Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12496)
Mies ravintolassa: Onko teillä jäätelöä? -On. Mansikkaa, tiikeriä ja suklaata, tarjoilija vastaa käheällä äänellä. -Onko teillä flunssaa? -Ei, kun mansikkaa, tiikeriä ja suklaata.
Grillikioskilla: Kerroshampurilainen! -Ei se osaa puhua.
Mikä on kirkasta ja haisee?
Kirkan pieru.
Pitääkö kana kyniä, jos se tykkää piirtää?
Mikä on punainen ja pahaksi hampaille?
Tiili.
Neljä miestä oli matkalla. Kolme otti taksin, John lennon.
Johtaja istuu väsyneenä autonsa takapenkille. -Jaaha, tekö olette uusi kuljettajani? Mikä on nimenne? -Kallehan minä! -Minä en yleensä kutsu kuljettajia etunimeltä. Mikä on sukunimenne? -Rakas. -Vai niin. Olepa hyvä ja aja, Kalle.
Mikä on Aira Samulinin ensimmäinen sukupuolitauti? Faaraon kirous
Vierailija kirjoitti:
- Mitä eroa on krokotiililla?
- Sitä vihreämpi mitä ui.
(Aito vintage-vitsi, kuultu pikkuveljeltä 1980-luvulla.)
Samaa sarjaa:
Mitä eroa on variksella?
- Sillä on yhtä pitkät jalat, varsinkin vasen!
Ba dum tss!
Mies käveli puistossa ja näki kyltin, jossa luki: Älä lue tätä. Puistonvartija huomasi sen ja rupesi kiljumaan: Ettekö osaa lukea? Siinähän lukee aivan selvästi, ettei sitä saa lukea!
Kerro minulle jokin herkullinen juttu. -Mansikkakakku.
Haluatko kuulla pari pilaa? -Haluan. -Pila, pila.
Sorsaemo oli poikasensa kanssa kävelyllä. He tulivat joen rantaan. Sorsaemo sanoi poikaselleen: Tämä on vaarallinen joki. Et saa uida etkä lentää sen yli. Et myöskään saa kävellä siltaa pitkin. Kuitenkin poikanen ylitti joen. Miten? -Ei aavistustakaan. -Uimalla. -Mutta uiminenhan oli kielletty. -Tämä olikin tottelematon sorsanpoika.
Tarjoilija, tuokaa yksi ennen kuin alkaa rähinä! -Olkaa hyvä. Hetken kuluttua: -Tarjoilija, vielä yksi ennen rähinää! -Olkaa hyvä. Mutta mistä ihmeen rähinästä te oikein puhutte? -Katsokaas, minulla ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimeni on Jori, asuinpaikkanani roskakori.
Miksi nauran tällle? :D
Mikä on hierojan painajainen?
- Suvi Teräsniska
"80-luvun paskimmat vitsit ja arvoitukset"-kirja raottuu jälleen:
-Mitä eroa on solmiolla?
-Toinen pää on leveämpi.
Haluatko kuulla vitsin?
- Et saa.
Miksi Kirkan ei kannata mennä Iittalaan? -Siellä tehdään kirkasta lasia.