Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa nyt yksinkertaiselle miehelle, mikä niissä pahoissa pojissa eniten viehättää?

Vierailija
29.01.2017 |

Ne ovat kuitenkin niitä, joilta todennäköisimmin voi ikävä kyllä saada turpaan.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistusvirhe. Ei eroteta pelkkää väkivaltaista pahista sellaisesta hyvällä, tuottavalla, tavalla pahasta pojasta, josta voi tulla röyhkeytensä, itsevarmuutensa, säälimättömyytensä, häikäilemättömyytensä jne. avulla menestyvä yrittäjä, asiantuntija yms. joka kykenee pitämään omia ja perheensä puolia.

Vierailija
22/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 hyvin sanottu. Eräänlaisesta kissa -hiiri -leikistä on kai kyse. Ihan juuri tuollaista en hakenut takaa, ymmärrän kyllä että takertuja voi olla hadistava.

Pahiksella ajattelin lähinnä pikkurikollista tai sellaista, jolla on ainakin kaverina huumeporukoita tai linnakundeja. Hieman epävakaa tyyppi. Tai jonkin verran öykkärimäinen, etuilee jonossa ja isottelee. Tullaisten seurassa sitä mustaa silmää helpoiten tuleekin.

Tai sitten varattu, joka on paha poika sillä tavalla, että vonkaa toista naista. Joidenkin naisten kohdalla sormus näyttää jopa lisäävän kiinnostusta.

RIkollistavalla paha poika ei kyllä saa niin paljon huomiota kuin kuvitellaan. Tämä on selkeä myytti. TOki kuvaamaasi huomiota myös tapahtuu. Siinä kyseessä on jonkinlainen vinksalleen mennyt hoivavietti. Klassinen pelastajasyndrooma. Naisille, joilla hoivavietti on miehiä vahvempi jo emoroolin kautta, käy näin helpommin kuin miehille, etkä eivät samassa mitassa lähettele fanikirjeita sarjamurhjaajille kuin naiset.

Arkisemmalla tasolla on kuitenkin niinkin, että pienikin särö miehen sosiaalsiessa asemassa on ehdoton nou-nou itsensä keskiluokkaisiksi tai ylempään keskiluokkaan kuuluville. Ja ainahan kaikkien sosiaaliluokkien naisisnta sanotaan, että nimenomaan naiset, nuo laskelmoivat kiipijät ja nartut, yrittävät avioliiton kautta sosiaaliseen nousuun.  Eli jos on rikollisella tavalla pahojen poikien hyysääjiä naisissa, niin näkisin kyllä, että enemmän on niitä, jotka ovat hyvin tietoisia siitä, että miehen paras ominaisuus on sosiaalinen status. Mielestäni tämä jälkimmäinen on erittäin tärkeä valintakriteeri myös miehille, paljon tärkeämpi kuin ääneen sanotaan. Käytännön elämässä sen kyllä huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha poika ei todellakaan tarkoita väkivaltaista. Se tarkoittaa miestä, joka tekee oman päänsä mukaan ja jota ei voi ns kesyttää. Sellaista hillittömän itsevarmaa, fiksua ja määrätietoista ja komeaa, seksikästä miestä, joka saa aina naisen ja sitten se nainen yrittää jotenkin saada miehen omakseen, mutta miestä ei voi hallita. Sellainen my way or highway - tyyppinen asenne.

Mies kertakaikkiaan toimii kuten itse haluaa. Se on raivostuttavaa ja koukuttavaa, naiset jäävät roikkumaan ja yrittävät miellyttää. Miehellä on monia naissuhteita ja hän ymmärtää naisia ja osaa käsitellä heitä ja on loistava sängyssä. Unelmien prinssi, mutta saavuttamaton.

Olen naimisissa ex pahan pojan kanssa. Hän valitsi minut ja koen sellaista kamalaa voimattomuutta välillä, kun ajattelen, että mikään ei estä häntä lähtemästä, jos sattuu haluamaan. Luonne, jota ei voi millään hallita eikä häneen voi vaikuttaa. Hän on hyvin itsenäinen ja arvonsa tunteva. Pärjää omillaan eikä tarvitse kodinhoitajaa ja saisi seksiä sinkkuna niin paljon kuin haluaisi.

Mä luulen, että naiset ylipäätään arvostavat itsenäistä ja pärjäävää miestä. Ja ottavat eron juurikin lapsimiehestä, joka on yksi huollettavista kuin lapsi. Nainen ei tunne seksuaalista halua, jos joutuu olemaan miehen äiti. Nuo pahat pojat eivät koskaan ole sellaisia pikkuvauvoja vaan pitävät itse huolen itsestään ja ovat aikuisia, pärjääviä ihmisiä, eivät riippuvaisia kenestäkään eivätkä valita ja ulise mistään kuten vauvat, ja jotka voi siksi nähdä seksuaalisesti Miehinä.

Vierailija
24/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alottaja varmaan tarkottaa että miksi naisia ei kiinnosta nössöt miehet. No mietipä sitä!

Mulla ois pari kysymystä

1) Millainen on "nössö" mies?

2) Millainen yli 9 v. käyttää sanaa "nössö"?

Vierailija
25/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin paljoa tiedä pahoista pojista mutta rakastan sitä kun poika dominoi toista poikaa esim laumassa tai poika dominoi toista poikaa esim ansiotöissä (korkeampi palkka, isompi ansiotyöasema). Moni mies näkee nämä pahoina poikina minä näen ne vain jänninä.

Vierailija
26/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnan räjäyttävä seksi.

Tapailin aikoinaan sinkkuna muutamia ns. pahoja poikia ja en ole eläessäni saanut niin voimakkaita orgasmeja seksissä. Paha poika ei kysele, vaan ottaa ja tunsin itseni äärettömän seksikkääksi ja haluttavaksi heidän kanssaan.

Olen nykyään avoliitossa "perusmiehen" kanssa ja onnellinen kyllä, mutta seksi on perusmiehen tarjoamaa perustylsää. Usein masturboidessani muistelen näitä hetkiä pahojen poikien kanssa -ja huhhuh.

Tässä vastaus kysymykseesi.

Joten sinkkusisaret, jos ette ole vielä kokeilleet, niin suosittelen!

Vierailija
27/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Moni nainen menee yhteen miehen kanssa, joka osoittautuu pahaksi pojaksi. Itselleni kävi näin, koska mies oli jumalaisen komea viikinki. Mutta oli myös pataloginen naistenmies.

Vierailija
28/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Yksinkertaisuuskaan ei viehätä.

Pidän älykkäistä ja hyvännäköisistä miehistä, joten elän yksin.

Vierailija
29/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se naisten biologinen äidillisyys, jotkut naiset haluavat parantaa pahan pojan, haaveilevat miten se rikollinen narkki joka on rikki sisältä, paranee hyväksi kunnon mieheksi kunhan hyvä nainen häntä vaan tarpeeksi rakastaa. Kaikki naiset eivät kuvittele moisia, meitä naisiakin vaan on moneen junaan, jotkut tykkää kirjoitella vankilaan kirjeitä, suurin osa ei.

Onhan myös miehissä erilaisia, esim. niitä jotka tykkää teko-muovi-barbi-naisista joilla ei korvien välissä liiku kuin tekoripset, tekokynnet, tekohiukset, tekohuulet, tekotissit, tekorusketus ym. Suurin osa miehistäkin on normaaleja miehiä jotka haluaa normaalin naisen jonka kanssa voi elää normaalia perhe-elämää.

Vierailija
30/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Vältän heitä.

Vierailija
31/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elluelliellu kirjoitti:

Tajunnan räjäyttävä seksi.

Tapailin aikoinaan sinkkuna muutamia ns. pahoja poikia ja en ole eläessäni saanut niin voimakkaita orgasmeja seksissä. Paha poika ei kysele, vaan ottaa ja tunsin itseni äärettömän seksikkääksi ja haluttavaksi heidän kanssaan.

Olen nykyään avoliitossa "perusmiehen" kanssa ja onnellinen kyllä, mutta seksi on perusmiehen tarjoamaa perustylsää. Usein masturboidessani muistelen näitä hetkiä pahojen poikien kanssa -ja huhhuh.

Tässä vastaus kysymykseesi.

Joten sinkkusisaret, jos ette ole vielä kokeilleet, niin suosittelen!

Miksi helvetissä sitten menit sen "ihankivan" kanssa kimppaan, jos et häntä oikeasti halua? Tuo on melkein yhtä suuri kusetus miestä kohtaan kuin toiselle paksuksi hankkiutuminen.

Vierailija
32/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin se paha poika?

Minua viehättäisi mies joka käyttäytyy kohteliaasti, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniastaan ja jolla on elämänhallinta kohdillaan. Vaikea on löytää.

Kerro nyt loputkin vaatimukset. Tuollaisiahan miehiä on noin puolet miehistä

Olen eri vastaaja, mutta kun minä selaan Tinderiä niin ehkä yksi kolmestasadasta suomimiehestä on sellainen, jonka sanoisin pukeutuvan siististi. Kohtelias käytöskään ei ole tosiaankaan mitenkään yleistä. Ja minä liikun pk-seudulla ns. "paremmissa" piireissä, joten ympärilläni näitä pitäisi kuitenkin esiintyä useammin kuin Suomessa keskimäärin.

Ulkomaalaisissa miehissä, erityisesti sivistyneistä maista tulevissa, nuo prosentit ovat ihan toista.

Sano nyt ihan oikeasti, että tämä oli vitsi. Ei ihme, että ihmiset eivät pariudu jos jo pukeutumiskynnyksen ylittää vain promilleluokka miehistä. Voi vain kuvitella, kuinka moni noista ylittää ne loput vaatimukset...

Vierailija
33/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei varsinaisesti kiinnosta pahat pojat mutta tuntuu että en kiinnosta muunlaisia miehiä. Olen todella ujo, herkkä ja arka. Näytän myös sellaiselta hennolta naapurintytöltä. En tiedä olenko jotenkin vaikeasti tavoiteltavan oloinen tai jotain kun minusta kiinnostuvat vain yltiösosiaaliset, äänekkäät itseään täynnä olevat mulkvistit.

Vierailija
34/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. En ole itse koskaan viehtynyt pahiksista, tosin en tunne kovin montaa naista, jotka olisivat. Luulisin, että sellainen on harvinaisempaa kuin luullaan ja moni nainen joka pahaan poikaan haksahtaa, ei haksahtanut häneen sen pahuuden takia, vaan miehessä muut ominaisuudet vetosivat enemmän. Toki on sitten niitä vankilaan rikollisille kirjoittelevia tyyppejä. Sitä ilmiötä en ole ikinä tajunnut.

Vierailija
35/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättäisi mies joka käyttäytyy kohteliaasti, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniastaan ja jolla on elämänhallinta kohdillaan. Vaikea on löytää.

Aikamoista miesvihaa tämä kommentti. Vaikea löytää tuollaista miestä?! Ehkä vika on sun päässä kun noin rumasti yleistät. Kyllä tuollaisia miehiä on pilvin pimein.

Vierailija
36/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti pukeutuminen tarkoittaa sitä että vaatteet eivät ole tahraisia ja tuoksuvat puhtaalta, ovat sopivan kokoisia ja tilanteen mukaisia.

Ei tarvitse olla merkkivaatteita eikä viimeisintä muotia.

Edelleen, mikä on se paha poika ja mikä on nössö mies?

Vierailija
38/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perusteellinen selitys...

Vierailija
39/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt loputkin vaatimukset. Tuollaisiahan miehiä on noin puolet miehistä

Niin oikeesti on. Mut katso tuonkin kommentin yläpeukutukset. Pelottavaa.

Ehkä se selitys tulikin siinä, kun kirjoittaja väittää että tuollaisia miehiä on vaikea löytää... Kertoo tosi paljon ikäviä asioita omasta ajatusmaailmasta. Miettikää jos tuo kommentti olis naisista. :D

Vierailija
40/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahoilla pojilla tarkoitetaan rikollisia, niin ne miehet viehättävät vain hyvin harvoja naisia. Mikäli mies deittiprofiilissaan tai ekoilla treffeillä kertoo rikostaustastaan, suurimmalle osalle naisia se on ehdoton turn off. On kuitenkin olemassa naisia, jotka ovat jo lapsuutensa eläneet perheessä ja suvussa, jossa rikollisuus on ihan tavallista. Näitä naisia ei siis juurikaan hetkauta, jos mies on ollut linnassa. Onhan naisen isä, eno, veli tai serkutkin olleet, mahdollisesti myös nainen itsekin tai hänen naispuoliset sukulaisensa. 

Teini-iässä luokan pahat pojat ovat yleensä niitä, jotka eivät kunniota auktoriteetteja. Nämä pojat tekevät mitä itse haluavat. Tällaisen pojan viehätysvoiman takana saattaa olla tytön halu kapinoida omia vanhempiaan vastaan. Mitä ankarampi kuri tytöllä on, sitä vapaampana nähdään elämä pahan pojan tyttöystävänä. 

Kolmas ryhmä lienee naiset, jotka uskovat rakkauden parantavaan voimaan. Uskotaan, että juuri heidän rakkautensa voisi saada väärälle polulle eksyneen miehen takaisin oikealle polulle. Epäonnistuttuaan tavoitteessaan he usein etsivät uuden pahan pojan, jonka voisivat parantaa pahalta. Tai he luovuttavat ja heidän lapsistaan kasvaa tuon ensimmäisen kohdan mukaisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän