Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RUOHOLAHTI ja asuntojen ongelmat

Muuttaa vai ei?
29.01.2017 |

Meille tarjottiin kaupungilta asuntoa Ruoholahdesta. Millainen alue on asuinalueena? Olen kuullut, että Helsingissä Pikku-Huopalahden ja Ruoholahden alueella talot on rakennettu huonosti 1990-luvulla ja niissä esiintyy paljon kosteusvaurioita. Pitääkö paikkaansa? Alue kiinnostaa, mutta ja tarjottu asunto, mutta nämä huhut huolestuttaa. Millaisia kokemuksia alueella asuvilla on? Entä miten vuokra-asunnon kunnon saa varmistettua ennen vastaanottoa? Päätös pitää tehdä ensi viikolla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asuntohankinta .ab .on huonosti hoitava minulla oli home asunto ja kun terv.tarkastus tehtiin niin isännöitsijä heitti ulos meidät😣

Vierailija
22/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta Ruoholahdessa, kolmessa eri ysäritalossa. Ensimmäisen ongelmat korjattiin alkuvuosina, sen jälkeen kaikki kunnossa. Toisessa tehtiin juuri koko taloon kylpyhuoneremontit, jotain kosteutta oli kertynyt ja ne korjattiin nyt. Kolmannessa asun kolmatta vuotta, kaikki kunnossa. Yksittäinen asukas on tietysti voinut sössiä oman kotinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain asunnon ruoholahdesta/jätkäsaaren vierestä (kaupungin asunto). Peruskorjauksia on tehty huoneistoon, ja se on hyväkuntoinen, ja vuokrakin edullinen. Hyvin oon viihtynyt, varsinkin kun metro ja keskusta on lähellä. 

Jätkäsaari on tietty keskeneräinen mutta en ole tänne kotiin mitään melua kuullut... olen tosin 7-16 töissä. 

Vierailija
24/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa sluetta, paljon vuokrataloja ja sosiaalista asumista. Sellainen kulahtanut yleisilme. Katukuvassa paljon juoppoja ja sekakäyttäjiä, erityisesti metron läheisyydessä.