Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12496)
Mies sanoi lääkärille, että häneltä tulee kakka joka aamu tasan klo 7.30. Lääkäri siihen, että sehän on hyvä kun maha toimii säännöllisesti! Mies:Niin mutta kun minä herään vasta klo 9!
Leikkipaikalta kuultua: - Jami-rakas, älä hakkaa sitä tyttöä lapiolla päähän, sinun tulee hiki ja vilustut!
Mies meni kauppaan. Sielläkin oli leipää.
Poliisi uutisoi uusista kuppimallisista alkometreistään, jotka maksavat 300 €/kpl. Kaikilla poliisilaitoksilla ei kuitenkaan ole ollut varaa hankkia uusia laitteita. Huhujen mukaan Laihialla on edelleen käytössä vanha alkotesti. Kun poliisi pysäyttää auton, hän näyttää mieskuljettajalle ylipainoisen, vanhan anoppinsa kuvaa ja kysyy:
- Näyttääkö tämä missiltä?
Kysy, olenko minä kani. -Oletko sinä kani? -Olen. Kysy nyt, olenko minä hevonen. -Oletko sinä hevonen? -En ole, pölvästi. Juurihan sanoin, että olen kani!
Kumpi ja Kampi tappelivat. Kumpi voitti.
Mitä eroa on miehillä ja sioilla?
-Sioista ei tule miehiä kun menevät juovuksiin
Pikku-Kalle teki läksyjään. Yhtäkkiä hän kysyi äidiltään: Äiti, mikä hedelmä on vihkoosi? -Ei vihkoosi ole mikään hedelmä. -Sitten sinä olet viisaampi kuin opettaja. Se sanoi, että piirrä vihkoosi aprikoosi ja omena.
Meidän opettaja ei ole koskaan ennen nähnyt lepakkoa! -On varmasti. -Eikä ole. Piirsin tänään paperille lepakon ja hän kysyi, mitä se esittää.
Mikä on Roope Ankan lempiruokaa? -Tonnikala.
Tarjoilija, tuokaa lasillinen vettä! -Juotavaksiko? -Ei, kun aion sukellella siinä.
Olipa kerran mies, jolla oli sen pituinen se.
Mikä on grillikioskien lempilaulu? -Porilaisten marssi
Miksi poika heitti kellon ikkunasta? -Hän halusi nähdä ajan lentävän.
Ketkä ovat Suomen parhaat politikot?
- Juha Sipilä ja Anne Berner
😂😂😂😂
Mitä yhteistä on kissalla ja koiralla? Molemmat ovat koiria, paitsi kissa.
Mistä tietää että banaani on uimassa? Kuoret on rannalla.
Miten viisi elefanttia mahtuu kuplavolkkariin? Kaksi eteen ja kolme taakse.
Lentokoneessa kuulutetaan: - "Hyvät matkustajat! Lentokoneemme oikea siipi on kokonaan tulessa, kuten varmaan itsekin ikkunoista näette. Ohjeet menettelystä koneessa tulipalon sattuessa löydätte edessänne olevan istuimen selkänojan takana olevasta taskusta. Jos katsotte vasemmalle puolelle, näette siiven päällä viisi laskuvarjohyppääjää. Ne ovat - tai siis olivat - koneemme miehistö, joka näin nauhoituksen välityksellä toivottaa teille hyvää matkaa ja tervetuloa uudestaan lennolle!"