Kasarimuistelot - peukuttakaa jos muistatte nämä
Keksikää lisää ehtoja 80-luvun juttuja, joilta ei voinut välttyä. Mitä ollaan jo unohdettu? Kuka muistaa vielä vaikkapa banaani- ja mansikkakaktukset?
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se sellainen pitkä häntä hiuksissa.. vai oliko naisillakin..? Niin ja kerroksittain leikatut hiukset
Hiirenhäntä! :D
Me kutsuttiin sitä lirtiksi, lirtti :D
Vierailija kirjoitti:
Teletapit
No ei taatusti ollut vielä-80-luvulla!
Vela - 72 kirjoitti:
ABC The Lexicon of Love ❤❤❤
Mun suuri ensirakkaus äänitti c-kasetille The look of Loven ja antoi synttärilahjaksi. Vieläkin tallessa =)
Auts! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teletapit
No ei taatusti ollut vielä-80-luvulla!
Juuri näin. 80-luvulla oli tasokkaampaa. Tao Tao ja Nils Holgersson.
Yhtä leveät kuin pitkätkin akryylineuleet, joissa ylileveiden hihojen saumat roikkuivat lähellä kyynärpäitä.
Ekat limukoneet
Regina-lehti
Elannon Pullapuodit
Carrolsin hampurilaiset styroksirasioissa
Mauno Koivisto presidenttinä
Metro tuli Stadiin
Rockradio ja Hittimittari
Rubikin kuutio
Vierailija kirjoitti:
Irene Usvasalon pörröneuleet
Vai alkoiko vasta ysärillä?
Baseball-takit pojilla. Hassun malliset, pussittavat farkkutakit tytöillä. Hubba Bubba -purkkaa ja Chupa Chups -tikkareita, joissa oli (huono) pilli. Studio Line -hiuslakka tuoksui joka paikassa. Sillä kiinnitettiin yöllä pikkuleteillä olleet tai krepatut pitkät hiukset ja etuheitto, joka minulla oli donitsilla ja pinneillä kiinni. Myös Elnettiä olisi ollut kotona, mutta se oli äidin lakka, enkä pitänyt sen aikuismaisemmasta hajusta.
Klipsikorviksia ja isoja kaulakoruja. Irrotettava pitsikaulus, jota pystyi siirtämään eri neuleiden päälle.
Kasettien kopioinnit tupladekkimankalla. Korvalappustereot ja kuulokkeet, joita roikotettiin väärin päin, niin että metallipanta roikkui leuan alla. Lyijykynäkelaus. Bon Jovi, Madonna, Michael Jackson.
Henkilökohtaisena muistona se, että joka paikkaan pyöräiltiin. Soittotunneille, uimaan, kavereille. Jos oli liikaa lunta, käveltiin. Vanhempani eivät ikinä vieneet minua 10 km säteellä sijaitseviin paikkoihin, vaan jos halusi mennä, meni pyörällä (tai talvella julkisilla + kävellen). Lapset ja nuoret liikkuivat yleisestikin enemmän.
Wham <3
EF:n kielikurssit <3
Live Aid <3
Irwin Goodman ja Mikko Alatalo olivat pinnalla
Vierailija kirjoitti:
Voi tää on niin ihanaa muistella näitä!!!
Muistan itse myöskin massiiviset olkatoppaukset, Walkmanit, Queenin, Bowien, Level 42, Duran Duranin, Dire Straits´n, Bocart Co:n ja monen muun mahtavan bändin tai artistin musiikin, vyötärökorkuiset vaaleat farkut, takatukat :-D ja permikset sekä mahtavat jumppatrikoot ja otsapannat jumpissa. Diskoihin ja yökerhoihin mentiin ajoissa ja tanssittiin erilaisilla muuveilla koko ilta, niin että kyllä siinä kuntoilua tuli tarpeeksi. Onhan näitä, mutta kaikkea ei nyt muista.
Ai että mitä aikaa....!!
Uuh lalaa! Koska haluat tavata?
Ei pidetty pipoa, tötterö olisi mennyt lyttyyn =)
Tämän päivän vastine paljaille nilkoille, vaikka tuskin ne paljasnilkat pipoakaan käyttää...