Katsotteko toisianne silmiin seksin aikana?
Miksi? Miksi ette? Pitääkö seksin aikana katsoa toista suoraan silmiin?
Kommentit (24)
Kyllä, se se vasta onkin seksikästä. Seksikkäämpää kuin itse akti.
En katso.
Exä vaati että pitää tuijottaa silmiin koska exän mukaan se "lisää läheisyyttä".
Itseäni vain ahdisti moinen tuijotus, joten siitäkin syystä exä on exä.
Katson jos sattuu olemaan paikalla.
Ei. Kummallakin silmät kiinni ja mielessä joku ihan muu.
Ehkä pitäisi sitten katsoa peiliin, koska seksistäni 99% on soolona. Ja parisuhteessa 30 vuotta.
Haluaisin mutta en kehtaa ja mies toivoisi enemmän läheisyyttä.
Joo, välillä katsellaan. Kun on sellaista hempeilyrakastelua tulee tuijoteltua toista silmiin ja molemmilla vieno hymy ja vastaavasti sitten enemmän sellainen ilkikurinen hymy, kun menee toisen kiusoiteluksi.
Jos mies on päälläni tai itse olen ratsastamassa, niin silloin kyllä katsotaan toista silmiin. Jos mies on takana niin on vähän vaikeaa katsoa toista silmiin...
Välillä ja välillä ei.
Minusta on ihana katsoa miehen silmiä kun ne tummuu himosta ja välillä kun minulla ensimmäinen orgasmi lähestyy niin on aika herkkää tuijottaa miestä silmiin.
Toki välillä himoissani silmät menevät kiinni ja annan koko tunteen soljua kroppaan ja keskityn vain nauttimaan.
Me rakastellaan yleensä 1-3 h kerrallansa, että siihen kyllä mahtuu monta tuijotustakin.
Tottakai katsotaan! Mikään ei kiihottavampaa kuin nähdä lähetyssaarnaja-asennossa nautinto kumppanin silmistä. Kuulla samalla vaimeaa huohotusta ja voihketta, syviä ja pitkiä työntöjä ja lopulta ihana orgasmi. Nyt rupesi tekemään mieli seksiä...
Harvemmin, sillä useimmiten silmäni ovat peitettyinä, enkä saa silmäsidettä pois koska olen kiinnitettynä ranteista ja kilkoista sänkyyn, tuoliin tai pöytään.
Sub N35
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin katsoa naista silmiin samalla kun painaa lähetyssaarnaajassa hitain voimakkain työnnöin. Naisen ilme paljastaa, mikä tuntuu parhaimmalta.
Vaikea katsoa ku mies pitää silmiään kiinni. No aikaisempien kanssa on kyllä katsottu.
En osaa olla huolissani kun muuten kyllä katsoo silmiin.
Ei, paitsi kun otan mieheltä suihin. 25v yhdessä.
Vähempikin ahistais jos joku tuijottaa hulluna