Kertokaapa nyt yksinkertaiselle miehelle, mikä niissä pahoissa pojissa eniten viehättää?
Ne ovat kuitenkin niitä, joilta todennäköisimmin voi ikävä kyllä saada turpaan.
Kommentit (70)
Määrittele ensin se paha poika?
Minua viehättäisi mies joka käyttäytyy kohteliaasti, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniastaan ja jolla on elämänhallinta kohdillaan. Vaikea on löytää.
Alottaja varmaan tarkottaa että miksi naisia ei kiinnosta nössöt miehet. No mietipä sitä!
Missä maailmassa elät?
Minua viehättää hyvin koulutettu, tyylikäs, empaattinen ja mielellään varakas mies . ja älykäs pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättäisi mies joka käyttäytyy kohteliaasti, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniastaan ja jolla on elämänhallinta kohdillaan. Vaikea on löytää.
Kerro nyt loputkin vaatimukset. Tuollaisiahan miehiä on noin puolet miehistä
Ei mikään, ei todellakaan mikään. Pahat pojat ovat pateettisia mulkkuja.
Kauan eläköön aito kiltteys!
Varmaan heillä on karismaa? Harvoin kukaan viehättyy mistään elämänhallintakyvyttömyydestä. Onhan paljon pahoja poikia, jotka ovat epäkarismaattisia. He eivät ole haluttua kamaa naisten keskuudessa. Oma mieheni on ihan normi IT-heppu, joten tämä on lähinnä spekulaatiota. Itse pidän ujoista miehistä.
Hyvä huumorintaju, sosiaalisuus, ystävällisyys, auttoi aina ystäviä ja sukulaisia, tunnollinen työssään, ottaa huomioon, halusi tehdä yhdessä asioita, samat tulevaisuuden suunnitelmat, samat perhetoiveet ja samanlaiset mielipiteet ja arvot.
Tuossa päällimmäiset mitä tuli mieleen. Jotenkin raskausaikana kaikki alkoi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättäisi mies joka käyttäytyy kohteliaasti, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniastaan ja jolla on elämänhallinta kohdillaan. Vaikea on löytää.Kerro nyt loputkin vaatimukset. Tuollaisiahan miehiä on noin puolet miehistä
Olen eri vastaaja, mutta kun minä selaan Tinderiä niin ehkä yksi kolmestasadasta suomimiehestä on sellainen, jonka sanoisin pukeutuvan siististi. Kohtelias käytöskään ei ole tosiaankaan mitenkään yleistä. Ja minä liikun pk-seudulla ns. "paremmissa" piireissä, joten ympärilläni näitä pitäisi kuitenkin esiintyä useammin kuin Suomessa keskimäärin.
Ulkomaalaisissa miehissä, erityisesti sivistyneistä maista tulevissa, nuo prosentit ovat ihan toista.
He eivät ole yksinkertaisia. En kestä yksinkertaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole yksinkertaisia. En kestä yksinkertaisia miehiä.
Eikö se nyt riitä, että nainen on monimutkainen? No, joissakin asioissa toki yksinkertainen. Kun mies on naista pidempi ja on jollain tavalla valtaapitävässä asemassa niin suosiota tulee, tuossa suhteessa yli puolet naisia on yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättäisi mies joka käyttäytyy kohteliaasti, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniastaan ja jolla on elämänhallinta kohdillaan. Vaikea on löytää.Kerro nyt loputkin vaatimukset. Tuollaisiahan miehiä on noin puolet miehistä
Niin on ja he ovat parisuhteessa. Suurin osa suomalaista on parisuhteessa ja suurin osa heistä on kunnollisia.
Oletan että kesyttäminen. Se tunne, että olet niin palkintosika, että jopa tämä raikulipoika tahtoo asettua sinun kanssasi. Harmi vain, ettei sellaista koskaan tapahdu :D itsekin vannon kilttien miesten nimeen.
Ei viehätä. Haluan älykkään miehen jolla on hyvä koulutus, kirjoittaa hyvin ja arvostaa kirjallisuutta, on ulkoasultaan siisti ja elämänhallinta on kunnossa. Machoilu, stereotypioihin kangistuminen, huumeet, päihdeongelma, elämäm_kova_kolu ja tyhmyys ovat ehdottomia karsivia tekijöitä. "Jännämiehet" eivät koskaan ole viehättäneet, haluan mieluumin nössön joka viihtyy kirjojen parissa.
Paha poika elää itselleen. Kiltti poika elää muille. TÄssä keskeistä on huomionuolen suunta. Kun miehen huomionuolen suunta on häneen itseensä, se ei ole kohti s naista. Nainen tuntee, että hän voi hengittää, kun se toinen ei ole koko ajan niskassa ja kyyläämäässä ja katsomassa silmiin lähmeä hymy naamalla. Huomio on pelottavaa, e, tenkin, koska samalla se on myös vastuullistavaa. Pitäisi olla saamansa huomion arvoinen. Sitä taakkaa ei moni kestä.
Naiset väittävät haluavansa miehen, joka huomioi.Toisiasiassa huomio on erittäin hermostuttavaa.
Eläimet ovat samanlaisia. Kissa juoksee karkuun, kun sitä kohti syöksyy innoissaan. Sen sijaan kun huoneessa on se kissoja vihaava allergikko, kissa hyppää syliin kiehnäämään. Sama logiikka.
Muita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri vastaaja, mutta kun minä selaan Tinderiä niin ehkä yksi kolmestasadasta suomimiehestä on sellainen, jonka sanoisin pukeutuvan siististi. Kohtelias käytöskään ei ole tosiaankaan mitenkään yleistä. Ja minä liikun pk-seudulla ns. "paremmissa" piireissä, joten ympärilläni näitä pitäisi kuitenkin esiintyä useammin kuin Suomessa keskimäärin.
Ulkomaalaisissa miehissä, erityisesti sivistyneistä maista tulevissa, nuo prosentit ovat ihan toista.
Hmm, minkälaista on siisti pukeutuminen? Juuri eilen pitkästä aikaa olin ulkona, ja valtaosa oli ihan siististi pukeutuneita. Jos tarkoitat, että pitää näyttää Calvin Kleinin mallilta, niin se vaatii pukeutumisen lisäksi mallin vartalon.
17 hyvin sanottu. Eräänlaisesta kissa -hiiri -leikistä on kai kyse. Ihan juuri tuollaista en hakenut takaa, ymmärrän kyllä että takertuja voi olla hadistava.
Pahiksella ajattelin lähinnä pikkurikollista tai sellaista, jolla on ainakin kaverina huumeporukoita tai linnakundeja. Hieman epävakaa tyyppi. Tai jonkin verran öykkärimäinen, etuilee jonossa ja isottelee. Tullaisten seurassa sitä mustaa silmää helpoiten tuleekin.
Tai sitten varattu, joka on paha poika sillä tavalla, että vonkaa toista naista. Joidenkin naisten kohdalla sormus näyttää jopa lisäävän kiinnostusta.
Mua viehättää miehet joilla tuntuu olevan jotain annettavaa kuten vaikka älykästä keskusteluseuraa, ja hyvä tunnelma yhdessäollessa. Mua ei taida siis viehättää sen kummemmin pahat pojat kuin kilttimiehetkään. Kilttimiehet eivät ole kokemukseni mukaan tarjonneet älykästä keskusteluseuraa vaan pelkkää myötäilyä, varsinaisia joojoo-miehiä. Pahoilla pojilla taas ei taida olla mitään muuta annettavaa kuin vehkeentynkänsä enkä mä niistä niin kiinnostunut ole.
Ensin otetaan turpaan ja erotaan, sitten aletaan etsiä turvallista miestä.