Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
101/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä lesbo kun olet ollut noin pitkään yksin? Kysyjänä äitini ystävä jonka tapasin pitkästä aikaa ja hänen oma tytär oli vasta mennyt naimisiin jota tämä rouva nyt hehkutti. 

Vierailija
102/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama täällä taitaa itse olla aika typerys... Monet noista kysymyksistä ovat ihan small talkia ja siksi retorisia... :D

Samaa mieltä. Lenkille lähdössä? Onko sulla kissa? Miksi tyhmänä pitäminen oli saanut paljon yläpeukkuja. Pelisilmä kadoksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysyin eräältä naispuoliselta tuttavalta että paljonko kello on

niin hän kysyi vastakysymyksen:

-ai nyt?

Tässä mentiin jo aika himmeellä sektorilla :)

Teki mieli vastata että ei tietenkään nyt vaan huomenna klo 18:36, mutta ajattelin että ehkä on parempi olla vaan hiljaa.

-M52-

Meillä on miehen kanssa semmonen vitsi että kun toinen kysyy monesko päivä tänään on niin siihen kuuluu vastauksen saamisen jälkeen sanoa että, ai tätä kuuta.

Vierailija
104/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin raskaaksi 27v. Soitin neuvolaan ajan. Täti kysyi: saako onnitella vai pahoitella.

Minä 21-v. (Iällä tuskin on merkitystä). Neuvolasta kysyttiin, onko lapsi toivottu (oli). Neuvolakäynti luultavasti etenee eri tavalla riippuen siitä, onko aikomus pitää lapsi vai ei, en pitänyt kysymystä tyhmänä.

Vierailija
105/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin nuorempana hevosia, ja hoitohevoseni oli shetlanninponi, siis sellainen metrin korkuinen. Olin luvannut lähteä taluttamaan sitä pikkulasten tunnille, ja laittelin sitä valmiiksi, kun ponin ratsastajaksi määrätty lapsi tuli isänsä kanssa taputtelemaan sitä. Tunnille oli lähdössä myös hevosia, joita laitettiin kuntoon siinä lähettyvillä, ja tämä isä sitten ihan tosissaan kysyi hoitoponiani osoittaen: "Kuinka kauan tämän kestää kasvaa yhtä isoksi kuin nuo muut?"

Vierailija
106/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä lesbo kun olet ollut noin pitkään yksin? Kysyjänä äitini ystävä jonka tapasin pitkästä aikaa ja hänen oma tytär oli vasta mennyt naimisiin jota tämä rouva nyt hehkutti. 

Mä oon aina ihmetellyt tätä kysymystä. Tai siis, miten se vaikuttaa sinkkuuteen vaikka olisikin lesbo?

Vierailija
107/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin nuorempana hevosia, ja hoitohevoseni oli shetlanninponi, siis sellainen metrin korkuinen. Olin luvannut lähteä taluttamaan sitä pikkulasten tunnille, ja laittelin sitä valmiiksi, kun ponin ratsastajaksi määrätty lapsi tuli isänsä kanssa taputtelemaan sitä. Tunnille oli lähdössä myös hevosia, joita laitettiin kuntoon siinä lähettyvillä, ja tämä isä sitten ihan tosissaan kysyi hoitoponiani osoittaen: "Kuinka kauan tämän kestää kasvaa yhtä isoksi kuin nuo muut?"

tää oli jotenkin söpö :'DD

Vierailija
108/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös löytyy 8 sisarusta ja hämmentävän usein on kysytty miten muistan kaikkien nimet :D

Mulla on seitsemän, ja tuota on kysytty valehtelematta ainakin parikymmentä kertaa.

Uskomatonta kyllä, muistan kaikkien nimet. Muistan myös vanhempieni ja isovanhempieni nimet, mieheni sisarusten nimet, ystävieni ja opiskelukavereiden ja jopa työkavereiden nimet. Toisinaan muistan puolituttujenkin nimiä ja heittämällä esimerkiksi lapsuudenystävänsä nimiä joiden kanssa en ole enää tekemisissä. Joskus muistan nimiä vaikken tiedä kelle ne kuuluvat. Olen varmaan joku multitalenttilahjakkuus!

Vierailija
109/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli eka lapsi tulossa ja anoppi kysyi, että mitä aiotte tehdä noille teidän tatuoinneille, kun eihän vanhemmilla sellaisia voi olla.

Vierailija
110/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää oli jotenkin söpö :'DD

No joo, itsekin myöhemmin tuolle naureskellen juttelin ponille, että "voi pieni poninrääpäle kun jouduit töihin vaikket ole vielä edes aikuinen!" :D Ja poni oli kyllä jo aika vanha, viisitoistavuotias. Oli sillä ollut aikaa kasvaa!

Vierailija
111/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty, on kaikkein tyhmin kysymys, mikä minulta on ikinjä kysytty.

Vierailija
112/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelija: Tää PC ei lähde käyntiin.

Minä: Eikö siis tapahdu mitään kun painat virtanapista?

Harjoittelija: Pitääkö siitä painaa?

Vierailija
113/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiimassa?

Vierailija
114/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet varastanut rollaattorisi?

En mistään. Minulla on rollaattori alle 30-vuotiaana, koska kävelen huonosti aivoinfarktin jälkeen. Kyseinen henkilö näki, kun kävelin ja kysyi silti kysymyksen tyhmyyttään ja ilkeyttään.

Vierailija
115/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Sukunimeni on sama kuin miehen etunimi ja etunimi ihan normaali naisen nimi. Esim Maija Esko. Melkoisen usein kun ilmoittaudun tapahtumaan tai hotelliin niin kysytään kun olen nimeni sanonut että "Kumpi on etunimi/sukunimi?" Että joo... ilmeisesti tulee automaattisesti kysymys eivätkä tarkoita pahaa, mutta ottaa aina päähän ja ahdistaa että en kai minä näytä/kuullosta jotenkin miehekkäältä tms kun tuommiosta kysytään...

Vierailija
116/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erikoinen etunimi. Maksaessani kaupasss kortilla myyjä katseli korttiani, sitten minua ja taas korttia. Lopuksi kysyi " mikäs nimi tää oikein on?"

Vierailija
117/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta, mutta afrikkalaistaustaiselta mieheltäni (asunut suomessa puolet elämästään) on pari kertaa kysytty että osaako lukea. Valmistuu pian ammattikorkeakoulusta.

Vierailija
118/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin jääkaapista kämppiksen kananmunia ja huomasin että päiväys oli mennyt jo aikoja sitten. Heitin vitsillä, että nää on kyllä niin vanhoja että näistä tulee kohta tipuja niin kaverin tyttöystävä kauhistui, että "Oikeestikko!!??". 

Vierailija
119/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä elektroniikkakaupassa ja meillä oli nimikyltit. Asiakkaaksi tuli keski-ikäinen rouva jolla oli sama sukunimi minun kanssani. Hän hermostui siitä, että samalla sukunimellä on Suomessa muitakin ihmisiä (hän kun oli ilmeisesti luullut olevansa ainut ja ainutlaatuinen) ja alkoi huutaa: "Kuka sulle on antanut luvan käyttää tuota nimeä?" "Ööö...no äiti ja isä...." :D

Vierailija
120/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun treffailin uutta miestä, hän kysyi minulta: "Oletko siisti ihminen?" Hän siis tarkoitti tällä, miten usein siivoan yms. kotonani.