Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
61/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin pätkä?

Pituutta löytyy 155cm. Suomessa naisten keskipituus on 166cm, mutta maailmalla 154 cm. En näe itseäni pätkänä.

Tuleva opintovapaan pitäjä, jota tulin sijaistamaan:

Oliko edellinen työpaikkasi työharjoittelupaikka? Saitko sen suhteilla? Mikä noista edellisistä työpaikoista et saanut suhteilla?

Vastaus: ei ollut työharjoittelupaikka. Olen tullut valituksi jokaiseen tehtävään omilla meriiteilläni.

Hän oli kyllä 10v. vanhempi kuin minä, mutta tähän tehtävään oli vaatimuksena vähintään 5v. työkokemusta vastaavista tehtävistä. Oli muutenkin ylimielinen koko perehtydyksen ajan ja antoi tahallaan väärää ohjeistusta, jotta mokaan varmasti. Samaan ansaan en astunut kahdesti. Tein vittuiluksi työni 300 %:sesti. Olisin saanut vakiduunin samasta osastosta määräaikaisuuden jälkeen, mutta siirryin suosiolla muualle. En halunnut olla tuollaisen ihmisen työkaveri, kun on kerran valinnanvaraa. Olisi muuten ollut aika vaikeaa lähteä aamuisin töihin "tytöteltäväksi". Työkaveri oli myös nainen.

62/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä uskalsit mennä Intiaan kun et osaa intiaa?

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks sulla ei ole kånkenia niinkuin meillä muilla?"

Vierailija
64/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri valmistunut insinööriksi ja onnittelun jälkeen kummitätini totesi/kysyi että ei varmaan kannata edes haaveilla että pääsisin koulutusta vastaavaan työhön. Ensimmäisen työpaikan löytymiseen meni jotain 3kk ja siitä asti on inssin hommia tehty ja tänävuonna tulee 20 vuotta uraa täyteen.

Vierailija
65/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama täällä taitaa itse olla aika typerys... Monet noista kysymyksistä ovat ihan small talkia ja siksi retorisia... :D

Vierailija
66/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskollani on hyvin omituinen tyyli. Jos totean, että "olipas ulkona liukasta, kaaduin heti alkuunsa" hän vastaa "oliko liukasta vai?". Toinen esimerkki on, kun söin joulupöydässä liikaa ja sanoin äidillemme, että oli niin hyvää jouluruokaa ettei taaskaan voinut lopettaa ajoissa, siskoni huikkaa "OLIKO HYVÄÄ RUOKAA VAI?"

Niin... Mitähän minä juuri sanoin :D

Vierailija
67/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän riittäisi. Yksi tuli mieleen heti. Olin ulkona laittamassa sauvakävelysauvoja käsiini, jalassa oli trikoot ja yläosana treenitoppi, jalassa lenkkarit.

Naapuri: "Meinaatko lähteä lenkille?"

Vastasin sarkastisen tapani mukaan hölmistyneen näköisenä: "En, miten niin?"

Naapuri ei siihen keksinyt enää mitään sanottavaa, ja lähdin liikkeelle.

Ollaan siis kyllä ihan hyvissä väleissä naapurin kanssa :)

Ainoa tyhmä tässä olit kyllä sinä. Et sitten normaalia arkipäivän jutustelua hallitse?

Vierailija
68/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ihan aikuinen nainen n. 25v. kysyi, että miksi ton koiran suusta tulee savua, kun koiran hengitys höyrysi pakkasella

Olisit sanonut että se just kävi tupakalla

Vierailija
69/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmiä kysymyksiä kysytty, hassuja ehkä, mutta ne on vaan hassuja :)

Vierailija
70/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin pieni?

Vierailija
71/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä muistat kaikkien sisarustesi nimet? Onko teillä vaatteita? Nämä sen jälkeen kun kerroin, että minulla on kuusi sisarusta. Olisi pitänyt vastata tyyliin: miten muistat luokkakavereidesi nimet? Näytänkö olevani alasti?

Vierailija
72/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus miten typeriä juttuja teillä on :D Ettekö te tajua, että valtaosa noista on ihan tavallisia keskustelunavauksia? Ihan ilmiselvän asian kysymistä kutstutaa "smalltalkiksi", eikä sen olekkaan tarkoitus olla mitenkään erityisen fiksu ja älykäs kysymys.

Idiootit, tulee facepalm joka kerta kun luen tuollaisten idareitten muka nasevat vastaukset ystävälliseen rentoon keskustelunavaukseen ja sitten kuvittelette olevan jotenkin superfiksuja ja nasevia, hyi olkoon. Tämä ei koske autisteja ja aspergereja ja muita joilla on neurologinen syy siihen, että sosiaaliset tilanteet eivät suju.

Vierailija
73/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva potkiskeli masussa ja jotain kommentoin siitä.

Ystävä 28v silmät pyöreinä: " Siis onko se sikiö ihan elossa siellä mahassa jo?"

Vastasin että on tietenkin, mitä ihmettä, sehän olisi ihan kauheaa, jos se olisi kuollut!!

"Ei kun minä ajattelin, että se herää henkiin sillon, kun se syntyy sieltä ulos, ja muuten se vaan on niin kuin eloton vauvan kuoret se sikiö". 

Ei se ole kyllä mikään penaalin terävin kynä ollut koskaan muutenkaan. 

Vierailija
74/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kaverilleni puhelimessa että "Odottelen kyytiä täällä Oulun hiv-tukikeskuksen katoksessa" ja naureskelin päälle. Kaverini järkyttyi tästä ja kysyi: "Eihän sulla oo hiv??!!! En oo tiennyt kauheeta!!!" Meinasin kuolla itkunauruun. Tämä sama tyyppi ei osannut vielä lukiossakaan sijoittaa isoimpia Euroopan maita kartalle. 

Hän ei ole mikään penaalin terävin kynä nyt aikuisenakaan, mutta tuo hiv-juttu oli jo aikamoinen. 

Mikä tässä nyt oli se hauska? Ystäväsi varmaan luuli, että aiot kertoa asiasta tuolleen kierrellen ja toivoit että hän esittää lisäkysymyksen. Ei minusta kuulosta lainkaan tyhmältä. Sen sijaan ihmettelen, että mikä sinua nauratti siinä, että odottelet kyytiä Oulun hiv-tukikeskuksen katoksessa?

Et taida itse olla se penaalin terävin kynä.

Vierailija
75/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks sulla on noin paljon luomia?" Voi kuule kun tietäisinkin että miksi just minulla...

Vierailija
76/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös löytyy 8 sisarusta ja hämmentävän usein on kysytty miten muistan kaikkien nimet :D

Vierailija
77/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenruotsalainen ja on ihan käsittämätöntä kuinka usein minulta kysytään, että kumpaa kannatan jääkiekko-ottelussa, Suomea vai Ruotsia..

Vierailija
78/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni ollut babyface, joten minua luullaan usein nuoremmaksi. Multa on muun muassa lapsena kysytty osaanko jo lukea? Joo, opin joskus 6 vuotta sitten... Kyselty huoltajaa/saattaajaa, kun olen lentänyt yksin parikymppisenä. Nyt viime vuosina minulta ja tyttäreltäni on esim kysytty kaupassa missä meidän äiti on, että voi esitellä tuotteen maksajalle? Tai mummot päivitelleet kovaan ääneen "nykyajan teiniäitejä"... Ja sain siis esikoiseni 29-vuotiaana.

Vierailija
79/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että onko vanhemmat kotona.

Soittaja oli puhelinmyyjä ja minun ääneni ei kai kuulostanut kolmekymppiseltä.

Kerroin että kuolivat vuosi sitten.

Isäni uudella vaimolla oli lapsen ääni ja puhetapa alle 30-vuotiaana. Yritin aina arvata, kuka vastasi lankapuhelimeen, kun heillä oli kaksi alle kouluikäistä tytärtä ja isää 17 vuotta nuorempi vaimo. 

Vierailija
80/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän riittäisi. Yksi tuli mieleen heti. Olin ulkona laittamassa sauvakävelysauvoja käsiini, jalassa oli trikoot ja yläosana treenitoppi, jalassa lenkkarit.

Naapuri: "Meinaatko lähteä lenkille?"

Vastasin sarkastisen tapani mukaan hölmistyneen näköisenä: "En, miten niin?"

Naapuri ei siihen keksinyt enää mitään sanottavaa, ja lähdin liikkeelle.

Ollaan siis kyllä ihan hyvissä väleissä naapurin kanssa :)

Ainoa tyhmä tässä olit kyllä sinä. Et sitten normaalia arkipäivän jutustelua hallitse?

Joo, oli oikeasti aika tyhmä vastaus. Naapuri vaan yritti kohteliaasti keskustella ja antoi lenkille lähtevälle tilaisuuden kehaista miten pitkän lenkin aikoo juosta tms. Mutta vituksihan se meni, parempi olisi vaan olla hiljaa ja murhataa jotain.