti sakset kiinni kunnes menee jakeluun?
Liika kiltteys ja myönnytykset tossa sun toiminnassa oikeasti ajaa sut vaan syvemmälle suohon, ja annat miehelle suorastaan luvan kohdella itseäsi huonosti. Mitä sinä edes siitä 30sek nylkyttämisestä ja patjana olosta oikeasti saat? Vähän itsekunnioitusta hei!
Meilläkin on ollut tämä aiheena, hyvin mies ottaakin mut huomioon pääsääntöisesti mutta kyllä se välillä sluibaa ja yksipuoleiseksi tosiaan lipsuu jos en itse ole ilmoittamassa ettei toi nyt ihan käy, herra hei..
Mulla oli tollanen ja sen mielestä mun ois pitänyt vaan itse hieroa klitorista yhdynnän aikana, hän ei muhun koskenut muuten kuin laittamalla peniksensä sisään, ikinä. Minä kuitenkin otin suihin ja hyväilin häntä käsillä yms. Tästä puhuttiin moneen otteeseen, mutta mitään muutosta ei tullut, niin lopetin sitten tapailun. Nyt mulla on mun ihana poikaystävä joka huomioi mua paljon sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Tasapuolisesti tuotamme toisillemme nautintoa ja ilahdutamme toisiamme niin seksissä kuin muutenkin. Tämä mies on ns. keeper.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että täällä on myös mieslukijoita. Osaisiko kukaan teistä miehistä selittää mistä voisi olla kyse? En usko että tämä olisi pelkkä itsekkyysjuttu kun mies ei muuten luonteeltaan ole ollenkaan itsekäs. Ap.
Voin kommentoida siitä näkökulmasta, että naiseni ei vaan saa orgasmia. Ilmeisesti itsekseen siihen kykenee, mutta minä en sitä hänelle saa. Olen yrittänyt eri tapoja, suuseksiä jne, mutta en saa kovin paljon häneltä neuvoja. Hankala tilanne, mutta tähän on totuttu.
Joidenkin kommenttien mukaan tämä suhde on nyt sitten surkea, ja seksi huonoa, joten onko ainoa vaihtoehto ero? Lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma, mutta päinvastoin. En voi tulla kortsun kanssa, lerpahtaa enemmin tai myöhemmin koska ei tunnu juuri miltään, kaava menee niin että pannaan siihen asti että lerpahtaa, jonka jälkeen sormetan sille orgasmin... ja homma loppuu siihen.
Suikkari tai kädellä ei tule kysymykseenkään, alussa vihjailin asiasta mutta ei noteerattu mitenkään..olen ottanut asiaa puheeksi, ja lopputulos on että ei tehdä mitään seksiin viittaavaa ollenkaan...
Muita ehkäisymuotoja ei tule kysymykseenkään.....
Näin meillä
M33
Nainen vaihtoon jos ei oo hällä mitään kiinnostusta sun hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yhteispelijä ja minusta tärkeintä on että molemmat tietää mitä seksiltä itse haluaa ja osaa sen kertoa kaverilleen. Naisilla on usein sellainen käsitys että mies on se joka antaa heille sen orgasmin, se on väärä lähtökohta. Jokainen on lähtökohtaisesti itse vastuussa omasta orgasmistaan, siksi on tärkeää että kumppanille näytetään vaikka "kädestä pitäen" että mitkä on ne omat tavat nauttia seksistä.
Kukaan ei tunne toisen kehoa yhtä hyvin, kuin sinä itse.
Vaihda miestä. Ei kannata jatkaa sellaisen kanssa, joka ei välitä sinun nautinnostasi.
Suosittelen suoraan sanomista ns. kissan pöydälle nostamista koska ei me mistään vihjailuista yleensä ymmärretä. Jos ei mene jakeluun niin sitten ei mene.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yhteispelijä ja minusta tärkeintä on että molemmat tietää mitä seksiltä itse haluaa ja osaa sen kertoa kaverilleen. Naisilla on usein sellainen käsitys että mies on se joka antaa heille sen orgasmin, se on väärä lähtökohta. Jokainen on lähtökohtaisesti itse vastuussa omasta orgasmistaan, siksi on tärkeää että kumppanille näytetään vaikka "kädestä pitäen" että mitkä on ne omat tavat nauttia seksistä.
Kukaan ei tunne toisen kehoa yhtä hyvin, kuin sinä itse.
Varmaan osittain näin. Mutta entä kun miehen kaikki huomio menee sen omaan erektioon (joko ettei lopahda kesken tai ettei laukea liian aikasin) ja sillä ei siksi riitä kykyä kuunnella mitä yritän siltä pyytää? Kädestä pitäen näyttäminen on ihan mahdotonta, koska silloin seksi ei etene miehen tahdin mukaan -> tulee joku ongelma erektioon tai pelko ongelmasta -> seksi lopahtaa koska mieheltä menee fiilis. Mikä tähän auttaisi, osaatko neuvoa?
Olen edellisissä suhteissa kertonut hyvinkin suoraan miten minut saa laukeamaan ja näyttänyt esimerkkiä tekemällä sen itse itselleni miehen edessä. Mutta se on ollut helppoa, koska ne miehet on sitä pyytäneet itse. Nyt jos alkaisin runkkaamaan itselleni itse orkut tämän miehen edessä niin se varmaan järkyttyisi "pervoudestani". Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen edellisissä suhteissa kertonut hyvinkin suoraan miten minut saa laukeamaan ja näyttänyt esimerkkiä tekemällä sen itse itselleni miehen edessä. Mutta se on ollut helppoa, koska ne miehet on sitä pyytäneet itse. Nyt jos alkaisin runkkaamaan itselleni itse orkut tämän miehen edessä niin se varmaan järkyttyisi "pervoudestani". Ap.
Ahaa, eli miehen syy taas, etkä voi tehdä samoja asioita kuin aiempien miesten kanssa. Oletat hänen järkyttyvän, jos teet jotain estotonta. Ehdotan, että heität ne omat estosi pois ja näytät nykyisellekin miehellesi samat temput kuin muillekin. Ole rohkea ja auta sitä miestä ymmärtämään sinua ja olemaan järkyttymättä.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin nykyisen vaimoni tekemään näin edessäni kun aloitimme seurustelun. Oli muuten seksikkäintä ikinä ja kyllä se päätyi lopulta vaakamamboon sekin...
En jatkaisi tuollaista suhdetta. Kaverit on erikseen, minulle parisuhteessa on oltava hyvää seksiä. Tyydyn mieluummin omiin käsiin kuin huonoon partneriin. Itsensä kanssa saa sentään aina hyvää.
Minulla on ollut pari tuollaista säätöä. Olen lopettanut ne muutaman seksikerran jälkeen, turha tuhlata aikaa.
Kaksi vaihtoehtoa, miksi mies toimii noin:
Hän on älyllisesti vajaa, eikä oikeasti ymmärrä.
Hän ei välitä, kun kerran ongelma ei estä hänen seksin saantiaan.
Itse en näe syytä olla suhteessa kummankaan vaihtoehdon kanssa.
Mitäkö tekisin jos olisin sinä?
Aloittaisimme seksin normaalisti ja jos hän yleensä tulee 5 työnnöllä, lopettaisin kolmanteen ja sanoisin et nyt ollaan tasoissa. Mies varmaan kitisisi, kysyisin että haluaako jatkaa. Opastaisin antamaan orgasmin minulle ja jos se olisi liian pervoa, toteaisin että minustakin miehen laukeaminen on kauhean pervoa, jätetään väliin ellei opetella sitten kestämään toistemme pervoja orgasmeja.
Ja täyttä paskaa että on muuten ihana mies. Eikä ole koska ei oikeasti välitä sinusta.
Jotkut tarvitsevat tuollaisen kuvaamani herätyksen että maksaa ihan samalla mitalla. Ei pihtaa muttei annan orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli miehen syy taas, etkä voi tehdä samoja asioita kuin aiempien miesten kanssa. Oletat hänen järkyttyvän, jos teet jotain estotonta. Ehdotan, että heität ne omat estosi pois ja näytät nykyisellekin miehellesi samat temput kuin muillekin. Ole rohkea ja auta sitä miestä ymmärtämään sinua ja olemaan järkyttymättä.
Ei kai se kenenkään syy nyt ole. Mutta olen kokeillut heittää estoni pois ja näyttää nykyiselle. Hän torjui minut, ei kuulemma halua mitään sellaista. Miten autetaan olemaan järkyttymättä? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kenenkään syy nyt ole. Mutta olen kokeillut heittää estoni pois ja näyttää nykyiselle. Hän torjui minut, ei kuulemma halua mitään sellaista. Miten autetaan olemaan järkyttymättä? Ap.
Selvä. Jos olet jo useaan kertaan eri keinoin yrittänyt saada hänet auttamaan sinulle orgasmin, eikä mies siltikään ole sitä halukas tekemään mitään ehdottamiasi asioita, niin sitten ei hyvältä näytä. Ja olet myös sanonut hänelle, että homma alkaa olla loppu, jos ei mies todella yritä sinulle orgasmia keinolla millä hyvänsä. Siinä tapauksessa mitään on tuskin enää tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Jos olet jo useaan kertaan eri keinoin yrittänyt saada hänet auttamaan sinulle orgasmin, eikä mies siltikään ole sitä halukas tekemään mitään ehdottamiasi asioita, niin sitten ei hyvältä näytä. Ja olet myös sanonut hänelle, että homma alkaa olla loppu, jos ei mies todella yritä sinulle orgasmia keinolla millä hyvänsä. Siinä tapauksessa mitään on tuskin enää tehtävissä.
No en ole erolla uhannut. Ap.
Mitä noloa muka on osaamattomuudessa? Eihän kukaan osaa heti kaikkea.