Kasarimuistelot - peukuttakaa jos muistatte nämä
Keksikää lisää ehtoja 80-luvun juttuja, joilta ei voinut välttyä. Mitä ollaan jo unohdettu? Kuka muistaa vielä vaikkapa banaani- ja mansikkakaktukset?
Kommentit (706)
Pätkis torstaisin ja siinä Smurffit.
Vierailija kirjoitti:
Teinikalenteri
Oi teinarit...ne oli aina ihan täynnä omia kirjotuksia, liimattuja bändien kuvia, ihastuksien nimiä, sydämiä jne.💘💕💖
Leikkitatuoinnit, jotka kului ajan myötä pois
Isojen markettien sisääntuloaulassa myytiin pehmis-tötteröitä, mitään muuta siinä ei ollutkaan. Ehkä joskus joku suutari ja parturi-kampaamo.
Kauppakeskukset tulivat myöhemmin :)
Tiputanssi.
Muu musiikki on tainnut tulla jo mainituksi.
Suomalaiset rallitähdet, kirkkaimpana Keijo Rosberg formuloissa.
Ketäs kaikkia muita niitä olikaan: Alen, Vatanen, ja Henry Toivonen.
Limudiscot
Vaihdepyörät
Alaksääoleen :D
Voi kun sais palata päiväksi kotiin kasariaikaan. Halaisin kaikki jo poismenneet ruttuun <3 Tuli ikävä lapsuuden kotiin, vanhempia ja isovanhempia, koska heitä ei enää ole. Olen vasta 44v ja kasariteini.
Työpaikat. Siihen aikaan oli erikseen työpaikkoja, joihin piti ottaa työttömiä työnhakijoita. Olivat ihan kunnon työtä eikä mitään turhanpäiväistä ojankaivamista.
Katsokaapa Bocart Co:n joku video esim. All the best girls :-D Siinä pukeutumismuotia 80 -luvulta. Ei kestä katsella :-DD!!!
Ritari Ässä ja Hyvät Herrat
Kolmos tv
Vierailija kirjoitti:
Limudiscot
VaihdepyörätAlaksääoleen :D
Voi kun sais palata päiväksi kotiin kasariaikaan. Halaisin kaikki jo poismenneet ruttuun <3 Tuli ikävä lapsuuden kotiin, vanhempia ja isovanhempia, koska heitä ei enää ole. Olen vasta 44v ja kasariteini.
Oon samanikäinen ja sama juttu. Edesmenneitä isovanhempia ikävä... Haluan takaisin 80-luvulle!😫
Kaunokirjoitusta opetettiin koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Limudiscot
Täällä sama. Ei ole enää vanhempia eikä isovanhempia ja nuo ajat teinikohelluksineen nousevat tosi rakkaina mieleen <3
Vierailija kirjoitti:
Limudiscot
Mä olin vasta lapsi kasarilla, mutta muistan jotain näitä juttuja mitä täällä on lueteltu ja tuli siis ihan samat fiilikset. Kun pääsis päiväks ajassa takasin, melkein muistan miltä isoveljen huoneessa aina tuoksui.
Arkkupakastin