Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt huomaisit olevasi raskaana, tekisitkö abortin?

Vierailija
29.01.2017 |

?

Ja kuinka paljon pelkäät ehkäisyn pettämistä asteikolla 1-10?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Olen opiskelija enkä missään nimessä haluaisi keskeyttää opintoja vaan valmistua ajallaan. En pelkää ehkäisyn pettämistä.

Vierailija
22/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekisin. Mä oon 44! En pelkää ehkäisyn pettämistä, kierukka käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää tippaakaan ehkäisyn pettämistä, tuohon toiseen kysymykseen en osaa vastata kun en osaa kuvitella ollenkaan sellaista tilannetta että olisin raskaana :D

Vierailija
24/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Lapsia on nyt kaksi pientä, ja lisää emme toivo, mutta jos nyt kuitenkin ehkäisy pettäisi, niin sitten tehtäisiin tilaa kolmannellekin muksulle. Ehkäisyn pettämistä pelkään ehkä kakkosen verran, koska luotan kierukkaan, lisäksi pari aiempaa lasta saaneet alkunsa lapsettomuushoidoilla, joten todennäköisesti mitään ei tapahtuisi vaikka olisimme kokonaan ilman ehkäisyä.

Vierailija
25/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mutta olisi pakko :(

Vierailija
26/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Täytön tänä vuonna 49 v.

Minulla on mirena, joka vaihdettiin viimeksi 3,5 v sitten. Toimii hyvin.

Vierailija
27/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, ja pelkään ehkäisyn pettämistä 10 verran koska en halua lapsia enkä olla raskaana hetkeäkään.

Vierailija
28/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on steriloitu 8v sitten, että todellakin abortoisin. Jo oman hengen takia. En pelkää ehkäisyn pettämistä.

Vierailija
29/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekisin, en silti pelkää ehkäisyn pettämistä juurikaan, ehkä 4.

Vierailija
30/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kaksi lasta, neljä keskenmenoa, joista kolme peräkanaa ja ikää 47 v. Tuskinpa moista ihmettä enää tulee. Ehkäisyä ei ole käytössä, ei ole ollut 18 vuoteen. Laiskat munasarjat ja Rh- veriryhmä. Luulen että olen ollut raskaana kuopuksen jälkeen tietämättäni ja siitä nuo keskenmenot johtuu. Soitin kyllä 2. keskenmenon jälkeen asiasta polille ja sanoivat siellä, että ei viikolla 7 tapahtuneen keskenmenon jälkeen vielä vasta-ainepiikkiä tarvita. Tuliko sitten virheellistä tietoa...koska ihan ensimmäinen keskenmenoni oli viikolla 8+ ja silloin sain sen piikin.

Mutta abortista en tiedä, tuskin tekisin.

Vierailija
31/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin lääkärin mielipidettä asiaan ja ottaisin keskeytyksen jos se olisi raskauden jatkumista turvallisempi vaihtoehto. Sain 6 viikkoa sitten lapsen keisarinleikkauksella ja silloin kehotettiin välttämään raskaaksi tulemista kahden vuoden ajan että keho ehtii palautua. Pelkään ehkäisyn pettämistä 1 verran sitten kun aloitetaan taas seksielämä.

Vierailija
32/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain nukkumaan puolivuotiaan ehkäisyn pettämisen seurauksena alkunsa saaneen ihanuuden. Jos hänelle olisi tulossa seuraa, en missään nimessä tekisi aborttia. En ole koskaan pelännyt ehkäisyn pettämistä, sillä harrastan seksiä vain parisuhteessa oman kumppanin kanssa ja olen aina kokenut olevani valmis äidiksi sitten kun sen aika on.

Vierailija
33/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekis, olen tehnyt ja sitä helvettiä ei uudestaan. Lapsia ei oo.

Pelkään ehkä 6 vaikka kierukka

Vierailija
34/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. En pelkää ehkäisyn pettämistä, vaikka vain kumi käytössä.

Vierailija
35/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tekisi. Muutaman kerran ehkäisy pettänyt, seurauksena ihanat teini ja taapero.

Mikä ehkäisy jopa kolme kertaa pettänyt samalla ihmisellä?!

Anteeksi, siis yksi teini ja yksi taapero.

Kondomi hajosi molemmilla kerroilla. Jälkiehkäisyä ei haettu koska kummallakaan kertaa raskaus ei olisi ollut "täysi katastrofi" ja "kuinka todennäköistä se nyt muka on että.. jne..." Hauskaa olikin juuri se kuinka noilla ainoilla kerroilla viidentoista vuoden aikana ehkäisyn pettäessä oli lopputulos tuo.

Vierailija
36/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi aborttia, en pelkää ehkäisyn pettämistä, vaikka toki se mahdollista on. Poikaystävä on ja vauva olisi tervetullut. Tosin sen aika ei ihan vielä ole.

Vierailija
37/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pitäisi kai tehdä, koska mulla on enää reilu vuosi opintoja jäljellä ja olen saanut jo jalkaa oven väliin töissäkin. Mutta... Haluaisin toisen lapsen. Ei ole miestä, enkä tiedä uskallanko luottaa siihen että koskaan mitään miestä tuleekaan. Olen ihan kykenevä kasvattamaan lapset yksin ja niin edelleen.

Opinnot ne kai eniten painavat. Tulisi taas se sama ahdistus kuin esikoisen kotihoitoaikana: Löydänkö koskaan töitä, millä me eletään, mitä teen tulevaisuudessa elämälläni. Tosin mulla on opiskeluja sen verran vähän jäljellä, että saisin ne varmaan silti kursittua kasaan ihan ajallaan... No joo. Onneksi en harrasta seksiä kuin ehkä kerran vuodessa niin tuskinpa olen tulossa raskaaksi.

Vierailija
38/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. 2 lasta ennestään ja kolmas olisi tervetullut.

Vierailija
39/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Ikää on jo sen verran enkä usko miestä löytäväni kuitenkaan.

Vierailija
40/90 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, olen sinkku enkä halua ikinä lapsia. En pelkää ehkäisyn pettämistä, koska en harrasta seksiä.